מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > טיפו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

טיפו - טכני טכני - דגמי טיפו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני ג'נטים ואחרי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-02-08, 19:07   #1
גיא127
Senior Member
 
האווטאר של גיא127
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: בבעליותי:פיאט 127 81, פיאט אונו 1.1 91, פיאט טיפו 1.6 89, פיאט מריאה 98 1.6, פיאט 127 74, פיאסטה80,
הודעות: 240
ערב טוב לכולם.
יש לי לקוח עם פיאט טיפו שהגיע אלי לפני כחודש להחלפת מנוע,
לאחר החלפת המנוע הרכב התחיל הלתחמם, לאחר כמה בדיקות נעשה שיפוץ ראש.
אחרי הפרוק ראש לא היו סימנים לבעיה בראש. וגם המכון לשיפוץ ראשי מנוע בדק אותו ואמר שאין צורך בשטח או מילוי.
לאחר החלפת האטמים חזר אלי הלקוח לאחר כשבוע ואמר שלי שהרכב ממשיך להתחממם לאחר נסיעה ממושכת (לא בעיר),
יש לציין שהצינורות לא קשים, ובזמן שהמנוע מונעה אין לחצים באת פתיחת מיכל מים. איך מטמפרטורה עוברת את ה90,
לאחר ניסוי ההודרת הטרמוסטט הבעיה ממשיכה.
הרכב הוא פיאט טיפו 90 1.6 יש לציין שהוחלף לפני חודש רדיאטור, יונית, טרמוסטט, ומשאבת מים.
הדגם הוא דיגיטאלי
תודה לכל העוזרים
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
בפיאט טיפו 1990 עם מנוע 1.6 יש מזגן מקורי ומאורר הרדיאטור פועל בשתי מהירויות.
צריך לבדוק אם המאורר פועל בשתי מהירויותיו וכן אם כוון הסבוב שלו נכון כך שהוא מושך אורי מקדמת הרכב, דרך הרדיאטור לכוון תא המנוע (אם חוטי המאורר הפוכים, אז הוא יסתובב הפוך ולא יקרר טוב).
יש במכוניות אלו תופעה נוספת והיא של זיוף שעון חום המנוע שעולה כלפי מעלה ככל שיותר צרכני חשמל פועלים וזאת בגלל הארקת מרכב (בודי) לא טובה ותאבחן זאת כך:
חמם המנוע עד לכ 90 מעלות ואז הדלק את האורות הראשיים הגבוהים עם אורות ערפל אח' ומפשיר אדים אחוי ואם תראה שמד החום עולה קצת ולאחר כבוי כל צרכני חשמל אלו הוא יורד בחזרה אז אכן יש בעית הארקת מרכב ושעון החום יזייף יותר כשמאורר הרדיאטור יפעל (כי הוא צרכן חשמלי גדול). לתיקון הבעייה פרק את כבל ההארקה מהמצבר, בהמרכב ובהמשך מהגיר והוצא אותו על השולחן. קלף את בידוד הכבל ליד וצמוד לאוזן המתחה\ברת אל המרכב וגם צמוד לאוזן המתחברת לגיר.
נקה את כבל הנחושת שנחשף ואת מתכת האוזניים ובצע הלחמת בדיל שתחבר היטב את הכבל שנחשף אל האוזניים ובכך יושג חיבור חשמלי טוב. הרכב בחזרה את הכבל, הנע המכונית ובדוק שוב.
אוזן החיבור למרכב מחוברת אל הכבל רק בלחיצה ולכן במשך השנים המגע החשמלי אינו טוב.
בברכה - רפי לין

צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
מאוד ייתכן שהשעון מזייף, בדוק את העיניין.
גיא127 מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית התחממות פורום הגראז' 4 08-08-07 11:23
בראבו - בעיית התחממות חוזרת (ערוך) בראבו - טכני 19 31-05-07 18:04
בעיית התחממות בפיאט פונטו ספייס 2001 פורום הגראז' 3 22-04-07 07:30
בעיית התחממות פונטו ספייס 2001 לאחר נסיעה קצרה פורום הגראז' 2 11-04-07 01:09


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד