![]() |
|
![]() |
בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
|
אוטו נכבה כשנותנים ברקס חזק
שלום לחברי הפורום, יש לי פיאט בראבה שנת 97, לאחרונה ירדה רצועת טיינמינג והיה צורך בשיפוץ ראש מנוע. מאז אותו שיפוץ האוטו כבה בכל ברקס פתאומי או אפילו לפעמים סתם כשהאוטו עומד ברמזור הוא נכבה.
למישהו יש רעיון מה הבעיה? נערך לאחרונה על ידי borisd : 05-11-10 ב 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 500
הודעות: 36
|
אם הוא כבה בעת לחיצה חזקה על הגז כנראה ויש לך בעיה במשאבת העזר של הבלם... היא עובדת כך שיש שם גומייה שאמורה לאטום. אם היא קרועה אזי עובר חלק מתת הלחץ של המנוע והוא כבה.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
מספר שאלות
הרכב בעל הזרקה חד נקודתית (דמוי קרבורטור) או רב נקודתית?
הרכב אוטומטי? כאשר הרכב כבה, יש ריח חריף של דלק? אחרי שהוא כבר כבה ואתה מתניע אותו שוב, ההתנעה קלה? קשה? מלווה בעשן שחור? אני מנסה לפצח את הקשר בין בלימה פתאומית, משמע, תאוטה חזקה ובין עמידה סטאטית ברמזור.. יש לי כיוון אבל רק אחרי תשובותיך אפשר יהיה להתקדם...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
לדעתי משהו בצנרת וואקום לא תקין.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 500
הודעות: 36
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אם הייתה בעייה בצנרת הווקום ברכב היה מקרטע ולא סוחב
דעתי ניקוי מנוע צעדים ובית מצערת יעשו נפלאות |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
davidka, כל הבראבות זה רב נקודתי. יש מנוע 1.4 12V ויש 1.6 16V. (כמובן יש גם HGT 1.8 ו2.0, יש גם דיזל, אבל זה לא המקרה)
אוטומט או רגיל? יש נורות אזהרה דלוקות בלוח שעונים? כמו שנאמר, יול להיות משאבת עזר בלם, ניקוי מצערת, יכול להיות שחיישן קראנק לא תקין. יכול להיות כויל לא תקין. צריך לראות את הרכב/לעשות סיבוב, מאוד קשה מאחורי מקלדת למצוא את התקלה. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
בהמשך להודעה שמעליי...
לטעמי יאיר צודק. אין קשר לבוסטר. אם הבוסטר היה מבריח ואקום, המנוע היה עובד על הפנים משום שכל יחס האויר/דלק היה משתגע.
גם כוח הבלימה יורד דרסטית במצב שבו הבוסטר לא מחזיק לחץ. אין גם מכנה משותף בין בעיית בוסטר לבלימה פתאומית ב ל ב ד. גם לחיצה רגילה אמורה ליצור אותו אפקט על הבוסטר וליצור את אותה הבעיה. מצב של עמידה ברמזור עם רגל על הברקס והרכב פתאום כבה הוא לא סימפטום של בוסטר שמבריח ואקום. אני גם בדעה שיש כאן בעיית דלק כלשהי (מנוע צעדים?) אבל לא שולל גם בעיית ואקום בסעפת היניקה. רצוי לבדוק את כל הצינורות הקטנים שמתחברים לסעפת ולוודא שכולם אכן מחוברים למקומם ושלמים.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 05-11-10 ב 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
|
פרטים נוספים, אולי זה יבהיר את המצב..
הרכב הוא אוטומט, אין נוריות דולקות בלוח השעונים, לאחר שכבה קל להניע אותו ,אין עשן שחור ואין ריח של דלק. המוסכניק שמטפל לי בו אומר שאולי צריך להעלות את ה"טורים" .
אוליי עכשיו מישהו מבין מה קורה שם? תודה לכל הכותבים . נערך לאחרונה על ידי borisd : 06-11-10 ב 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לא נוגעים בכיוון טורים זה לא נכון .
יש מצב לככויל אחד מתוף השתיים פגום ואת זה אפשר לבדוק . אופציה נוספת אינקקטור אחד מזייף שם K 44 על חצי מיכל דלק עדיןן בגירסה שתקנה תרסיס לניקויי אינגקטורים תרסס ללוע בית המצערת שחק עם הפרפר שבפנים והמשך להתיז בתרסיס . לאחר מכן ראה אם יש הבדלים. אם זה זז טוב בחצי לפחות המשך עם ניקוי מנוע צעדים. |
![]() |
![]() |
![]() |
כלי נושא | |
הצג מצבים | |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
מנוע נכבה | orenshemen | פונטו - טכני | 4 | 23-11-09 22:21 |
עזרה:רעידות סל"ד נמוך פונטוספייס 01 אוטו' נכבה! | misteralex150 | פונטו - טכני | 3 | 23-10-09 02:49 |
מנוע נכבה פתאום ללא סיבה | snufkin | פונטו - טכני | 44 | 31-05-09 23:05 |
האוטו נכבה מה עושים? | שחפיתי | פונטו - טכני | 5 | 05-02-09 02:06 |
ברקס + גז = המנוע נכבה | agent54 | פונטו - טכני | 3 | 18-10-08 23:46 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד