![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
|
מנוע כבה בעמידה ולא מניע
זקוק לעצה ולא של אחיטופל
לאחרונה קיימת תופעה שהמנוע כבה בעמידה ולא מניע לאחר זמן ממושך כ20 דקות הוא מניע לאחר ניסיונות חוזרות ונשנות של הנעה הרכב פונטו ספייס 16V ELX 2001 בכלי אבחון פשוט אותרו תקלות U1600 ELECTRONIC KEY ותקלה נוספת P0335 RPM SENSOR לא מזמן הוחלף מנוע מיבוא שנת 2002 נאמר לי שנדרשה התאמה כשלהיא בקראנק הוחלף אלטרנטור לאחר שרשרת בעיות שאחת מהם ההזעקה שמנוטרלת השמיע רשרושים עקב התקלה באלטרנטור אודה לעזרה ממישהו שמכיר את הבעיה ומבין |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לפחות היית שם סמייל לאחר המילים "לא של אחיטופל". פה לא נותנים עצות אחיטופל.
![]() תקלה U1600 מצביעה על תקלה באמבולייזר. תקלה P0335 אינה מצביעה על RPM SENSOR, אלא מיקום חיישן גל הארכובה. לכן גם אמרו לך שיש לעשות שינוי. בשנה שעברה הגיע אלי בחור עם ספייס 16 שסתומים. המנוע היה תפוס. הזמנתי מנוע מיבוא עשיתי לו טיימינג חדש וכול השאר. כאשר סיימתי להרכיב את הטיימינג בחוץ, ראיתי שחיישן הקרנק לא עומד נכון מול הפולי עם גלגל השיניים. צלצלתי ליבואן, אמר לי לקדוח חור אחר ולהתקין את החיישן יותר נמוך מול הזר. סירבתי לקומבינה הזאת וביקשתי שיישלח לי מיד מנוע אחר מתאים. במקום זאת שלח מכונאי שקדח והתאים את החיישן. הרכב הניע ולא היו בעיות. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
|
צטט:
![]() ![]() האם אפשר להיפטר מהאמובילייזר, אם לא מה עושים? סליחה שלא ציינתי חתכתי את חוטי הרמקול של האזעקה בגלל הרשרושים של האזעקה בעקבות האלטרנטור שהתקלקל האם זה גורם לבעיות? ומה אני יכול לעשות עם חיישן הקראנק האם יש אפשרות לעשות עצמאית |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
כן אפשר להיפטר מהאימובילייזר, ע"י פריצת מחשב הרכב או החלפתו למחשב פרוץ, ואז כל מפתח שמסובב את הסוויץ יניע.
עם חיישן הקראנק יש אפשרות לעשות עצמאית. השאלה אם יודעים כיצד. אגב, הבוקר שמעתי ברדיו שמשטרת ת"א תפסה שלט שפותח את כל כלי הרכב. למה אינך כותב לטובת חברי הפורום מי החליף לך את המנוע, את הסיבה להחלפה וכמה שילמת ?. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
|
בשמחה דוד
צטט:
הם מוסך מורשה של צ'מפיון בעבר הרכבים בקיבוץ רובם סקודות הבעיה נראה לי שהמוסכניקים שם לא מכירים את הפיאט מצוין הסיבה להחלפה תרמוסטט תקול גרם לחום גבוה כנראה הלך ראש מנוע החברה בדקו גזים במים והציעו להחליף מנוע ולא לשפץ סכ"ה המנוע 2700 שח כולל מע"מ כולל פיטר שמן חיישן חום מנוע שמן מנוע התאמת גלגל שיניים של הקראנק לחיישן המנוע הגיע עם מצערת חדשה יותר משלי עם מזרקים חדשים לגמרי הלכתי על החלפה אגב לפני שעה שוב נתקע הרכב בנסיעה ממרכז הארץ צפונה איפה שהוא באמצע הדרך הניע לאחר המתנה של 25 דקות יש עצות נוספות? נערך לאחרונה על ידי dudi : 28-12-14 ב 23:43. סיבה: הוספה של כיתוב |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
בדוק את הטימינג אם הוא מכוון נכון כלומר שבוכנה 1 בנק מתה עליונה והשסתומים סגורים
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
|
צטט:
בזמן ההתקנה מה שראיתי, זה שקדחו חור נוסף בתושבת החיישן. והשחיזו אותו כדי לקרבו לגלגל השיניים. אני לא בטוח לגבי הדיוק של המרחקים, לא אהבתי את הקומבינה. אבל זה מה יש ועם זה ננצח. בוצעו מס' נסיעות קצרות, והמנוע לא דמם. ובדרך כלל זה קרה בוודאות בנסיעה ארוכה, מה שיקרה ביום ראשון הקרוב כנראה ואעדכן. נערך לאחרונה על ידי dudi : 01-01-15 ב 16:22. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 20
|
מהקל לכבד
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
אני לא אוהב את ההשחזות והשינויים הללו. אצלי המנוע היה עדיין מחוץ לרכב. אצלך כנראה לא הייתה ברירה אחרת, משום שגילו את זה כאשר המנוע כבר הורכב. לעולם לא ניתן להשחיז ולקדוח את החור במדוייק. זה פוגע בזמן של הגעת הניצוץ לפלגים. האמת שאפשר לחיות עם זה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
כניראה שלא סמתי לב לדגם הרכב שלך אבל כיוון שכבר הכל היסתדר אז שכח מהנושא
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פונטו 2006, המנוע נכבה בעמידה מידי פעם. לא נדלקת נורת מנוע | gingel | פונטו - טכני | 3 | 27-06-14 18:20 |
| מנוע כבה במהלך פקקים ,מניע קשה לאחר נסיעה . | francis_r | אונו - טכני | 9 | 14-05-12 23:42 |
| מנוע \ רכב רוטט בעמידה | idanohh | פונטו - טכני | 1 | 22-11-11 06:03 |
| מנוע מרעיש מתקתק ורועד בעמידה ELX ידנית 2002 | m.l | פונטו - טכני | 14 | 10-10-11 16:19 |
| עשן לבן בעמידה | punto_GT95 | פונטו - טכני | 10 | 17-11-10 21:49 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד