![]() |
פיאט פונטו ספייס יקרה , באמת שניסיתי אבל כנראה שהספיק לי...
שלום חברים ,
סתם רציתי להביע את תסכולי בעקבות הגילוי של ראש מנוע מספר 2 , לאחר שנעשה ראש מנוע (ועוד דברים על הדרך) במוסך היבואן של פיאט בפעם הקודמת בסכום עתק שהחזיק רק שנתיים פחות או יותר. שמרתי על האוטו מכל משמר ואני נוהג כמו סבתא פולנייה , בודק שמן מים פעם שבוע אבל כנראה שאי אפשר באמת להמנע מכך כשמדובר בפיאט (ועוד 2001). אם מישהו זוכר , לפני שנתיים היה לי פה פוסט ארוך בפורום לפני ובמהלך התיקון של האוטו במוסך. בכל מקרה , באמת שנהניתי מהאוטו והוא חסכוני בטירוף אבל כנראה שהגיע הזמן לשקול מה עושים הלאה. מה אתם הייתם עושים ? מדובר בפיאט פונטו ספייס 2001 16V ידנית עם 210 אלף קילומטר , לא שווה הרבה כרגע. קיבלתי הצעות לתיקון הראש ב-2000 שקל אבל האמת שאפילו את זה אני לא מעוניין באמת להשקיע באוטו. אישתי לעתיד כבר התחילה לחפור לי על אוטו חדש (לא חדש מהניילונים אבל לפחות אוטו אחר בתור אוטו ראשי) וכנראה שזה מה שנעשה. כשהצעתי לה פונטו איבו 2010 או משהו בסגנון היא לא הייתה מוכנה לשמוע על כך , עד כדי כך הטראומה. כרגע האוטו עומד בחנייה , לא ניתן לנסוע אפילו 300 מטר מבלי שיתחמם. אשמח לשמוע את דעתכם. |
קנה סובארו ,יודאי או טויוטה או כל דבר יפני או קוראהי אחר ואת הפונטו זרוק לכל הרוחות אני בטוח שאם תחלק את כל התיקונים האלה שהוצאת במהלך השנתיים תגלה שזה יותר ממה שהיתה מוסיף על דלק בכל חודש בשביל רכב אחר אמין יותר
|
אני לא מאמין שאני קורא את הפוסט הזה באתר של מועדון פיאט
אני גם בדעה שלא כדאי להשקיע בפונטו 2001 עם מעל 200 אלף ק"מ, אפילו לא שקל, כי המחירון שלה התחיל להיות כבר שלילי.
אבל להשמיץ את פיאט??? ניתן לנצל את זה שהמחירון של פיאט ברצפה ולהתקדם בכיף לדגם כמעט חדש של פיאט. או באמת ללכת על המבצעים של הקוריאניים ולקנות רכב חדש ב60,000 |
מחזק את yair791.
זה לא להשמיץ ולא נעליים. גם לי ולעוד 3 עוד אנשים קרה בידיוק אותו מקרה, ספייס שטופל כל חייו במוסך *מורשה* בפדנטיות, עבר ראש מנוע ב90 אלף ק"מ, לא התחמם, לא נזל, לא כלום - ולפי חיים במוסך שמשון "למעשה זהו בלאי טבעי של 11 שנים " מוזר מאוד שברכבים יפנים זה לא קורה. והנה שוב כעבור 40 אלף ק"מ שוב ראש. זה סיפור שחוזר על עצמו כל הזמן. ראינו מה זה אמינות לך תראה במוסך איך הם מחליפים שם ראשים כמו גרעינים, מוכנים כבר על השולחן |
גם אני מחזק את yair791 ו-plats.
בחודשיים וחצי האחרונים ביצעתי 4 שיפוץ ראשים לפיאטים.
אחד מהם הוא 16 שסתומים שנת 2001, שהופסק באמצע עקב מחיר מטורף של רשימת חלקים. שאר השלוש 8 שסתומים 2002,2004 2003, בהם גם חצי אוברול רינגים מיסבים טיימינג ומשאבת מים. האחרון לפני שבוע ב-2004 8 שסתומים שככלל גם רינגים וכל השאר , ביצענו יאיר ואני. loki2d המחיר שקיבלת 2000 ש"ח לשיפוץ הראש הוא זול מאוד. לא נראה סביר. עבור סט אטמים "ויקטור ריינס" לרכב כמו שלך ביקשו לי 700 ש"ח (ואני לא לקוח מזדמן) 250 ש"ח לסט טיימינג, 800 ש"ח החרט. תוסיף לזה שמן, פלגים, מסננים אוויר ושמן, כבר עברת את ה-2000 ש"ח. אז מה העבודה בחינם?. יחד עם זאת, אני לא יכול להיגמל מאהבתי לפונטו דור ראשון. אי אפשר לאכול עוגה וגם להשאיר אותה שלמה. מי שרוצה רכב בזול חייב לשאת בהוצאות. דוד. |
צטט:
לגבי ההצעה שקיבל הבחור במוסך, לא כל המוסכים מחליפים את כל הסט אטמים, אני באופן אישי ביצעתי פעמיים ראש מנוע לפונטו דור ראשון ב1300 שח. ממה שאני נתקלתי בשביל לחסוך מחליפים את האטם ראש 80 שח וממשיכים להשתמש בכל שאר האטמים בתוספת סיליקון. אני לא מצדד או טוען שכך צריך להתנהל, אבל אם הלקוח רוצה לחסוך ושאר האטמים במצב סביר יש סיכוי טוב שימשיכו להשתמש בהם. שמן, פילטר שמן טיימינג + מותחן ונוזל קירור אפשר לסגור באזור 250. לא בטוח שביקשו מהחרט לבצע גם גומיות שסתומים אולי רק מילוי והשחזה 200שח בקיצור יש הרבה דרכים לחסוך השאלה לכמה זמן רוצים להשאיר את הרכב וכמה איכותית תהיה העבודה. אף אחד לא יעבוד בחינם זה בטוח! |
הטימינג בפונטו ספייס זה לא דבר זול כלל בניגוד לדור ראשון בו הוא מאוד זול
ביצוע מילוי וישור זה רק עבודה חלקית ותמיד מומלץ לעשות בדיקת לחץ כדי לשלול סדק בראש אבל כל אחד יעשה מה שמתאים לו וישא בתוצאות:) |
צטט:
|
דוד , אני לא מדבר באוויר.
הצעה ממוסך מורשה פיאט בעכו - 3000 שקל. הצעה ממוסך כללי מספר 1 - 2500 שקל. הצעה ממוסך כללי מספר 2 - 2200 שקל. הצעה ממוסך כללי מספר 3 - 2000 שקל. אין צורך לבצע טיימינג מכיוון שנעשה טיימינג בראש מנוע הקודם שנעשה לפני פחות משנתיים (וגם הוחלפה משאבת מים על הדרך). מה שנאמר לי בהצעה שיעשה הוא פירוק הראש , שליחתו לחרט ושיפוץ, הרכבה מחדש , פירוק רדיאטור בדיקתו וניקוי , החלפת שמן ופילטר שמן (וגם פלאגים יכול להיות אבל באמת שאת זה אני כבר לא זוכר). בכל מקרה , האוטו כרגע יושב בחנייה עד שאני אחליט מה לעשות איתו. לבינתיים החלטנו לקנות אוטו אחר שישמש כאוטו ראשי כי על הפיאט הזו כבר אי אפשר לסמוך. יכול להיות שמחר או מחרתיים אבצע סבב טלפונים נרחב לכל מוסך באזור עד שאקבל הצעה זולה יותר ולשם אגרור אותו (בכל מקרה מגיעה לי גרירה חינם מהביטוח). |
loki2d לא התכוונתי חלילה שאתה מדבר באוויר.
אלא למכונאים שמוכנים לעשות חצי עבודה. בד"כ גם האחריות שלהם רופפת. קח בחשבון שאלה לא מחירים סופיים, יש דברים נוספים שמתגלים לאחר הפירוק. אני תוהה אם המחירים כוללים מע"מ. s_heny אתה מדבר על פונטו דור ראשון מלפני שנתיים (זכור לי שכבר כתבת את זה בפורום). בספייס 16 שסתומים יש שני ראשים, האחד הוא ראש השסתומים והשני הקמשפטים. אין מצב שתקנה שמן, פילטר שמן טיימינג + מותחן ונוזל קירור באזור 250 לספייס 16 שסתומים. "לא בטוח שייבקשו מהחרט לבצע גם גומיות שסתומים אולי רק מילוי והשחזה 200 ש"ח" מה ?. זה אחד הדברים החשובים בשיפוץ ראש, בפרט כאשר המנוע התחמם. עברו הימים בהם אפשר היה לבצע מילוי והשחזה ב-200 ש"ח. דוד. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©