מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-10-13, 23:48   #81
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
שוב אתה ממשיך עם מרווח הפלג. הסברתי לך שניתן לכוון עם פילר.
"כתבתי את המשפט הנ"ל כי שיחקת אותה קשה להשגה מהבוקר"
המשפט הזה נכון, רק אם תשמיט את המילים "שיחקת אותה".
לפעמים יש בחיים בעיות אמיתיות, תחשוב על זה...
אברר את הנושא, ואולי אספיק לפרק לך לבד גומיה.
יאיר זאת אינה גומיה לבולם אלא לקפיץ. לפעמים צריך גם לקווץ אותו עם מקווץ קפיצים.
נדבר ביום רביעי. לא מחקתי את המס' שלך. הפעם רשמתי אותו בספר הטלפונים במחשב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 07-10-13 ב 00:24.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-10-13, 23:52   #82
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
עכשיו לא רואים את ההודעה שלי כי העברת עמוד דוד

אכתוב אותה שוב:

גם אני צריך את דוד

יאיר הייתי אצל דוד לפני כמה ימים,
התחיל לי רעש בגיר בדיוק לפני כמה שבועות והולך ומתגבר.
כהשמן כבר חם, כמעט ולא שומעים את הרעש, אבל בהורדת הילוכים יש רעש כמו של זרימת מים של מערכת הקירור רק מהגיר.

בטח אחד המיסבים שם, בניוטרל וכשהקלאץ' לחוץ אין רעש.
קלאץ' הוחלף לפני כמה חודשים כולל השמן כך ששם לא הבעיה. ההילוכים נכנסים חלק והכל פיקס חוץ מהרעש.

הרעש ממש חזק בהילוך 3 על מהירות 60 מין טרררר כזה.
הגיר עבר רק 158 אלף ק"מ.

מה עדיף? לשפץ או להביא אחד מפירוק ואז אסתכן שגם שם אחד המיסבים דפוק?

הרעש הוא בערך כמו כאן:

http://www.youtube.com/watch?v=pL-NzpnXukA

רק לא ברמה מטורפת כמו בסרטון.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 00:04   #83
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
עידן כתבת, "עכשיו לא רואים את ההודעה שלי כי העברת עמוד דוד".
לא הבנתי איך ולמה. מה הקשר בין ההודעה שלך, לזה שהעברתי אצלי עמוד ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 00:08   #84
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
הכוונה ברגע שהגבת נפתח עמוד חדש
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 00:31   #85
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
הבנתי שניתן לכוון. בתוך תוכי אני כנראה מסרב לקבל את זה שצריך להתעסק עם הפלאגים כדי להפוך אותם לסוג אחר שנמכר וקיים בשוק. ואפילו באותו מחיר.
במידה והעלות הסופית תהיה זהה, האם תעדיף "לחלטר" שעון קומפרסיה או לקנות אחד מוכן?

אני מבין שאתה עסוק. ולכל אחד מאיתנו את הצרות שלו. אני מבין ומכבד. הכל כמובן בצחוק
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 00:44   #86
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
זאת התגובה האחרונה שלי להיום. האחרונה משתי סיבות.
האחת שאני עייף.
השנייה שלא תיתן לי בראש.
התגובה האחרונה שלך, היא הוכחה לפדנטיות מוגזמת.
אני מתייחס למרווח הפלג. תגיד מה לדעתך עושים המוסכים בב"ש כשהם עושים כל יום טיפולים ?.
אל תמשוך אותי בבקשה לוויכוח בנושא הזה. איש הישר בעיניו יעשה.
לילה טוב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 07:17   #87
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
הבנתי שניתן לכוון. בתוך תוכי אני כנראה מסרב לקבל את זה שצריך להתעסק עם הפלאגים כדי להפוך אותם לסוג אחר שנמכר וקיים בשוק. ואפילו באותו מחיר.
במידה והעלות הסופית תהיה זהה, האם תעדיף "לחלטר" שעון קומפרסיה או לקנות אחד מוכן?

אני מבין שאתה עסוק. ולכל אחד מאיתנו את הצרות שלו. אני מבין ומכבד. הכל כמובן בצחוק
זה לא משנה אם אתה קונה פלאג מקורי שכבר מגיע עם המרווח הנכון או פלאג חליפי צריך לכוון אותו למרווח הנכון מנסיון שלי תמיד צריך לבדוק כי לא כל הזמן המקורי מגיע מכוון נכון
וגם אני עשיתי קומבינה מפלאג ישן שאוכל להיתחבר אליו עם שעון לחץ ולבדוק קומפרסיה
כל אחד והעדפותיו
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 08:24   #88
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
אני יודע שבמוסכים אצלנו משתמשים בפלאגים לא לפי הגדרת יצרן (לא מדבר בכלל על מקורי)

אני לא מדבר פה על מומנט סגירה של בורג בדשבורד, שסביר להניח שגם את זה הגדיר היצרן. אלא על אביזר שלוקח חלק חשוב במערכת ההנעה.

שאלתי במוסך ההוא שהייתי לפני הטסט. והוא אמר לי שלמכוניות חדשות הם שמים פלאג שמתאים במיוחד לאותו רכב. לא יודע אם מקורי או תחליפי.
המסקנה היא שהרכבת פלאג שלא תואם את הגדרת היצרן היא תוצאה של זלזול ברכב ישן מתוך הנחה שעוד כמה חודשים ימצא עצמו במגרש גרוטאות.

אני מבין את מה שאתם אומרים, שאתם מכוונים את הפלאג.
אם זה כ"כ פשוט, ויעיל באותה מידה כמו לקנות את אותו פלאג במרווח הנכון, מדוע יצרני הפלאגים טורחים לייצר פלאגים עם מרווחים שונים?
אין פה שום מניע כלכלי, הרי הפלאגים השונים עולים אותו מחיר.
ואפילו להיפך, היצרן פלאגים היה מעדיף לייצר עם פס ייצר אחד. פלאג אחד שניתן לכיוון וזהו.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 10:34   #89
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מתן, עכשיו חזר אלי בעל החנות חלקים לאחר שבירר אמר, אין לי את הפלגים וכבלי ההצתה שאתה רוצה, ואין לי אפשרות להזמין אותם.
יש לו כבלי הצתה USA שהסוכן שלהם BS.
לטענתו כל המוסכים מזמינים אצלו לפיאט את הפלגים שהעלתי בתמונה.
אולי תנסה אצל סודאי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-13, 10:59   #90
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
דוד יש לי הרגשה שאתה סתם בודק אותי.

טוב, ניצחת. נשים פלאגים שאתה בוחר ונכוון אותם.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
עבודה בפוטושופ שלי ל-HGT אולי בקרוב גם אמיתי. או שסתם חלום רטוב. KHGT פיאט כללי 7 16-05-12 22:02
ממיר קטליטי וצריכת דלק komoto פונטו - טכני 3 30-12-10 16:15
הוספת פראפלו וצריכת שמן - ספייס 01 Ron_Dadon פונטו - טכני 7 25-06-09 23:26
פונטו ספייס - פלאג פלסטיק מעל בולם קדמי - תפקידו ? student פונטו - טכני 4 03-05-08 19:13
מנוע מקרטע, פלאג עם אבנית, הלך ראש? איתי_ אונו - טכני 5 15-03-08 23:50


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:55.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד