מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-03-13, 07:44   #1
gil_y7
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2013
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 27
לפי מה שאני יודע כאשר ישנו לחץ שמן גבוה ממה שאמור להיות במערכת (בין אם כתוצאה מעודף שמן או כתוצאה מטמפ' שמן גבוהה) ישנו שסתום שתפקידו לבקר על לחץ השמן וכן כאשר הלחץ גבוה השסתום נפתח והשמן נכנס לתוך הבוכנה ונשרף ביחד עם הדלק.
בכך יורד הלחץ במערכת במידה ועלה
gil_y7 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-03-13, 08:59   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
גיל, בצער אני חייב לכתוב לך, שחוץ ממה שכתבת "ישנו שסתום שתפקידו לבקר על לחץ השמן " כל מה שכתבת לא נכון.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-03-13, 09:56   #3
gil_y7
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2013
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 27
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
גיל, בצער אני חייב לכתוב לך, שחוץ ממה שכתבת "ישנו שסתום שתפקידו לבקר על לחץ השמן " כל מה שכתבת לא נכון.
דוד.
תודה על התיקון דוד.
זה משהו שלמדתי בעבר בקורס נהיגה מבצעית.
יכול מאוד להיות שמדובר ברכבים ספציפיים עליהם למדתי או שלא נלמד הנושא באמת לעומק.

בכל מקרה, אשמח אם אתה יכול לקבל קצת פירוט על הנושא.
אפשר גם בפרטי אם זה לא מתאים לנושא השיחה פה.
ושוב, רק אם אתה יכול,

תודה,
גיל
gil_y7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-03-13, 20:38   #4
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
צטט:
במקור פורסם על ידי gil_y7 צפה בהודעה
לפי מה שאני יודע כאשר ישנו לחץ שמן גבוה ממה שאמור להיות במערכת (בין אם כתוצאה מעודף שמן או כתוצאה מטמפ' שמן גבוהה) ישנו שסתום שתפקידו לבקר על לחץ השמן וכן כאשר הלחץ גבוה השסתום נפתח והשמן נכנס לתוך הבוכנה ונשרף ביחד עם הדלק.
בכך יורד הלחץ במערכת במידה ועלה
אתה כנראה מתכוון לשסתום נשם מסוג PCV שמעביר מעט אדי שמן לסעפת היניקה (משם הם עוברים לתאי השריפה ונשרפים שם) כאשר הלחץ השלילי בסעפת היניקה הוא גבוה ולחץ החיובי בעוקה הוא נמוך.
ישנו שסתום נוסף הוא חלק ממכלול משאבת השמן, אשר מגביל את לחץ השמן שלא יעבור ערך מסויים וזאת על מנת שלא לגרום למסנן שמן לדלוף או לנזילות שמן במנוע.
עודף השמן נפרק חזרה ליניקת המשאבת שמן או לעוקה.

נערך לאחרונה על ידי GreaseDonkey : 28-03-13 ב 20:41.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
צינורית ניקוז דלק מתחת לפקק מילוי גיא .ב פונטו - טכני 0 05-11-11 17:22
פיית מילוי דלק YOSI-BR פונטו - טכני 14 19-07-11 23:20
מילוי טנק דלק ממש עד הסוף - טוב או לא טוב? assafy פונטו - טכני 19 03-07-11 12:27
בעיה בעת מילוי דלק dodihob פונטו - טכני 8 03-04-09 01:12
תת או יתר לחץ בפתח מילוי דלק Goodwill אונו - טכני 10 23-05-08 02:46


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד