מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אוי כמה..שאת יפה..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 03-06-14, 00:31   #11
elirantiger
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2014
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S75 XTז'
הודעות: 30
צטט:
במקור פורסם על ידי eli_h1 צפה בהודעה
יש כמה אופציות לדעתי:
1. שיש לך נזילה כלשהי(במשאבה או באחד הצינורות) וניתן לבדוק זאת על ידי שעון לחץ.
2. שיש לך מעבר של נוזל קירור לתא השריפה ויציאה מפתח מיכל העיבוי/ אגזוז.
3. פקק מיכל העיבוי מקולקל ולכן לא תגלה את זה בבדיקת לחץ.

דבר ראשון הייתי נותן לרכב לעבוד כרבע שעה כאשר יש מים עד לסימון המקסימום ולראות שהוא לא מתחמם מעל החצי. תוך כדי לנסות ולראות אם ישנה נזילה מפקק הרדיאטור/ אחד הצינורות/ עשן מהאגזוז/טיפות מהאגזוז.
לאחר מכן תן לרכב להתקרר ותבדוק מה מצב הנוזל קירור.
אופציה מס' 1 בדקתי עם שעון לחץ לא היה שום נזילה, בדקתי עם מוסכניק
אופציה מס' 2 בדקתי זאת ולא יוצא עשן או מים מהאגזוז אפילו לאחר שעה של נסיעה
אופציה מס' 3 ניראת לי הכי הגיונית הפקק קיים משנת 98... איך אני יכול לדעת בוודאות שזה הבעיה? והאם ניתן לקנות פקק חדש? מדובר על רדיאטור עם מיכל עיבוי עליון.

לגבי הבדיקה שאמרת לעשות, אבצע אותה ויחזור עם תשובה.
elirantiger מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-14, 01:33   #12
elirantiger
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2014
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S75 XTז'
הודעות: 30
עשיתי את הבדיקות הנ"ל, לא שם לב לנזילות מהפקק הכל יבש שמתי את היד לא הרגשתי כלום...
שמתי מים עד המקסימום עשיתי נסיעה עם מזגן לאחר מכן נתתי לרכב להתקרר ובדקתי את מד המים וירד לי בכמה מילילטרים....
ושוב אין נזילות מצינורות התקופתי מתחת לרכב לא ראיתי כלום. וגם אין מים מהאגזוז.

מה לעשות?
elirantiger מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-14, 12:53   #13
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
עדכון :

היום בדקנו אני ודוד את הרכב של אלירן
מצאנו שהקומפרסיה גבוהה 230 PSI
לפי הבדיקה הנ"ל ניראה שהראש נמוך
בנסיעה החום יורד לרבע ובעמידה החום קרוב לחצי דבר שמעיד שאין טרמוסטט
דוד לא האמין שמוסך ליליאן עשה את העבודה
אלירן החליט למכור את הרכב ומי שרוצה יכול לפנות אליו
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-14, 14:06   #14
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
נו דוד לא רצית לקנות פונטו דור 1?..
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-14, 16:45   #15
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
רציתי ואני עדיין רוצה. אבל קשה לי לקנות מאלירן, הוא דווקא שאל אותי אם אני רוצה.
אמרתי שלא, משום שזה עלול לגרום למחשבות לא רצויות לגבי הבדיקה שעשינו.
כי היה ידוע מראש שיש אפשרות שימכור.
את שלך אני מוכן לקנות בכול רגע, "בלי לבדוק".
יאיר, שכחת לציין שעשינו בדיקת מחשב לאוטו של אלירן. לא הייתה תקשורת עם מחשב הרכב.
בפונטו שלך עידן מאותו הסוג 75, כן הייתה תקשורת. זוכר ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-14, 02:12   #16
elirantiger
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2014
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S75 XTז'
הודעות: 30
דוד, שאלתי חבר לגבי בדיקת הקומפרסיה שעשינו והוא אמר שצריך לתת לסטרטר לפעול 3 פעמים ברציפות ואז לבדוק את המדידה ובאותו זמן גם ללחוץ על הגז... האם זה נכון?

לילאן כן עשו את הראש יש לי קבלה אם צריך...
elirantiger מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-14, 08:28   #17
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא חזרתי אליך אתמול, משום שהבחור כבר קנה אוטו.
יש משהו במה שהחבר שלך אמר. הכוונה היא שהבוכנה תדחס את הקומפרסיה לפחות 3 פעמים.
אם אתה זוכר שבאחד הצילינדרים שבדקנו, נתת סטרטר קצר, ואמרנו לך "לא מספיק תן סארטר ארוך יותר". בבדיקה צריך לנתק את הקונקטורים של הקוייל והמזרקים. כפי שעשינו.
את הקוייל מנתקים כדי לא לגרום לו נזק, ואת המזרקים כדי לא לגרום נזק לממיר.
לא התכוונתי שמוסך לילאן לא ביצעו את שיפוץ הראש, אלא שאין מצב שמשה האבא, הבן גיא והעובד אחמד ירכיבו ראש נמוך.
אין ספק שהם מקצוענים, אבל גם יקרנים. בכול זאת הם מוסך מורשה פיאט.
עידן, יש לו ברכב תופעה דומה לזאת שהייתה בקבריו'. עם בומים קטנים באגזוז. ומנוע מזייף בסרק.אבל לא מסיבה של פלג רופף ושבור כמו שהיה אצלך.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-14, 11:43   #18
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
אין טרמוסטט בכלל?
בנסיעה של 80-100 קמ"ש אכן שעון החום אמור לרדת קצת מעל הרבע ועמידה טיפה פחות מהחצי-חצי.

תתחבר למחשב הכי קל, לא צריך לשבור את הראש.
זה דגם 75? אין מצב שאתה לא מצליח להתחבר.
עם איזו תוכנה עבדת? שים לב שאתה מחבר את ה 3 פינים עם המתאם ואתה צריך להוסיף גם מתח + ו - למצבר.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-14, 12:31   #19
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
כן, זה דגם 75.
חיברנו כמו שצריך ובתוכנה הנכונה, ואפילו ניסנו את התוכנות האחרות. לא הייתה כל תקשורת.
יש מצב שלא מצליחים להתחבר, בשל בעיה במחשב הרכב או בזיכרון שלו.
כבר הד"מ שמחשב הבדיקה לא הצליח "לראות" תקלה, למרות שהייתה תקלה.
קח לדוגמה את מקרה "מפיונר" 4 פעמים עשו בדיקת מחשב בשני מוסכים. המוסך הראשון אמר שהבעיה במזרקים. החליף. התקלה לא חלפה. המוסך השני קבע שהבעיה נובעת מהמזרקים שהוחלפו לא תיקניים. הזמין מקוריים הרכיב והתקלה לא חלפה. רק כאשר החליפו מחשב פתרו את הבעיה.
מוזר שמחשב הבדיקה של המוסך השני שהוא מורשה פיאט, לא הצביע על בעיה במחשב.
(יש על כך שרשור ארוך כאן בפורום).
ברכב של אלירן, לאחר שראינו שהקומפרסיה כל כך גבוהה, לא היה טעם להמשיך ולבזבז זמן בבדיקת איבוד המים. ולכן לא החלפנו גם מסרק הגה כוח שמשפריץ שמן.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-06-14, 01:19   #20
elirantiger
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2014
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S75 XTז'
הודעות: 30
צטט:
במקור פורסם על ידי chesh צפה בהודעה
אין טרמוסטט בכלל?
בנסיעה של 80-100 קמ"ש אכן שעון החום אמור לרדת קצת מעל הרבע ועמידה טיפה פחות מהחצי-חצי.

תתחבר למחשב הכי קל, לא צריך לשבור את הראש.
זה דגם 75? אין מצב שאתה לא מצליח להתחבר.
עם איזו תוכנה עבדת? שים לב שאתה מחבר את ה 3 פינים עם המתאם ואתה צריך להוסיף גם מתח + ו - למצבר.
דוד אני בספק שיש בעיה בזיכרון של המחשב, הרי הוא הראה תקלה של מנורה שרופה... יכול להיות שעשינו משהו לא נכון...
על כל מקרה עידן יש מצב שיש לך את הכבל המתאים ואולי נמצא זמן וביחד נתחבר למחשב?
elirantiger מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מדריך ניקוי מערכת הקירור ברכב, החלפת נוזל קירור וניקוז אוויר עשה זאת בעצמך (מצולם) mechtech פונטו - טכני 14 22-12-12 14:38
בעיה במנוע של הפונטו- חוות דעתכם בבקשה irish-cream פונטו - טכני 15 19-07-12 16:35
ספייס 2002 מאבדת כוס מים פעם בשבוע.צריך את עזרתכם בנושא. shay2828 פונטו - טכני 5 14-02-11 13:56
בעיה במערכת קירור של המנוע hamam186 בראבה - טכני 2 05-02-10 19:57
בעיה בקירור המנוע פורום הגראז' 2 15-07-05 18:07


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד