![]() |
ערב טוב לכולם.
יש לי לקוח עם פיאט טיפו שהגיע אלי לפני כחודש להחלפת מנוע, לאחר החלפת המנוע הרכב התחיל הלתחמם, לאחר כמה בדיקות נעשה שיפוץ ראש. אחרי הפרוק ראש לא היו סימנים לבעיה בראש. וגם המכון לשיפוץ ראשי מנוע בדק אותו ואמר שאין צורך בשטח או מילוי. לאחר החלפת האטמים חזר אלי הלקוח לאחר כשבוע ואמר שלי שהרכב ממשיך להתחממם לאחר נסיעה ממושכת (לא בעיר), יש לציין שהצינורות לא קשים, ובזמן שהמנוע מונעה אין לחצים באת פתיחת מיכל מים. איך מטמפרטורה עוברת את ה90, לאחר ניסוי ההודרת הטרמוסטט הבעיה ממשיכה. הרכב הוא פיאט טיפו 90 1.6 יש לציין שהוחלף לפני חודש רדיאטור, יונית, טרמוסטט, ומשאבת מים. הדגם הוא דיגיטאלי תודה לכל העוזרים צטט:
צטט:
|
יתכן ויש בעיה במערכת ההזרקה .במידה וחיישן הלמבדה לא תקין תתכן התחממות של המנוע .
בעבר התעסקתי עם שינוי מפות הדלק במחשב הרכב אצלי בפונטו וכאשר הייתי מעלה את אחוז הזרקת הדלק (יצירת מנוע עשיר ) הייתי גורם לפעולת "צוק" דבר אשר העלה את טמ"פ הרכב בעוד 10-15 מעלות . האם ההתחממות יציבה (כלומר טמ"פ גבוהה אבל יציבה ) או התחממות על המקסימום בשעון ? עמית |
פיאט טיפו
בפיאט טיפו 1990 אין הזרקת דלק אלא קרבורטור רגיל.
בברכה - רפי לין :) |
ש
אוליי יונית שעון החום רגישה מידיי ולא מתאימה למנוע הזה
|
לנקות רדיאטור נסיתם ?
|
הבעיה ניפתרה.
הראש היה נמוך מידי. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©