מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פנדה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פנדה - טכני טכני - דגמי פנדה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-11-14, 13:53   #1
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צודק בכל מה שאמרת, אבל העניין הוא שלא "שופכים" את האוויר לתוך הצילינדר כך ש"יכנס כמה שיכנס", והוא לא נכנס לשם בחסד, אלא עקב תנועת הבוכנה לנמ"ת. בדיוק כמה שהפליטה נעשית ע"י תנועת הבוכנה לנמ"ע.

אז הדבר היחיד שמשתנה זה הרצון של התערובת להכנס לצילינדר או לצאת ממנה, והרצון הזה נקבע ע"י הפרש הלחצים בין החללים.
במצב של כניסת התערובת, הדבר היחיד שגורם לה להכנס זו תנועת הבוכנה מטה. בחוץ לחץ אטמוספרי, בפנים כלואה מעט מהתערובת הקודמת, שככל הנראה גם היא בלחץ אטמוספרי.

במצב של יציאת התערובת, יש גם תנועת בוכנה מעלה וגם הפרש לחצים גדול שמעודד את רוב התערובת לצאת מעצמה גם אם הבוכנה כלל לא הייתה דוחפת אותה החוצה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 05-11-14, 19:29   #2
שמר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה

אז הדבר היחיד שמשתנה זה הרצון של התערובת להכנס לצילינדר או לצאת ממנה, והרצון הזה נקבע ע"י הפרש הלחצים בין החללים.
במצב של כניסת התערובת, הדבר היחיד שגורם לה להכנס זו תנועת הבוכנה מטה.
תיאורטית אתה צודק. אם יכולת להסיר איכשהו את ראש המנוע בזמן תנועת היניקה, כך שהאוויר היה נכנס דרך צינור (סעפת היניקה) ישר לכל שטח הצילינדר, אז תנועת הבוכנה לבדה הייתה קובעת.
כיוון שהראש חייב להיות שם, השאיפה היא לתת שטח שסתומים גדול (אנחנו מדברים על עוד כח) כדי שתהיה כמה שפחות הפרעה לכניסת האוויר. אם תפריע לזרימת האוויר (נסה לסתום את פתח הכניסה עם היד), תראה איך הרכב "נחנק" מחוסר חמצן). יציאת הגזים השרופים תתבצע בכל מקרה כי הבוכנה שעולה דוחפת את גזי הפליטה החוצה גם אם יש הפרעה יחסית, בגלל שחלל תא השריפה קטן לגודל אפסי בנמ"ע.

לפיכך - תמיד תינתן עדיפות למתן שטח גדול יותר ליניקה, במקרה של מס' שסתומים אי זוגי זה במספרם, במקרה של מס' זוגי - בגודלם.
שמר מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע השנה 2011 - מנוע "טווין אייר" של פיאט רפי לין פיאט כללי 1 20-05-11 00:30
מחירון פיאט פונטו - לא אותו דבר אסףלוי פיאט כללי 10 08-09-10 11:01
סקאלה של בראבו / בראבה = אותו הדבר?! elad-o בראבו - טכני 1 13-10-08 21:44
האם אפשר לפרק ראש מנוע תקין ולהחזיר אותו ללא השחזה ?? פורום הגראז' 3 18-09-07 20:49
לוגו שעשיתי לפורום... מקווה שתחליפו אותו מועדון פיאט ישראל 4 15-08-07 17:22


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד