מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פנדה קרוס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-10-12, 16:03   #1
idangozi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 2
פונטו 2001

שלום לכולם,

ברשותי פונטו 2001 ידנית.
אני אפרט על התקלה שלי, מתי הכל התחיל, למרות שאולי לא הכל יהיה קשור לתקלה שעליה אני שואל.

התקלה שלי היא שכאשר אני לוחץ יותר מדי על הגז, לא משנה באיזה הילוך, האוטו נחנק
ופשוט לא מאיץ, אחרי כמה שניות הוא מתחיל להאיץ טיפה, ובאיזה שהיא נקודה פתאום המנוע "נפתח"
ואז האוטו מתחיל להאיץ כרגיל במן "קפיצה" כזאת קדימה כאילו איזה סתימה השתחררה.
חשוב לי לציין שכאשר אני לוחץ על הגז ממש בעדינות אז האוטו צובר מהירות לאט לאט בלי שום בעיה,
אבל מספיק שבטעות שמתי יותר מדי גז בתחילת נסיעה או בהחלפת הילוך הוא נחנק.

כאשר האוטו בעמידה כאשר הוא בתחילת נסיעה הטורים עומדים קבוע בלי לזוז. רק אחרי נסיעה יחסית ארוכה כאשר אני עוצר, הטורים טיפה זזים למעלה ולמטה, ממש ממש טיפה
ומרגישים שהאוטו טיפה מגמגם. יש לציין שגם זה התחיל רק אחרי שהתחילה "בעיית ההחנקות".

הכל התחיל לפני כשבועיים שגיליתי נזילת דלק בצינור גומי שמתחבר בצד אחד לצינור המתכת שמגיע ממיכל הדלק, עד לצד השני שהוא הקליפס שנמצא בצד ימין של המנוע. הדלק היה נוזל על האלטרנטור.
למזלי זיהיתי את זה מהר והחלפתי את הצינור בצינור מקורי מפירוק אבל כן נסעתי עם נזילת דלק משהו כמו 100 קילומטר.
לא יודע עד כמה זה קשור לתקלה אבל היה חשוב לי לציין מתי זה בידיוק התחיל.

אמרו לי להחליף פילטר דלק ושזה יכול לפתור את הבעיה שהאוטו נחנק. האם לדעתכם זה יכול לעזור?

יש לכם עוד רעינות לתת לי?

תודה מראש לכל העוזרים!

נערך לאחרונה על ידי idangozi : 19-10-12 ב 16:07.
idangozi מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 19-10-12, 17:26   #2
liranet
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: ספייס ELX אוטו'
הודעות: 88
איו פליטר דלק בפונטו ספייס המיועד להחלפה (הפילטר מובנה בטנק הדלק)
liranet מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-12, 18:36   #3
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
לפי מה שהבנתי מההסבר לך שהאוטו קר אז הכל בסדר אבל לאחר נסיעה כשהרכב חם יש בעיה של סחיבה וסלד לא יציב.
כמה שאלות לקבלת רקע:
האם יש מנורת תקלה דלוקה בלוח שעונים.?
האם הוחלפו לארונה מצתים(פלאגים) או חוטי הצתה?
בוצע ניקוי מצערת מתישהו?
הרכב צורך יותר דלק מהרגיל?

נזילת הדלק לא בהכרח קשורה לבעיה.
__________________
פונטו ספייס ELX ידנית 2002
forum770 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-10-12, 06:16   #4
idangozi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 2
האוטו נחנק גם שהוא קר וגם שהוא חם. רק עניין הטורים שהם זזים ממש טיפה שמתי לב שקורה
רק אחרי שהאוטו חם. ואין בעית התחממות לאוטו.

אין נורות אזהרה דולקות.
פלאגים הוחלפו לפני 20 אלף.
לא בוצע ניקוי מצערת.

וכן, האוטו צורך טיפה יותר דלק מהרגיל אבל לא בצורה יותר מדי רצינית.

האם הוספת תוסף תנקה את הפילטר דלק המובנה שבטנק הדלק? והאם זה יכול לעזור?

באיזה סדר לדעתכם להתחיל לבדוק/לטפל בתקלה?

תודה לעונים!
idangozi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-10-12, 12:58   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
תתחיל לבדוק לפי הסדר הבא :
א. התיז מעט ספרי קרבורטור לסעפת היניקה, כאשר המנוע פועל, ובדוק. במאזדה של של אישתו של הבן היתה אותה תקלה וכך פטרתי את זה. להתיז לסרוגין בזהירות, כדי לא לגרום לנעילה של הבוכנות. עדיף לפרק סעפת ולנקות.
ב. לנקות את חיישן הקרנק, ולבדוק התנגדות. ב- 20 מעלות , 2000 אום. ב- 80 מעלות 300 אום.
הפעולה לא קלה משום שצריך לפרק את החיישן ולחמם מים למעלות הנ"ל.
ג. לבדוק חיישן כניסת טמפ' אוויר, (IAT) בטמפ' של 20 מעלות. אמור לקנל 2.7 V. מצורף סרטוט.
החיישן הנ"ל משולב עם חיישן (MAP) ומקבל מאותו קונקטור.
ד. אחרון לא חביב, המחשב. בדוק התנגדות בין החוט שנותן מינוס חיצוני למחשב לבין גוף המחשב.
אמור להיות אפס. כמובן לנתק את החוט.
כאשר הסויץ סגור בדוק מתח בחוט B4 לגוף מתח מצבר.
פתח סוויץ (לא להניע) בדוק בחוט B17 לגוף כנ"ל. מצורף סרטוט.
הכי קל להתחבר למחשב בדיקה במוסך. אבל לא תמיד יש תוצאות.
דוד.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  ללא שם.JPG
צפיות: 875
גודל:  34.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IAT.JPG
צפיות: 888
גודל:  23.9 KB  
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו 2001 לחלקים yaird24@walla.com מכירה 0 01-06-11 09:34
פונטו 2001 ELX NoamS יעוץ ברכישת רכב 23 09-12-08 20:07
פסי צד - פונטו 2001 - הדבקה Ron_Dadon שיפורים וקוסמטיקה 5 14-07-08 00:01
פונטו 2001 פורום הגראז' 16 12-12-06 12:08
פונטו 2001 פורום הגראז' 4 26-09-06 12:47


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:56.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד