![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
|
כן המוסכניק ניתק לי את הטרמוסטט (וממש לא בא לי לחזור אליו )
1. הרכב עומד אני לא נוסע בו אלא רק כשאצטרך לנסוע למוסך הקרוב לבדיקות נוספות וחוות דעת אני מקווה שזה לא קריטי וזה לא ישפיע על הרכב בצורה דרסטית תקנו אותי אם אני טועה ? 2. אם יש חדירה לאגן אז אפשר לבדוק את זה עם בודק גזים או לראות מים בשמן כי הם חודרים לחלל הצילינדר ואם יש בריכה של קומפרסיה היו מגיעים לאגן נכון? 3. במקרה של שיפוץ כללי (אני נוטה להישאר עם המנוע שלי ) חריטה וכו כמה בערך זה אמור לעלות? 4. יאיר לא הבנתי למה התכוונתה : עדיין בדיעה שצריך לבדוק הבלוק מאוד חזק ועדיין טוב עדיף יהיה אם הרינגים גמורים לעשות חריטה ושיפוץ ראש מנוע עדיף מלהחליף מנוע כי תקבל חתול בשק אם היה לי ביטוח גרירה הייתי יודע בדיוק לאן לגרור ומה אקבל נכון דוד |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לא עניתה האם כל הזמן הרכב התחמם
שלב ראשון עשיתה ויפה כי הטרמוסטט היה תקול הבעיה שהכנסתה דבש למנוע כך שבדיקה לא תתן לך תוצאה מדוייקת אני ממשיך ופותח ראש מנוע מוציא את הצילינדרים עושה שלייף ולאחר מכן בודק עם מיקרומטר אם תקין אם לא עושה חריטה לצילינדרים טיפול לראש המנוע כולל גומיות משטח רצוי מילוי ניקוי והשחזות לשסתומים ובדוק אם אין סדקים לבלוק אל תחליף מנוע עלול לחזור יותר גרוע העלות שיפוץ מנוע כמעט כמו החלפה הבעיה שאני לא סומך על מוסכניקים לפעולה כזאת תצטרך מישהו מאוד אמין |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
|
לא המנוע לא התחממם היו מקרים אחרי נסיעות ארוכות המחוג היה עולה פס אחד או שתיים מעל החצי הונטה היתה עובדת היתי מדומם מנוע ומשאיר את הסוויץ כמה דקות כדי שהיא תמשיך לעבוד .
ההתחממות קרתה שהגעתי למוסך והחלפתי שמן הטרמוסטט ננעל וזה קרה תוך כמה מטרים בודדים ולא נסיע ארוכה ומה שמוזר כמה דקות אחרי המחוג שוב היה בחצי די מהר לא? ונראה לי שהטרמוסטט נדפק בגלל בועות אוויר הגיוני? היתה ממליץ לי על מישהו אמין ומקצועי באזור נצרת עילית? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לא מכיר באזור אולי STIO יתן לך כיוון
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
|
אני דווקא חושב שבמצבך עדיף להחליף מנוע
כי לעשות אוברול למנוע במצב הזה זה המון עבודה והמון כסף ואולי כן תישאר עם המנוע המקורי של הרכב אבל באוברול יש סיכון גם שלא יצליח.
עדיף להזמין מנוע מייבוא רק שהמוסכניק שלך יבדוק את המעברים יחליף טיימינג ואטם ראש וכמובן לאחר ההרכבה טיפול קטן ויש לך שקט לעוד כמה שנים! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
|
נראה לי מוקדם ומוגזם להסיק מסקנות ולהגיד "מנוע במצב הזה"
סך הכל סחב טוב לקח עליות לא היתי אומר ששחטו אותו! דרך אגב קראתי איפשהו שהיה צריך להדק את הראש אחרי כשבוע מה שאצלי לא נעשה
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
לרוב מוסכים לא עובדים לפי הוראות היצרן או ספרות מיקצועית אז הם מבצים בדיקת הידוק בכדי לוודא שהכל סגור כמו שצריך
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
כאחד שעשה עשרות אוברולים למנועים לכל סוגי הרכב, וגם החלפת מנועים מיבוא. אני יכול לומר לך שאין תחליף לאוברהול. הסיכון שאוברול לא יצליח, הוא קטן בעשרות מונים ממנוע מיבוא. כיום המוסכים מעדיפים להחליף מנוע, כי זה משתלם מבחינה כלכלית למוסך. ולא אפרט. אף מוסך לא מוריד ראש במנוע מיבוא, ומהחליף אטם ראש. גם אם תבקש שהמוסך יחליף אטם ראש, יגידו לך שלא צריך. נסה פעם לבקש ותיווכח. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
לא מכיר באזור נצרת עילית, בזמנו בפיאט טיפלתי במגידו בכל הקשור למכאניקה ולמיזוג, ובבעיות חשמל וסאונד טיפלתי ברמת ישי. כל המקומות עדיין עובדים, אם תרצה פרטים אשמח לתת לך.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
|
אז ככה ...
פירקו את הראש במוסך נאמר ממשפץ הראשים אמר שאין כבר "בשר" (עשיתי ראש לפני נה וכנרא שלפני פתחו את הראש כי ניסרו את הפלסטיק בברוטילות של האינזקטורים לפני שקניתי אותו כאמור לפני שנה) נאמר זה לא ממולץ השסתומים יגעו בבוכנות יווצר לחץ וכו....) נאמר שיש חופש בבוכנה היא זזה קצת מילימטר או שתיים מצד לצד הסתקלתי גם הבוכנה אחרת זזה אותו דבר זה מה שהראו לי ונאמר לי שאותו בן אדם בדק עם הכלים ) נראה לי קצת מוזר בכל אופן. אני ידגיש שביקשתי שיפרקו לפני כשאני יגיע למחורת אבל כשבאתי הכל היה מפורק (מעצבן וחשוד) הראש פסול עקב סדק פנימי שיש בראש (אני לא ראיתי בעין) ההצעות ראש כנראה מפרוק 2000-2500 החלפת מנוע מיבוא (בתקווה שכך) 3900+מעמ 800 עבודה 800 רדיאטור (מומלץ כי אי עדיין את המקורי) אמרתי אם מחליפים מנוע שיחליפו את הטיימינג + מותחן + מאבת מים ששמתי לפני שנה אמרו לי לא מחליפים כי זה מסיר את האחריות (בלי לדבר על החלפת אטם ראש) הכל שם חדש אומרים אני אומר איך חדש ?!?!?! בקיצור מה אתם ממליצים? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אחרי פוליש ווקס | assaf HGT | גלריה | 3 | 17-12-11 23:57 |
| אחרי פוליש ווקס | lior169 | גלריה | 3 | 16-05-11 22:15 |
| hgt אחרי פוטושופ , מה דעתכם ? | idango | גלריה | 13 | 12-09-10 21:43 |
| אחרי ההשחרה | mishel27 | גלריה | 2 | 11-11-09 03:32 |
| אחרי ווקס ראשון !!! | shachar | גלריה | 27 | 23-06-09 20:36 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד