מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 28-12-13, 21:27   #1
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
המשאבה של הרגלית מחוברת לרגלית ע"י תפס פלסטיק עם שינים ככה שאין צורך לפרק את הציר
ניקוז אוויר ממערכת משאבות הקלאצ נעשה מהמשאבה שעל הגיר לפני כן יש לפתוח את מיכל שמן הברק ולמלא עד הסוף
בחור בתוך הרכב מפמפם את הקלאצ מספר פעמים ומחזיק אותו למטה בחור שני פותח בורג ניקוז שעל המשאבה שמורכבת על הגיר אחרי שיחרור האוויר/נוזל יש לסגור את הבורג ולהרים את הרגלית של הקלאצ ביד אם היא לא חוזרת לבד יש לחזור על הפעולה מספר פעמים עד יציאת כל האוויר מהמערכת
חשוב מאוד ואפילו חשוב בטרוף ואני ממש רציני מדובר בדבר בעל השלחות של בטיחות ממדרגה ראשונה אם לא מודאים שגובה הנוזל במיכל הבלמים הוא מעל למינימום במשך כל התהליך על מנת למנוע כניסה של אוויר למערכת הבלמים כי משאבות הקלאצ מקבלות את הנוזל אותם הם עובדות איתו ממיכל הברקס
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 28-12-13, 21:44   #2
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
ניראה לי שכך ביצעו זאת באמת.
מה שכן, ביקשתי גם שיחליפו את כל נוזל הבלמים ברכב, כך שעשו זאת תוך כדי.
בדרך נהרסה גם ההברגה של הניפל במשאבת הבלם האחורית (בצד שמאל), אז החליפו גם אותה.

מה אתה מציע לעשות? להמשיך לנסוע כך כמו שאמרו במוסך?
לחזור למוסך ולבקש לבדוק שוב על מנת למצוא פיתרון?
פשוט לגשת ולבקש להחליף גם משאבה עליונה (אם היא תקינה, אז חבל לשלם
סתם בשביל להחליף חלק תקין)?

תודה.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-12-13, 00:33   #3
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
לגשת שיפתרו את הבעיה אחרי החלפת הקלאצ לא היתה אמורה להיות בעיה של הפרדה גבוהה
וכאשר מחליפים משאבה מחליפים את שניהם כי הם מושפעות אחת מהשניה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-12-13, 00:42   #4
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
יכול להיות שפשוט אתה לא רגיל למהלך הדוושה החדשה.
האם ההילוכים נכנסים טוב וחלק?
אני כמעט בטוח שיש לבצע כיוון לכבל מצמד.
גם אצלי אחרי החלפת המצמד, לא כוון הכבל ולא הייתה הפרדה טובה.

לא יודע איזה משאבה שמו לך, בדרך כלל שמים תחליפית ממתכת כי המקוריות מהפלסטיק נוטות להיתקע ולהשאיר את הרגלית הקלאץ' תקועה.
אף פעם לא הבנתי את הקטע בשימוש 2 משאבות הקלאץ' בספייס. רק פתח לצרות. לא יכלו לעשות כמו בדור 1?
יאיר?

נערך לאחרונה על ידי chesh : 29-12-13 ב 00:45.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-12-13, 01:24   #5
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
העיניין הוא שבמוסך טוענים כי אין מדובר בכלל בבעיה ושזה בסדר.

אם זה לא היה ברור, אבהיר כי הקלאץ׳ לא הוחלף אלא הוחלפה רק
משאבת מצמד תחתונה מקורית.
הקלאץ׳ מפריד בסדר (לפחות כך ניראה), אך מפריד ממש בסוף המהלך.
לפני החלפת המשאבה, המצב היה שהנקודה הייתה קרוב יחסית לרצפה.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-12-13, 09:16   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
חברים !
למה לכם לחפש בעיה במקום שאין.
תמיד לאחר החלפת קלאץ או משאבה, גובה ההפרדה משתנה.
הקלץ מגיב מצויין סע לשלום.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-12-13, 11:05   #7
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
היי דוד

אם היה שינוי קל בגובה ההפרדה, לא הייתי פותח שירשור בכלל.
השינוי הוא ממש מקצה לקצה.
הפחד שלי שהקלאץ׳ מתבלה במהירות במצב זה ובנוסף אם נקודת ההפרדה
תתחיל לעלות עוד קצת הקלאץ׳ כבר עשוי להחליק.

מבחינה הגיונית, זה נשמע נכון שמכיוון שמדובר בשתי משאבות שדוחפות
שמן אחת כלפי השנייה - ברגע שהוחלפה אחת לחדשה, השנייה מתקשה לעמוד בעומס.
האם כך הדבר?

תודה.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דוושת מצמד נתקעת אחרי החלפת קלאצ' Buga1989 פונטו - טכני 1 12-03-13 10:07
החלפת מצמד majdy פונטו - טכני 1 16-11-11 11:23
החלפת מצמד yochai_t24 פונטו - טכני 0 16-10-10 18:32
החלפת מצמד+משאבה עליונה+טיימינג חוות דעת NoamS פונטו - טכני 19 10-12-09 00:14
החלפת משאבה ראשית באונו 70 S 93 (כולל תמונות) yair791 אונו - טכני 5 01-02-09 21:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד