מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

משטרה באיטליה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-09-14, 21:13   #11
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
אולי אני עושה משהו לא בסדר, אבל מאיפה אני לוקח מינוס?
אני משתמש במולטימטר, מצאתי את הפין המדובר, חיברתי אותו ל+, מינוס לקחתי מגוף הרכב או סתם בורג ואין לי מתח.

ניסיתי גם לדקור את החוט הצהוב (פין מס 13 שאחראי על אור רוורס) וגם אין מתח. ואור הרוורס כן דולק.

ניסיתי לדקור את 2 החוטים בו זמנית, את הצהוב והתכלת אדום (13 ו 14 ביחד) וקיבלתי 12V.
ניסיתי לחבר אותם יחדיו ועדיין אין מתח בחוטים שמתחברים ליוניט בלם.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-09-14, 20:28   #12
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
טוב יש קצר איפהשהוא אבל משהו מוזר.

רפי, האם החוט אדום-שחור שהולך ליוניט הבלם הוא המינוס?
והתכלת אדום הוא הפלוס?

מהפין 14D אין מתח.
בפין 13D החוט בצבע צהוב וגם עליו אין מתח.

אך כשאני מחבר אותם יחדיו במתן סוויץ', נדלק לי התאורה הפנימית ברכב, אור דרך מאחורה ואור רוורס אם אני משלב.

כשאני מודד מתח בין פין 13D ל 14D אני מקבל 12V.
מה מזין פה את מה? ולמה אני לא מקבל על החוט הצהוב מתח בנפרד?
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-09-14, 00:44   #13
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
+ ו -

המינוס הוא גוף הרכב המתכתי.
החוטים שצינתי הנם פלוס בלבד.
מכיוון שלא תמיד השרטוטים של פיאט מתאימים במדויק לכל הדגמים של הפונטו, אז יתכן שיש גם כאן איזה שינוי.
יותר מה שכתבתי עד כעת, איני מסוגל יותר ללמד דרך המסך והמקלדת, לצערי הרב ומכיוון שלך אין ידע בחשמל רכב אני ממליץ לך לגשת לבעל מקצוע.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-09-14, 19:29   #14
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא יודע למה בתקלה כל כך פשוטה, צריך כל כך הרבה בדיקות וסכמות.
דבר ראשון צריך לבדוק רצף/לאתר בין הפלוס של בית מנורת הברקס לקונקטור של היונית. כמו כן לתת מתח חיצוני פלוס לאותו החוט בקונקטור ולראות את ה פנסי הברקס נידלקים.
אם כן, אז המרחק של היונית מרגלית הברקס קרובה מידי ולא מאפשרת ללחצן שלה להיפתח עד הסוף.
הלחצן מחבר כאשר אינו לחוץ.
אם לא יש נתק (לא קצר) בין הקונקטור לפנסים.
ברוב היוניות יש שני אומים, איתם מכוונים את המרחק.
יאיר, הבוקר בפעם הראשונה ראיתי שהרכב מעשן בזמן הנעה. נראה שהבעיה בגומיות שסתומים.
עד היום לא הייתה התופעה הזאת.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-09-14, 21:09   #15
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אז אני אבוא בעזרת ה' השבוע ונעשה גם את בולמים בטנדר וגם את הגומיות שסתומים
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-09-14, 23:45   #16
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
היוניט לא קשורה לנושא בכלל כי כשאני מגשר בין 2 החוטים אמור להידלק אור הברקס.
לא נכון?

אז הוא לא נדלק.
ניסיתי לתת + לחוט התכלת-אדום ולחבר וגם לא קורה כלום.
בבדיקת רציפות וצפצוף, כשאני מודד את הקצה של התכלת-אדום לבין איפה שהוא יוצא (פין 14) יש צפצוף ויש רציפות. זה אומר שהחוט תקין?

ועוד משהו שלא קשור אבל קשור לנושא החשמל בעוד רפי העיר.
מצאתי את הספרות הטכנית של הפיוזים ומה אמור כל דבר במקור:



העלתי השוואה של מה צריך להיות ומה יש אצלי בפועל:



סימנתי בכתום פיוזים אצלי אשר גדולים בערכם ממה שיש במקור.
כדאי להתעסק עם זה ולהחליף אותם כמו שצריכים להיות במקור או שעדיף שלא לגעת עם הכל עובד?
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-09-14, 10:37   #17
שמר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
אתה מחפש במקום הלא נכון.
למה לתת + לחוט האדום/תכלת (זה שנותן מתח למתג)?
שתי אפשרויות פעולה:
1. פשוטה יותר - בדוק על האדם/תכלת בעזרת נורת ביקורת אם יש מתח כאשר הסוויץ' פתוח. צריך להיות מתח ללא קשר למצב הפדל/מתג. אם מגיע מתח לשם, תוכל לבדוק על החוט האדום/שחור כאשר הפדל לחוץ, ובמידת הצורך בפנס, אבל זה רק בשלב שני.
2. לתת מתח ישיר לחוט האדום/שחור ולראות שהפנס דולק. אם נדלק - תן את המתח לפני מתג אורות הבלם וודא שהוא נדלק גם כאשר הפדל לחוץ. אם לא נדלק, צריך להתחיל לחפש בפנס.
אני פחות אוהב את השיטה השניה, להתחיל לעבוד עם מתח גלוי זה מתכון לקצרים לבעיות.

לגבי הפיוזים - לדעתי עדיף להחזיר את הערכים המקוריים ובמידה שנשרף, להבין מקומית מדוע יש עומס מוגבר על אותו פיוז. חלק גדול מהאנשים מחליף פיוזים בצבעים שונים בלי להבין מה משמעותם, או לחילופין "נתקעים" באמצע הדרך ללא פיוז בערך זהה ושמים "מה שיש" במקום מתוך כוונה לטפל בזה מתישהו וזה אף פעם לא קורה באמת.
שמר מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת יוניט חום gibson9655 פונטו - טכני 26 13-04-14 02:27
יוניט שעון לחץ שמן אלעד ס 127 - טכני 17 04-08-12 11:28
יוניט מאוור s_nadav פונטו - טכני 18 14-06-09 02:50
יוניט שמן מזייפת פורום הגראז' 20 22-01-07 19:57
יוניט לחץ שמן פורום הגראז' 2 15-12-06 12:26


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:55.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד