מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-03-12, 21:24   #1
NITZAM
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 2
שבת שלום אשמח לקבל עזרה

רכשתי פונטו 2002 אוטו' לפני חודש - הרכב עבר בדיקה במכון והכל היה תקין (בגדול).
היום במהלך נסיעה יחסית קצרה שעון החום עלה ל 3/4 בעצירה ובנסיעה נשאר על קו אחד מעל החצי.
עצרתי את הרכב בצד וקראתי לאחי הוא בדק את צינור המים והמיכל וראה כי חסר מים - מילא מים אך הבחין כי הצינור חם אבל המיכל והמים קרים, בנוסף המים נעלמו - בדק בשמן הכל תקין לא היה קצף או חוסר או שינוי צבע.
מילא שוב מים החום נשאר על החצי (תקין) עשיתי סיבוב עם הרכב והחום לא עלה אך הוא אמר - יש בעיה ברכב משהו לא מסתדר - לאן המים נעלמים - אין נזילה מצינור כלשהו.
כאשר בדק בצינור הגזוז - ראה כמה טיפות של מים יוצאות משם ואז אמר - הוא ראש מנוע או משהו ברדיאטור.
מה לדעתכם קרה ??? הרכב בחניה ואני ממתינה ליום ראשון אך לחוצה מאוד.
בנוסף עוד שאלה - התברר לי כי המזגן עובד כל הזמן למרות שאני לא מפעילה אותו.
נראה כי עשו קומבינה - אך לא ידוע לי מה עשו ואיך פותרים את הבעיה - אשמח לתשובות.
תודה רבה ושבת מבורכת לכם ולמשפחתכם
NITZAM מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-03-12, 21:56   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אם בבוקר יוצאת טיפות אז זה בסדר
אם לאחר נסיעה יוצא מים ובמיוחד בליחצה על הגז יוצא יותר אז יש בעיה באטם ראש מנוע
בד"כ בסביבות 120K ק"מ ומעלה הולך האטם
יתכן שתרמוסטט תקול או מאוורר לא עובד
לא צריך להיות לחוצה
גשי למוסך בהקדם לאבחן את הבעיה אם מתחמם רצוי להפעיל גרר
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-12, 01:01   #3
NITZAM
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 2
תודה רבה לך

מצטערת על הבורות - אני מבינה בנהיגה לא במכני של הרכב.
האם אטם זה ראש מנוע ?
הרכב עשה 159,600 ק"מ מודל 2002
המאוורר עובד - תרמוסטט לא יודעת
מה העלות של ראש מנוע ? או אטם עם זה לא ראש מנוע
שוב סליחה על הבורות ....
NITZAM מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-12, 10:13   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
תקלת מיים/נוזל קור מנוע

ראשית צריך לבדוק אם אין נזילת מיים/נוזל קרור מאיזה מקום ולתקן זאת.
לאחר מכן יש לבדוק את פעולת מאורר הרדיאטור שהיא תקינה ושהוא פועל בשתי מהירויותיו, האיטית והמהירה.
צריך גם לבצע ניקוז אויר ממע' קרור המנוע וכמובן שלהשתמש בנוזל הקרור המקורי של פיאט "פאראפלו" ולא במיים רגילים או במיים צבעוניים סתמיים.
לאחר שכל זה יהיה תקין צריך יהיה לבצע מעקב ולראות אם אין הלאה איבוד של נוזל קרור.
ניתן לבצע במוסך גם בדיקת נפילת לחץ (ליקייג') כדי לראות אם אכן יש פגיעה באטם ראש המנוע או בראש המנוע, אבל לא בטוח שתזדקקי לבדיקה כזאת.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-12, 11:27   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בדיקת לחץ לא תיתן אינדיקצה, אם יש פגיעה באטם ראש המנוע או בראש המנוע
היא כן תיתן מידע אם יש דליפה למערכת הקירור, לרינגים ולשסתומים.
כאשר מוצאים דליפה למערכת הקירור, יש להוריד ראש ואז לבדוק אם היא מהראש או מהאטם.
ברוב המקרים, צריך לשפץ את הראש. אפילו אם התברר שהדליפה מהאטם.
דליפה מרינגים או מהשסתומים, לא תמיד מחייבת פירוק.
כמעט בכל מנוע תימצא דליפה כזאת.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-12, 13:58   #6
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
בואי נעשה לך סדר כדי שתביני
יש בלוק מנוע ומעליו יש ראש מנוע בין שניהם יש אטם מנוע כדי שלא יהיה בריחת שמן או מים
כמו שאמרתי אטם מנוע הולך מעל 120 K ק"מ ואם מתחמם הרכב אז הוא ילך יותר מהר
כשהמנוע מתחמם בד"כ אטם מנוע הולך וראש מנוע מנוע מתעוות ולכן צריך לעשות ישור ראש.
זה בגדול כמובן שלא כל יום פותחים ראש מנוע אז על הדרך מחליפים גומיות שסתומים ניקוי הראש החלפת משאבת מים נוזל קירור טרמוסטט וכל מיני אטמים
בגדול עלות טיפול כזאת בסביבות 2500 ש"ח ובמוסך מורשה יותר יקר
אם תרצי הפנייה לאדם רציני וישר שיעשה את העבודה תבקשי
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אשמח לקבל עזרה ( : shirel10065 פיאט כללי 34 27-12-11 19:09
שלום לכולם יש לי כמה שאלות אשמח אם תעזרו לי (פונטו ספייס) dekel יעוץ ברכישת רכב 4 30-04-11 12:22
צריך עזרה בנושא חיישן רפי אשמח אם תתיחס שמואל33 פונטו - טכני 2 24-10-10 18:15
שלום לכולם,אשמח לקבל את עזרתכם (בירור דגם רכב פונטו) אלון ר פיאט כללי 11 14-02-09 07:35
שלום עזרה בבקשה! פיאט כללי 1 11-11-06 00:31


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד