מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו elx החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-10-13, 22:46   #1
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אייי דוד אני לא מאמין שאתה העלתה את התמונות האלה בעיקר את זו שאני שוטף ידים חבל שעידן ברח מהתמונה לפני שצילמת הבחור היתפדח
yair791 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-10-13, 23:06   #2
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
למה לא תיעדתם את כל הפרוייקט?! יא מבאסים!
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-10-13, 23:35   #3
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אז אני אתמצת לך
פרק שטנגות
פרק כבל קלאצ
פרק סטרטר
פרק פלטה של גלגל תנופה מלמטה
פרק כבל של אור רוורס וחישן ליד היוניט של אור רוורס
פרק כבל ספידומטר
הפרד צריות מהגיר ופרק ברים תחתונים בלבד שבין המנוע לגיר
תמוך מנוע וגיר ע"י ז'קים ניפרדים
פתח את שאר הברגים והתומכים והורד גיר
אחרי הכנת את הגיר החלופי או שהחלפת את הקלאצ ומיסב הלחץ וכל מה שהיתה אמור לעשות באזור סימת הרם את הגיר ע"י ז'ק ומקם את הגיר מול המנוע ותקרב את גיר למנוע עד לשילוב תוך כדי סיבוב הקראנק מידי פעם ומשחק עם גובה הגיר והמנוע
הרכב בורג למעלה וסגור אום של פין הכוונה
יתכן ותיצתרך לשחק קצת עם הגיר ימינה שמאלה קדימה אחורה וגם עם פתיחה וסגירה של הברגים אם הוא לא הכי ישר על מנת לישר אותו
כשהכל ישר סגור את הברגים העליונים וחבר תומכים
וסגור את שאר החלקים
מלאה שמן אם צריך או החלף
כוון כבל קלאצ אם קיים
בדוק אם ההילוכים נכנסים טוב כאשר המנוע כבוי וקלאצ לחוץ אם הכל תקין כשהרכב עוד באוויר תניע וסע המקום
אם הכל תקין צא לנסיעת מבחן וכוון את כבל הקלאצ אם צריך שנית אחרי הנסיעה
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-13, 09:07   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
כדברי השיר "שני כבצנים וחמורון אחד" נהגנו אתמול אתה עידן ואני.
אולי לא תאמין למה שאספר.
כאשר רצינו לתמוך את המנוע והגיר, צילצלתי לאייל (מאזור התעשיה) החבר של הבן ואמרתי לו שיביא דחוף את הווינצ'.
כשחזרנו לאחר קניית מחזירי השמן, המכשיר האדום כבר היה ליד הרכב, אבל הווינצ' לא.
הבוקר סידרתי את הכלים למקום וראיתי את הווינצ' מונח על ארגז הברגים.
מוזר איך שלושתינו לא ראינו אותו, והיינו צריכים להשתמש בג'קים. הוא שכב בדיוק מול העיניים.
לא, אייל לא היה בלילה אצלי והניח אותו.
חוץ מיזה יכולנו לתמוך בעזרת המכשיר האדום את המנוע והגיר כל אחד לחוד.
אם לא תכעס, אחזור ואגיד לך שדיבורים מיותרים בשעת העבודה, דופקים את השכל.
את עידן אני מבין שהוא שואל כל הזמן שאלות, משום שהוא לא מכונאי ורוצה לדעת.
אז להבא צריך להתרכז רק בעבודה.
בלילה שמעתי את הכלבים נובחים. בבוקר ראיתי שעץ של בננות עם האשכול נפל.
איזה מזל שלא נפל לי על הפונטו.
דוד.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  ווינג''.jpg
צפיות: 520
גודל:  119.8 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  מוט.jpg
צפיות: 542
גודל:  126.8 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  בננות.jpg
צפיות: 573
גודל:  118.5 KB  
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-13, 12:06   #5
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי yair791 צפה בהודעה
אז אני אתמצת לך
פרק שטנגות
פרק כבל קלאצ
פרק סטרטר
פרק פלטה של גלגל תנופה מלמטה
פרק כבל של אור רוורס וחישן ליד היוניט של אור רוורס
פרק כבל ספידומטר
הפרד צריות מהגיר ופרק ברים תחתונים בלבד שבין המנוע לגיר
תמוך מנוע וגיר ע"י ז'קים ניפרדים
פתח את שאר הברגים והתומכים והורד גיר
אחרי הכנת את הגיר החלופי או שהחלפת את הקלאצ ומיסב הלחץ וכל מה שהיתה אמור לעשות באזור סימת הרם את הגיר ע"י ז'ק ומקם את הגיר מול המנוע ותקרב את גיר למנוע עד לשילוב תוך כדי סיבוב הקראנק מידי פעם ומשחק עם גובה הגיר והמנוע
הרכב בורג למעלה וסגור אום של פין הכוונה
יתכן ותיצתרך לשחק קצת עם הגיר ימינה שמאלה קדימה אחורה וגם עם פתיחה וסגירה של הברגים אם הוא לא הכי ישר על מנת לישר אותו
כשהכל ישר סגור את הברגים העליונים וחבר תומכים
וסגור את שאר החלקים
מלאה שמן אם צריך או החלף
כוון כבל קלאצ אם קיים
בדוק אם ההילוכים נכנסים טוב כאשר המנוע כבוי וקלאצ לחוץ אם הכל תקין כשהרכב עוד באוויר תניע וסע המקום
אם הכל תקין צא לנסיעת מבחן וכוון את כבל הקלאצ אם צריך שנית אחרי הנסיעה
אני יודע את התהליך כי כבר עשיתי זאת...אבל רציתי קצת תמונות. טוב מראה עיניים ממראה כתוביות על המסך!
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
קבלה על תיקון רובוט בגיר mgoldst גרנדה פונטו - טכני 4 14-09-12 05:35
בעיה בגיר אוף ? eyaluriel פונטו - טכני 1 22-02-11 19:22
בעיה בגיר? sharonjust פונטו - טכני 5 18-10-09 00:10
פלסטיקות בגיר unoies אונו - טכני 7 06-06-09 18:23
בעיות בגיר moshe333 בראבו - טכני 4 04-01-09 20:31


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד