מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפו שלי חזר אלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-09-13, 19:34   #1
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
יאיר על איזה מד כמות אויר אתה מדבר? החיישן האדום שבבית המצערת?
הוחלף במוסך רק הזרוע הגה (זו שמאור ואני לא הצלחנו לפרק בעזרת מפתח צינורות) ולא תפוח.
ומדוע לא מחליפים רק תפוח/זרוע/משולש אחד? פעם ראשונה שאני שומע על זה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 16-09-13, 19:41   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
במשולשים יש בוקסות ולרוב כאשר צד אחד הוא דפוק אז גם הצד השני הוא דפוק ועדיף להחליף את שניהם
לגבי תפוחים התפוח הוא חלק שעובד מאוד קשה בשביל להזיז את הרכב לכיון שההגה דורש ובכדי למנוע ביקור חוזר וכיוון פרונט /גלגלים פעם נוספת בהחלפת צד השני עדיף להחליף את שניהם
אבל במקרה של מוט הגה יש כאן ניראה לי פער במוסגים ושנינו קוראים לאיזה חלק בשני שמות שונים כשמדובר באותו חלק
התפוח הוא החלק שמיתחבר ליד סרן (החלק עליו מורכב הנאבה ודיסק של הבלמים והקליפר והגלגל )
הוא מיתחבר עם אום ליד סרן ולתוך זרוע ההגה עם הברגה וניסגר עם אום שעל הזרוע שמונעת תזוזה לפתיחה או סגירה כי כל פתיחה או סגירה משנה את כיוון הגלגלים
מוט ההגה מיתחבר למסרק הגה
תקנו אותי אם אני טועה
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-09-13, 20:02   #3
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
את זה שעדיף להחליף את התפוח/משולש השני כדי לא לכוון פעמיים את הפרונט אני מבין.

אבל אתה כתבת "זרוע הגה(תפוח)" כאילו שתפוח וזרוע הגה זה אותו החלק.
כנראה לא זו הייתה כוונתך.
זה הכל
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-09-13, 20:08   #4
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
את זה שעדיף להחליף את התפוח/משולש השני כדי לא לכוון פעמיים את הפרונט אני מבין.

אבל אתה כתבת "זרוע הגה(תפוח)" כאילו שתפוח וזרוע הגה זה אותו החלק.
כנראה לא זו הייתה כוונתך.
זה הכל
רשמתי ככה בהתחלה כי אולי היתה אי הבנה אבל בתגובה הקודמת שלי רשמתי את זה ברור יותר ומובן
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-09-13, 20:39   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מתן, לא מצאתי שום התייחסות כאן וגם לא בקישור ב-CF, לעיקר.
לדעתי מה שחשוב הוא, הקשר בין הרעידות לפלג שלדבריך לא מתאים בשל המרווח הלא מקורי שיש לו.
לא נראה לי שהבעיה בפלג. וחוץ מזה את המרווח אפשר למדוד ולכוון.
גם אם תשים פלג חדש מקורי, זה יעזור לך לזמן קצר מאוד, עד שגם הוא יתמלא בשמן.
לדעתי המנוע שלך לפני שיפוץ משום שהוא מרים שמן לצילינדר.
מה שניתן לעשות באופן זמני, זה להוסיף לפלג מאריך. יש לקנות מאריכים מוכנים המחיר זניח.
ואם לא תמצה בב"ש דבר איתי, אשלח לך אחד בדואר חינם.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-09-13, 20:43   #6
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
אני חושב שהסיבה העיקרית לרעידות היא שיש 3 פלגים מאותו סוג ואחד שונה (לא רק בחברה, אלא גם במרווח האלקטרודה)
עם הפלאג המקורי שהיה, לא הייתה בעיית סחיבה וגמגומים כמו שיש עכשיו. כך שמתבקש להאשים את הפלאג.
ב CF, פתחתי את השרשור ב"רכב כללי" ומטרתו הייתה להביא את סיפור הקומבינה של מכון הטסטים. ולא פיתרון בעיה טכנית.

מה זה מאריך לפלאג?
ואין צורך להטריח עצמך אל הדואר, מקסימום נאחד את זה עם הביקור שלי בנושא האגזוז
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-09-13, 20:49   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
דוד צודק בנוגע למנוע שלך הוא לא במצב הכי טוב המאריך נועד בכדי להרחיק את הפלאג קצת מאזור בו מתיבצעת עבודת המנוע וכך הוא יתלכלך פחות
בכל אופן אני אישית היתי מחליף את הפלאג לאחד חדש ומכוון את המרווח הדרוש כי אני מאמין שהפלא שהכניסו לך בטוח משומש ועשה את שלו ובטח כבר נידפק
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
עבודה בפוטושופ שלי ל-HGT אולי בקרוב גם אמיתי. או שסתם חלום רטוב. KHGT פיאט כללי 7 16-05-12 22:02
ממיר קטליטי וצריכת דלק komoto פונטו - טכני 3 30-12-10 16:15
הוספת פראפלו וצריכת שמן - ספייס 01 Ron_Dadon פונטו - טכני 7 25-06-09 23:26
פונטו ספייס - פלאג פלסטיק מעל בולם קדמי - תפקידו ? student פונטו - טכני 4 03-05-08 19:13
מנוע מקרטע, פלאג עם אבנית, הלך ראש? איתי_ אונו - טכני 5 15-03-08 23:50


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:04.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד