מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פנדה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פנדה - טכני טכני - דגמי פנדה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-11-14, 19:29   #1
שמר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה

אז הדבר היחיד שמשתנה זה הרצון של התערובת להכנס לצילינדר או לצאת ממנה, והרצון הזה נקבע ע"י הפרש הלחצים בין החללים.
במצב של כניסת התערובת, הדבר היחיד שגורם לה להכנס זו תנועת הבוכנה מטה.
תיאורטית אתה צודק. אם יכולת להסיר איכשהו את ראש המנוע בזמן תנועת היניקה, כך שהאוויר היה נכנס דרך צינור (סעפת היניקה) ישר לכל שטח הצילינדר, אז תנועת הבוכנה לבדה הייתה קובעת.
כיוון שהראש חייב להיות שם, השאיפה היא לתת שטח שסתומים גדול (אנחנו מדברים על עוד כח) כדי שתהיה כמה שפחות הפרעה לכניסת האוויר. אם תפריע לזרימת האוויר (נסה לסתום את פתח הכניסה עם היד), תראה איך הרכב "נחנק" מחוסר חמצן). יציאת הגזים השרופים תתבצע בכל מקרה כי הבוכנה שעולה דוחפת את גזי הפליטה החוצה גם אם יש הפרעה יחסית, בגלל שחלל תא השריפה קטן לגודל אפסי בנמ"ע.

לפיכך - תמיד תינתן עדיפות למתן שטח גדול יותר ליניקה, במקרה של מס' שסתומים אי זוגי זה במספרם, במקרה של מס' זוגי - בגודלם.
שמר מנותק  
הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע השנה 2011 - מנוע "טווין אייר" של פיאט רפי לין פיאט כללי 1 20-05-11 00:30
מחירון פיאט פונטו - לא אותו דבר אסףלוי פיאט כללי 10 08-09-10 11:01
סקאלה של בראבו / בראבה = אותו הדבר?! elad-o בראבו - טכני 1 13-10-08 21:44
האם אפשר לפרק ראש מנוע תקין ולהחזיר אותו ללא השחזה ?? פורום הגראז' 3 18-09-07 20:49
לוגו שעשיתי לפורום... מקווה שתחליפו אותו מועדון פיאט ישראל 4 15-08-07 17:22


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד