מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו XTZ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-12-14, 14:52   #1
dudi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
מנוע כבה בעמידה ולא מניע

זקוק לעצה ולא של אחיטופל
לאחרונה קיימת תופעה שהמנוע כבה בעמידה ולא מניע
לאחר זמן ממושך כ20 דקות הוא מניע לאחר ניסיונות חוזרות ונשנות של הנעה

הרכב
פונטו ספייס 16V ELX 2001
בכלי אבחון פשוט אותרו תקלות U1600 ELECTRONIC KEY
ותקלה נוספת P0335 RPM SENSOR

לא מזמן הוחלף מנוע מיבוא שנת 2002 נאמר לי שנדרשה התאמה כשלהיא בקראנק
הוחלף אלטרנטור לאחר שרשרת בעיות שאחת מהם ההזעקה שמנוטרלת השמיע רשרושים עקב התקלה באלטרנטור
אודה לעזרה ממישהו שמכיר את הבעיה ומבין
dudi מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-12-14, 16:34   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לפחות היית שם סמייל לאחר המילים "לא של אחיטופל". פה לא נותנים עצות אחיטופל.
תקלה U1600 מצביעה על תקלה באמבולייזר.
תקלה P0335 אינה מצביעה על RPM SENSOR, אלא מיקום חיישן גל הארכובה.
לכן גם אמרו לך שיש לעשות שינוי.
בשנה שעברה הגיע אלי בחור עם ספייס 16 שסתומים. המנוע היה תפוס. הזמנתי מנוע מיבוא עשיתי לו טיימינג חדש וכול השאר. כאשר סיימתי להרכיב את הטיימינג בחוץ, ראיתי שחיישן הקרנק לא עומד נכון מול הפולי עם גלגל השיניים. צלצלתי ליבואן, אמר לי לקדוח חור אחר ולהתקין את החיישן יותר נמוך מול הזר. סירבתי לקומבינה הזאת וביקשתי שיישלח לי מיד מנוע אחר מתאים.
במקום זאת שלח מכונאי שקדח והתאים את החיישן. הרכב הניע ולא היו בעיות.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-14, 18:19   #3
dudi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
Smile

צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לפחות היית שם סמייל לאחר המילים "לא של אחיטופל". פה לא נותנים עצות אחיטופל.
תקלה U1600 מצביעה על תקלה באמבולייזר.
תקלה P0335 אינה מצביעה על RPM SENSOR, אלא מיקום חיישן גל הארכובה.
לכן גם אמרו לך שיש לעשות שינוי.
בשנה שעברה הגיע אלי בחור עם ספייס 16 שסתומים. המנוע היה תפוס. הזמנתי מנוע מיבוא עשיתי לו טיימינג חדש וכול השאר. כאשר סיימתי להרכיב את הטיימינג בחוץ, ראיתי שחיישן הקרנק לא עומד נכון מול הפולי עם גלגל השיניים. צלצלתי ליבואן, אמר לי לקדוח חור אחר ולהתקין את החיישן יותר נמוך מול הזר. סירבתי לקומבינה הזאת וביקשתי שיישלח לי מיד מנוע אחר מתאים.
במקום זאת שלח מכונאי שקדח והתאים את החיישן. הרכב הניע ולא היו בעיות.
דוד.
דוד תודה על התגובה
האם אפשר להיפטר מהאמובילייזר, אם לא מה עושים?
סליחה שלא ציינתי חתכתי את חוטי הרמקול של האזעקה בגלל הרשרושים של האזעקה בעקבות האלטרנטור שהתקלקל
האם זה גורם לבעיות?
ומה אני יכול לעשות עם חיישן הקראנק האם יש אפשרות לעשות עצמאית
dudi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-14, 07:47   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
כן אפשר להיפטר מהאימובילייזר, ע"י פריצת מחשב הרכב או החלפתו למחשב פרוץ, ואז כל מפתח שמסובב את הסוויץ יניע.
עם חיישן הקראנק יש אפשרות לעשות עצמאית. השאלה אם יודעים כיצד.
אגב, הבוקר שמעתי ברדיו שמשטרת ת"א תפסה שלט שפותח את כל כלי הרכב.
למה אינך כותב לטובת חברי הפורום מי החליף לך את המנוע, את הסיבה להחלפה וכמה שילמת ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-14, 21:09   #5
dudi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
בשמחה דוד

צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
כן אפשר להיפטר מהאימובילייזר, ע"י פריצת מחשב הרכב או החלפתו למחשב פרוץ, ואז כל מפתח שמסובב את הסוויץ יניע.
עם חיישן הקראנק יש אפשרות לעשות עצמאית. השאלה אם יודעים כיצד.
אגב, הבוקר שמעתי ברדיו שמשטרת ת"א תפסה שלט שפותח את כל כלי הרכב.
למה אינך כותב לטובת חברי הפורום מי החליף לך את המנוע, את הסיבה להחלפה וכמה שילמת ?.
דוד.
המנוע הוחלף במוסך קיבוץ ברעם בצפון אני עבדתי במוסך הזה מכיר את המוסך לצורך העניין
הם מוסך מורשה של צ'מפיון בעבר הרכבים בקיבוץ רובם סקודות
הבעיה נראה לי שהמוסכניקים שם לא מכירים את הפיאט מצוין
הסיבה להחלפה תרמוסטט תקול גרם לחום גבוה כנראה הלך ראש מנוע
החברה בדקו גזים במים והציעו להחליף מנוע ולא לשפץ
סכ"ה
המנוע 2700 שח כולל מע"מ
כולל פיטר שמן
חיישן חום מנוע
שמן מנוע
התאמת גלגל שיניים של הקראנק לחיישן
המנוע הגיע עם מצערת חדשה יותר משלי
עם מזרקים חדשים לגמרי
הלכתי על החלפה
אגב לפני שעה שוב נתקע הרכב בנסיעה ממרכז הארץ צפונה איפה שהוא באמצע הדרך הניע לאחר המתנה של 25 דקות
יש עצות נוספות?

נערך לאחרונה על ידי dudi : 28-12-14 ב 23:43. סיבה: הוספה של כיתוב
dudi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-14, 22:42   #6
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
בדוק את הטימינג אם הוא מכוון נכון כלומר שבוכנה 1 בנק מתה עליונה והשסתומים סגורים
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-01-15, 08:42   #7
dudi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לפחות היית שם סמייל לאחר המילים "לא של אחיטופל". פה לא נותנים עצות אחיטופל.
תקלה U1600 מצביעה על תקלה באמבולייזר.
תקלה P0335 אינה מצביעה על RPM SENSOR, אלא מיקום חיישן גל הארכובה.
לכן גם אמרו לך שיש לעשות שינוי.
בשנה שעברה הגיע אלי בחור עם ספייס 16 שסתומים. המנוע היה תפוס. הזמנתי מנוע מיבוא עשיתי לו טיימינג חדש וכול השאר. כאשר סיימתי להרכיב את הטיימינג בחוץ, ראיתי שחיישן הקרנק לא עומד נכון מול הפולי עם גלגל השיניים. צלצלתי ליבואן, אמר לי לקדוח חור אחר ולהתקין את החיישן יותר נמוך מול הזר. סירבתי לקומבינה הזאת וביקשתי שיישלח לי מיד מנוע אחר מתאים.
במקום זאת שלח מכונאי שקדח והתאים את החיישן. הרכב הניע ולא היו בעיות.
דוד.
רכשתי חיישן של FACET איטלקי 220ש"ח כולל מע"מ אצל אסולין בחצור.
בזמן ההתקנה מה שראיתי, זה שקדחו חור נוסף בתושבת החיישן. והשחיזו אותו כדי לקרבו לגלגל השיניים. אני לא בטוח לגבי הדיוק של המרחקים, לא אהבתי את הקומבינה.
אבל זה מה יש ועם זה ננצח.
בוצעו מס' נסיעות קצרות, והמנוע לא דמם. ובדרך כלל זה קרה בוודאות בנסיעה ארוכה, מה שיקרה ביום ראשון הקרוב כנראה ואעדכן.

נערך לאחרונה על ידי dudi : 01-01-15 ב 16:22.
dudi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-01-15, 08:53   #8
dudi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
מהקל לכבד

צטט:
במקור פורסם על ידי yair791 צפה בהודעה
בדוק את הטימינג אם הוא מכוון נכון כלומר שבוכנה 1 בנק מתה עליונה והשסתומים סגורים
יאיר שלום
איך אתה מציע לעשות את זה?
לפי המדריך של היינס זה דרגת קושי גבוהה
ואין לי את הנועלים לקאמשאפט בראש מנוע של 16V
dudi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-01-15, 14:03   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי dudi צפה בהודעה
רכשתי חיישן של FACE איטלקי 220ש"ח כולל מע"מ אצל אסולין בחצור.
בזמן ההתקנה מה שראיתי, זה שקדחו חור נוסף בתושבת החיישן. והשחיזו אותו כדי לקרבו לגלגל השיניים. אני לא בטוח לגבי הדיוק של המרחקים, לא אהבתי את הקומבינה.
אבל זה מה יש ועם זה ננצח.
בוצעו מס' נסיעות קצרות, והמנוע לא דמם. ובדרך כלל זה קרה בוודאות בנסיעה ארוכה, מה שיקרה ביום ראשון הקרוב כנראה ואעדכן.
זה בדיוק מה שכתבתי לך שצריך לעשות.
אני לא אוהב את ההשחזות והשינויים הללו. אצלי המנוע היה עדיין מחוץ לרכב. אצלך כנראה לא הייתה ברירה אחרת, משום שגילו את זה כאשר המנוע כבר הורכב. לעולם לא ניתן להשחיז ולקדוח את החור במדוייק. זה פוגע בזמן של הגעת הניצוץ לפלגים. האמת שאפשר לחיות עם זה.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-01-15, 15:26   #10
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי dudi צפה בהודעה
יאיר שלום
איך אתה מציע לעשות את זה?
לפי המדריך של היינס זה דרגת קושי גבוהה
ואין לי את הנועלים לקאמשאפט בראש מנוע של 16V
כניראה שלא סמתי לב לדגם הרכב שלך אבל כיוון שכבר הכל היסתדר אז שכח מהנושא
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו 2006, המנוע נכבה בעמידה מידי פעם. לא נדלקת נורת מנוע gingel פונטו - טכני 3 27-06-14 18:20
מנוע כבה במהלך פקקים ,מניע קשה לאחר נסיעה . francis_r אונו - טכני 9 14-05-12 23:42
מנוע \ רכב רוטט בעמידה idanohh פונטו - טכני 1 22-11-11 06:03
מנוע מרעיש מתקתק ורועד בעמידה ELX ידנית 2002 m.l פונטו - טכני 14 10-10-11 16:19
עשן לבן בעמידה punto_GT95 פונטו - טכני 10 17-11-10 21:49


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד