![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
|
ניקוז אויר ממערכת הקירור פונטו ספייס 2001
אהלן,
השבוע בסיום נסיעה קצרצרה ראיתי שקיימת נזילת נוזל קירור- עוד לא מצאתי מאיפה. מילאתי בינתיים את החסר, רציתי לבצע ניקוז אויר, אבל מצאתי רק פרפר אחד מימין בצד העליון של הרדיאטור. (פתח מילוי בצד שמאל) אלא יש לו מעיין וסת שמאפשר רק יציאה של אויר (הוא לא מתפרק עד הסוף החוצה) בדור 1 הפתח מילוי בצד ימין, ומצד שמאל מקדימה יש פרפר שמתפרק לגמרי. אני ממלא נוזל עד ליציאה של נוזל קירור בלי בועות. היות ופה יש וסת איך אני אמור לדעת שהמערכת נקייה מאויר? אם יש צורך להעלות תמונות של הרדיאטור להמחשה זו לא בעיה. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
|
תפתח את הפרפר הלבן עד שתראה את החריץ שבתוכו. תתחיל למלא פראפלו עד שתראה זרם אחיד דרך הפרפר.
כשזה קורה פשוט תסגור את הפרפר ידנית. עכשיו אתה צריך להמשיך לבורג הניקוז השני שנמצא על צינור שהולך לרדיאטור חימום. הוא בצבע שחור, ואם אתה לא מצליח לפתוח אותו ידנית תוכל להיעזר במברג שטוח. זה לא בדיוק ככה אצלך אבל זה יעזור להבין: ![]() תפתח אותו לגמרי ותניח בצד. תתחיל למלא פראפלו עד שתראה שפריץ מהחור, ממש כמו מזרקה קטנה. כשזה קורה ושהשפריץ רציף בלי בועות תסגור עליו את הבורג. תניע כשפקק המילוי פתוח לכמה דקות. תסגור את הפקק ותהיה עם העין על שעון החום עד שהמאורר נכנס לפעולה. נערך לאחרונה על ידי asafasaf : 24-06-15 ב 15:01. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
|
צטט:
אסף, בדור 2 אצלי לפחות הפרפר שחור, הוא לא הפרפר הלבן מהדור הראשון, (בדור ראשון עשיתי את זה כמה פעמים בלי בעיה) הקטע שהוא לא יוצא החוצה אלא מתברג מעלה ונשאר תפוס כאילו יש לו דיסקת הגנה שלא ייפול וילך לאיבוד. כמובן שניסיתי להוסיף נוזל קירור ולמרות שלחצתי על הצינורות לא הצלחתי להוציא ממנו טיפה, הכמות במיכל ברדיאטור כבר עברה את הMAX ועדיין לא יצא כלום. אני לא רוצה להוסיף יותר מדי בלי אפשרות לבצע ניקוז, כי להוסיף גם יותר מדי ייצור לחץ במערכת. לא הנעתי את הרכב מאז מחשש לנזק לראש עד להסדרת העניין. עוד רעיונות? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
לפני שלושה ימים עשיתי ניקוז אוויר לפונטו ספייס 60 והפרפר יצא כולו.
אם אתה בטוח שהפרפר פתוח בצורה שתאפשר יציאת אוויר אך לא יוצא אוויר, אתה יכול להצמיד את הפה לפתח המילוי ולנשוף לתוכו, לאחר מכל סגור את פתח הניקוז תוך כדי שאתה נושף לתוכו כדי שלא יחזור אוויר. אני רואה שאתה מבאר שבע, אשמח לעזור במידה ותצטרך.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מתן, למה מחקת את התמונה של "כנופיית הטיפולים השוטפים" ?.
![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
|
כן מתן, וכדאי שתהיה לך תשובה טובה!
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
|
צטט:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
מעולם לא שמתי בפורום מועדון פיאט את לוגו הכנופיה. רק בקארספורום.
אבל בחתימה שלי מתנוסס הלינק.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
|
טוב הצלחתי להוציא את הפרפר עם מעט כוח, בקצה שלו יש זוג קליפסים מתרחבים שמונעים את ההוצאה שלו לגמרי, מילאתי עוד נוזל קירור עד שגלש כמו שצריך מהפתח ניקוז.
עכשיו צריך לטפל בנזילה: עם כמה שהסתכלתי אני לא מצליח להבין מאיפה היא, לא מדובר בטפטוף קטן, זה ממש זרם, כל הצינורות נראים שלמים. הפקקי מים הקדמיים נראים בסדר, את האחוריים לא הצלחתי לראות. אני מקווה שזה לא הפקק מים בין הגיר למנוע.... בינתיים אני לא מניע את הרכב ליותר מדקה על מנת למנוע התחממות. הגעתי לקצה היכולת שלי, נתייעץ עם המומחים... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צלם והעלה את המקום המשוער של הנזילה.
אתה יכול להניע את הרכב ליותר מדקה. העיקר שלא יחסר נוזל קירור ברדיאטור. הפוך בקבוק מים לפתח מכסה הרדיאטור והניע ללא חשש. שים לב לשעון החום. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| נזילה מצינור קירור ליד היציאה למערכת המיזוג | comeon | פונטו - טכני | 2 | 26-11-13 12:07 |
| ניקוז אויר ממערכת קירור סיווק 98 | yair068 | רכב כללי | 0 | 25-05-13 17:53 |
| שאלה בנוגע למערכת קירור ספייס 02 | forum770 | פונטו - טכני | 3 | 16-02-12 22:24 |
| ניקוז אויר ממערכת הקירור | Amit-IL | פונטו - טכני | 14 | 21-05-09 00:28 |
| פונטו HSD 75 - צריך להוציא אויר ממערכת קירור? | sabro5 | פונטו - טכני | 13 | 04-11-08 22:59 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד