![]() |
ניקוז אויר ממערכת הקירור פונטו ספייס 2001
אהלן,
השבוע בסיום נסיעה קצרצרה ראיתי שקיימת נזילת נוזל קירור- עוד לא מצאתי מאיפה. מילאתי בינתיים את החסר, רציתי לבצע ניקוז אויר, אבל מצאתי רק פרפר אחד מימין בצד העליון של הרדיאטור. (פתח מילוי בצד שמאל) אלא יש לו מעיין וסת שמאפשר רק יציאה של אויר (הוא לא מתפרק עד הסוף החוצה) בדור 1 הפתח מילוי בצד ימין, ומצד שמאל מקדימה יש פרפר שמתפרק לגמרי. אני ממלא נוזל עד ליציאה של נוזל קירור בלי בועות. היות ופה יש וסת איך אני אמור לדעת שהמערכת נקייה מאויר? אם יש צורך להעלות תמונות של הרדיאטור להמחשה זו לא בעיה. |
תפתח את הפרפר הלבן עד שתראה את החריץ שבתוכו. תתחיל למלא פראפלו עד שתראה זרם אחיד דרך הפרפר.
כשזה קורה פשוט תסגור את הפרפר ידנית. עכשיו אתה צריך להמשיך לבורג הניקוז השני שנמצא על צינור שהולך לרדיאטור חימום. הוא בצבע שחור, ואם אתה לא מצליח לפתוח אותו ידנית תוכל להיעזר במברג שטוח. זה לא בדיוק ככה אצלך אבל זה יעזור להבין: http://www.britpics.co.uk/rover100/bleed-1.jpg תפתח אותו לגמרי ותניח בצד. תתחיל למלא פראפלו עד שתראה שפריץ מהחור, ממש כמו מזרקה קטנה. כשזה קורה ושהשפריץ רציף בלי בועות תסגור עליו את הבורג. תניע כשפקק המילוי פתוח לכמה דקות. תסגור את הפקק ותהיה עם העין על שעון החום עד שהמאורר נכנס לפעולה. |
צטט:
אסף, בדור 2 אצלי לפחות הפרפר שחור, הוא לא הפרפר הלבן מהדור הראשון, (בדור ראשון עשיתי את זה כמה פעמים בלי בעיה) הקטע שהוא לא יוצא החוצה אלא מתברג מעלה ונשאר תפוס כאילו יש לו דיסקת הגנה שלא ייפול וילך לאיבוד. כמובן שניסיתי להוסיף נוזל קירור ולמרות שלחצתי על הצינורות לא הצלחתי להוציא ממנו טיפה, הכמות במיכל ברדיאטור כבר עברה את הMAX ועדיין לא יצא כלום. אני לא רוצה להוסיף יותר מדי בלי אפשרות לבצע ניקוז, כי להוסיף גם יותר מדי ייצור לחץ במערכת. לא הנעתי את הרכב מאז מחשש לנזק לראש עד להסדרת העניין. עוד רעיונות? |
לפני שלושה ימים עשיתי ניקוז אוויר לפונטו ספייס 60 והפרפר יצא כולו.
אם אתה בטוח שהפרפר פתוח בצורה שתאפשר יציאת אוויר אך לא יוצא אוויר, אתה יכול להצמיד את הפה לפתח המילוי ולנשוף לתוכו, לאחר מכל סגור את פתח הניקוז תוך כדי שאתה נושף לתוכו כדי שלא יחזור אוויר. אני רואה שאתה מבאר שבע, אשמח לעזור במידה ותצטרך. |
מתן, למה מחקת את התמונה של "כנופיית הטיפולים השוטפים" ?. :)
דוד. |
כן מתן, וכדאי שתהיה לך תשובה טובה!
|
צטט:
|
מעולם לא שמתי בפורום מועדון פיאט את לוגו הכנופיה. רק בקארספורום.
אבל בחתימה שלי מתנוסס הלינק. |
טוב הצלחתי להוציא את הפרפר עם מעט כוח, בקצה שלו יש זוג קליפסים מתרחבים שמונעים את ההוצאה שלו לגמרי, מילאתי עוד נוזל קירור עד שגלש כמו שצריך מהפתח ניקוז.
עכשיו צריך לטפל בנזילה: עם כמה שהסתכלתי אני לא מצליח להבין מאיפה היא, לא מדובר בטפטוף קטן, זה ממש זרם, כל הצינורות נראים שלמים. הפקקי מים הקדמיים נראים בסדר, את האחוריים לא הצלחתי לראות. אני מקווה שזה לא הפקק מים בין הגיר למנוע.... בינתיים אני לא מניע את הרכב ליותר מדקה על מנת למנוע התחממות. הגעתי לקצה היכולת שלי, נתייעץ עם המומחים... |
צלם והעלה את המקום המשוער של הנזילה.
אתה יכול להניע את הרכב ליותר מדקה. העיקר שלא יחסר נוזל קירור ברדיאטור. הפוך בקבוק מים לפתח מכסה הרדיאטור והניע ללא חשש. שים לב לשעון החום. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©