![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2014
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 60 אקטואל
הודעות: 206
|
אני לא מאמין שאני קורא את הפוסט הזה באתר של מועדון פיאט
אני גם בדעה שלא כדאי להשקיע בפונטו 2001 עם מעל 200 אלף ק"מ, אפילו לא שקל, כי המחירון שלה התחיל להיות כבר שלילי.
אבל להשמיץ את פיאט??? ניתן לנצל את זה שהמחירון של פיאט ברצפה ולהתקדם בכיף לדגם כמעט חדש של פיאט. או באמת ללכת על המבצעים של הקוריאניים ולקנות רכב חדש ב60,000 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 90
|
מחזק את yair791.
זה לא להשמיץ ולא נעליים. גם לי ולעוד 3 עוד אנשים קרה בידיוק אותו מקרה, ספייס שטופל כל חייו במוסך *מורשה* בפדנטיות, עבר ראש מנוע ב90 אלף ק"מ, לא התחמם, לא נזל, לא כלום - ולפי חיים במוסך שמשון "למעשה זהו בלאי טבעי של 11 שנים " מוזר מאוד שברכבים יפנים זה לא קורה. והנה שוב כעבור 40 אלף ק"מ שוב ראש. זה סיפור שחוזר על עצמו כל הזמן. ראינו מה זה אמינות לך תראה במוסך איך הם מחליפים שם ראשים כמו גרעינים, מוכנים כבר על השולחן |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
גם אני מחזק את yair791 ו-plats.
בחודשיים וחצי האחרונים ביצעתי 4 שיפוץ ראשים לפיאטים.
אחד מהם הוא 16 שסתומים שנת 2001, שהופסק באמצע עקב מחיר מטורף של רשימת חלקים. שאר השלוש 8 שסתומים 2002,2004 2003, בהם גם חצי אוברול רינגים מיסבים טיימינג ומשאבת מים. האחרון לפני שבוע ב-2004 8 שסתומים שככלל גם רינגים וכל השאר , ביצענו יאיר ואני. loki2d המחיר שקיבלת 2000 ש"ח לשיפוץ הראש הוא זול מאוד. לא נראה סביר. עבור סט אטמים "ויקטור ריינס" לרכב כמו שלך ביקשו לי 700 ש"ח (ואני לא לקוח מזדמן) 250 ש"ח לסט טיימינג, 800 ש"ח החרט. תוסיף לזה שמן, פלגים, מסננים אוויר ושמן, כבר עברת את ה-2000 ש"ח. אז מה העבודה בחינם?. יחד עם זאת, אני לא יכול להיגמל מאהבתי לפונטו דור ראשון. אי אפשר לאכול עוגה וגם להשאיר אותה שלמה. מי שרוצה רכב בזול חייב לשאת בהוצאות. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
|
צטט:
לגבי ההצעה שקיבל הבחור במוסך, לא כל המוסכים מחליפים את כל הסט אטמים, אני באופן אישי ביצעתי פעמיים ראש מנוע לפונטו דור ראשון ב1300 שח. ממה שאני נתקלתי בשביל לחסוך מחליפים את האטם ראש 80 שח וממשיכים להשתמש בכל שאר האטמים בתוספת סיליקון. אני לא מצדד או טוען שכך צריך להתנהל, אבל אם הלקוח רוצה לחסוך ושאר האטמים במצב סביר יש סיכוי טוב שימשיכו להשתמש בהם. שמן, פילטר שמן טיימינג + מותחן ונוזל קירור אפשר לסגור באזור 250. לא בטוח שביקשו מהחרט לבצע גם גומיות שסתומים אולי רק מילוי והשחזה 200שח בקיצור יש הרבה דרכים לחסוך השאלה לכמה זמן רוצים להשאיר את הרכב וכמה איכותית תהיה העבודה. אף אחד לא יעבוד בחינם זה בטוח! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
הטימינג בפונטו ספייס זה לא דבר זול כלל בניגוד לדור ראשון בו הוא מאוד זול
ביצוע מילוי וישור זה רק עבודה חלקית ותמיד מומלץ לעשות בדיקת לחץ כדי לשלול סדק בראש אבל כל אחד יעשה מה שמתאים לו וישא בתוצאות ![]()
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
![]()
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice ELX
הודעות: 97
|
דוד , אני לא מדבר באוויר.
הצעה ממוסך מורשה פיאט בעכו - 3000 שקל. הצעה ממוסך כללי מספר 1 - 2500 שקל. הצעה ממוסך כללי מספר 2 - 2200 שקל. הצעה ממוסך כללי מספר 3 - 2000 שקל. אין צורך לבצע טיימינג מכיוון שנעשה טיימינג בראש מנוע הקודם שנעשה לפני פחות משנתיים (וגם הוחלפה משאבת מים על הדרך). מה שנאמר לי בהצעה שיעשה הוא פירוק הראש , שליחתו לחרט ושיפוץ, הרכבה מחדש , פירוק רדיאטור בדיקתו וניקוי , החלפת שמן ופילטר שמן (וגם פלאגים יכול להיות אבל באמת שאת זה אני כבר לא זוכר). בכל מקרה , האוטו כרגע יושב בחנייה עד שאני אחליט מה לעשות איתו. לבינתיים החלטנו לקנות אוטו אחר שישמש כאוטו ראשי כי על הפיאט הזו כבר אי אפשר לסמוך. יכול להיות שמחר או מחרתיים אבצע סבב טלפונים נרחב לכל מוסך באזור עד שאקבל הצעה זולה יותר ולשם אגרור אותו (בכל מקרה מגיעה לי גרירה חינם מהביטוח). נערך לאחרונה על ידי loki2d : 08-02-16 ב 05:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
loki2d לא התכוונתי חלילה שאתה מדבר באוויר.
אלא למכונאים שמוכנים לעשות חצי עבודה. בד"כ גם האחריות שלהם רופפת. קח בחשבון שאלה לא מחירים סופיים, יש דברים נוספים שמתגלים לאחר הפירוק. אני תוהה אם המחירים כוללים מע"מ. s_heny אתה מדבר על פונטו דור ראשון מלפני שנתיים (זכור לי שכבר כתבת את זה בפורום). בספייס 16 שסתומים יש שני ראשים, האחד הוא ראש השסתומים והשני הקמשפטים. אין מצב שתקנה שמן, פילטר שמן טיימינג + מותחן ונוזל קירור באזור 250 לספייס 16 שסתומים. "לא בטוח שייבקשו מהחרט לבצע גם גומיות שסתומים אולי רק מילוי והשחזה 200 ש"ח" מה ?. זה אחד הדברים החשובים בשיפוץ ראש, בפרט כאשר המנוע התחמם. עברו הימים בהם אפשר היה לבצע מילוי והשחזה ב-200 ש"ח. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 08-02-16 ב 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 90
|
צטט:
ראה הודעה פרטית. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice ELX
הודעות: 97
|
המחיר במורשה יבואן כולל מע"מ , המחירים במוסכים הכלליים לא. וכמובן שתמיד יכולים לגלות דברים חדשים אחרי שמפרקים את הראש ונוברים בתוככי האוטו כמו שקרה לי בפעם הקודמת שעשיתי ראש מנוע. ההצעה התחילה מ-3.5 אלף כמדומני והתחילה לעלות עד שהסיפור נסגר על 6 אלף (לאחר הרבה עצבים שלי).
דוד , מה שאמרת על המנוע מאוד מעניין. מדוע ? כשהתלבטתי ב-2010 איזו פונטו לקנות , זו עם המנוע הפשוט 8 שסתומים 60 כוח סוס או ה-16 שסתומים היותר חזק עם 80 כוח סוס וכביכול גם קצת יותר מסובך לטיפול החלטתי לבסוף ללכת על הגרסה החזקה מפני שאמרתי לעצמי שהמנוע החלש ירגיש לי עצל מדי (למרות שאני נהג מאוד מאוד רגוע). אתמול עשיתי סבב טלפונים למוסכים פה בצפון וקיבלתי תשובה מחלק מהמוסכים שהם לא מטפלים במנוע הזה אלא רק במנוע הפשוט יותר. הייתי צוחק אם היה לי כוח. בכל מקרה .... קיבלתי הצעה ממוסך בירכא לתקן את הראש ב-1500 שקל למרות שאני לא בטוח שהוא הבין אותי בטלפון שזה מנוע ה-16V. ומי יודע אם זה באמת יסגר ב-1500 שקל או שהוא יחליט להוסיף עוד כמה מתנות על הדרך. עדיין מתלבט מה לעשות. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
כבל הילוכים כנראה נקרע... פונטו ספייס ידנית 1.2 8V | gingel | פונטו - טכני | 0 | 17-03-15 17:59 |
בניות לרמקולים בדלת - פונטו ספייס S\SX\ELX\HGT | -אודי- | מכירה | 5 | 18-04-12 13:53 |
דליפה מהצינור - כנראה של המזגן ( פונטו ספייס ) | גיא .ב | פונטו - טכני | 9 | 24-06-10 17:51 |
כמה שניסיתי למנוע ונדליזם לא הצלחתי (או, שברו לי את מראת הצד, כ"ע) | mishel27 | שיפורים וקוסמטיקה | 13 | 10-11-09 22:03 |
שבר ציר בדלת בפונטו ספייס 2002 | פורום הגראז' | 2 | 05-10-06 01:46 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד