![]() |
בעיה| הפונטו מאבדת מי קירור...
אהלן יש לי פונטו 98' s75 לא מזמן החלפתי רדיאטור ושמתי מים רגילים לבדוק אם יש נזילות כמה ימים ולא היה, המים נשמרו במיכל עיבוי כמו שצריך....
החלפתי את המים לנוזל קירור פרפאלו מוכן מהול במים ( גלון של ארבעה ליטר בצבע שחור) בדקתי שהכל סגור כמו שצריך אין נזילות לפי מה שאני רואה... המאוורר מופעל בזמן ו המנוע לא מתחמם אבל משום מה אני מאבד תמיד מים מהמיכל לאחר נסיעה. מאיפה הבעיה? מה אפשר לעשות? העסק הזה של הפרפאלו מתחיל לעלות לי יקר. |
אתה לא רואה נזילות במנוע? אין רטיבות?
בדוק בפנים הרכב את הרדיאטור חימום יכול להיות שהוא נוזל. |
אני לא רואה נזילות מכיוון המנוע...
איך אני בודק נזילה מבפנים האוטו? |
אם יש נזילה של נוזל קירור מתוך הרכב אז השטיח יהיה רטוב מאחד או משתי הצדדים של הקונסולה המרכזית
|
ואם אין נזילה של נוזל קירור מתוך הרכב, אז יש לבדוק נזילה באגזוז ואת מהירות וונטה איטית.
דוד. |
צטט:
|
צטט:
צטט:
צטט:
וגם אחרי נסיעה אני לא מכבה את המנוע פותח מכסה מנוע והוא ממש חם לא יכול לשים את ידי על הצינור עליון בלי לקבל שוק ביד. ושם לב שהמים ירדו ואין נזילות. |
צטט:
כמו כן בדוק טפטוף מים או עשן לבן באגזוז במנוע חם. דוד. |
כשהרכב חם אין טיפטוף ועשן לבן מהאגזוז...
וגם בדקתי את הוונטה ולפי דעתי היא מופעלת ישר על המהירות הגבוהה כי היא מורידה את החום וגם שאלתי מסוכניק ו הוא אמר שהיא תקינה.... שוב מילאתי מים ושוב ירדו לי אחרי יומיים למתחת למינימום... |
יש כמה אופציות לדעתי:
1. שיש לך נזילה כלשהי(במשאבה או באחד הצינורות) וניתן לבדוק זאת על ידי שעון לחץ. 2. שיש לך מעבר של נוזל קירור לתא השריפה ויציאה מפתח מיכל העיבוי/ אגזוז. 3. פקק מיכל העיבוי מקולקל ולכן לא תגלה את זה בבדיקת לחץ. דבר ראשון הייתי נותן לרכב לעבוד כרבע שעה כאשר יש מים עד לסימון המקסימום ולראות שהוא לא מתחמם מעל החצי. תוך כדי לנסות ולראות אם ישנה נזילה מפקק הרדיאטור/ אחד הצינורות/ עשן מהאגזוז/טיפות מהאגזוז. לאחר מכן תן לרכב להתקרר ותבדוק מה מצב הנוזל קירור. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©