![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
האם אפשר לפרק ראש מנוע תקין ולהחזיר אותו ללא השחזה ??
שלום !
הייתי רוצה לפרק את הראש מנוע שלי ולראות מה מצב הצילינדרים . אך אני לא רוצה להשחיז את הראש . האם זה אפשרי . או שהוא מתעוות לאחר הפתיחה ??? תודה לעונים . עמית |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
בשום פנים אל תעשה את זה!
אחרי פירוק ראש חובבני תצפה לבעיות קומפרסיה. בעיות רציניות מאוד. לא כל מוסכניק מרכיב ראש כך שמנוע חוזר להיות כמו שהיה לפני פירוק ראש. במנוע לא נוגעים! |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
עגב שמעתי היום שוב שאפשר להשיג מנוע משופץ (1.3) ב 3 אלף קומפלט.
|
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
פו"ה ראש
ראש אלומיניום מתעוות לאחר סגירה ועבודת המנוע/ ולא עקב פתיחת הראש.
המינימום הדרוש לאחר פירוק ראש, זה השחזת הראש(ישור הראש)+בדיקת סגירת השסתומים(עם נוזל) ומומלץ להחליף גומיות שסתומים.(ובדיקת שחיקת הצילינדרים) אני למשל במוסך לא נותן לך אחריות של שעה לעבודה כזאת. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד