![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#17 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
|
אתה מחפש במקום הלא נכון.
למה לתת + לחוט האדום/תכלת (זה שנותן מתח למתג)? שתי אפשרויות פעולה: 1. פשוטה יותר - בדוק על האדם/תכלת בעזרת נורת ביקורת אם יש מתח כאשר הסוויץ' פתוח. צריך להיות מתח ללא קשר למצב הפדל/מתג. אם מגיע מתח לשם, תוכל לבדוק על החוט האדום/שחור כאשר הפדל לחוץ, ובמידת הצורך בפנס, אבל זה רק בשלב שני. 2. לתת מתח ישיר לחוט האדום/שחור ולראות שהפנס דולק. אם נדלק - תן את המתח לפני מתג אורות הבלם וודא שהוא נדלק גם כאשר הפדל לחוץ. אם לא נדלק, צריך להתחיל לחפש בפנס. אני פחות אוהב את השיטה השניה, להתחיל לעבוד עם מתח גלוי זה מתכון לקצרים לבעיות. לגבי הפיוזים - לדעתי עדיף להחזיר את הערכים המקוריים ובמידה שנשרף, להבין מקומית מדוע יש עומס מוגבר על אותו פיוז. חלק גדול מהאנשים מחליף פיוזים בצבעים שונים בלי להבין מה משמעותם, או לחילופין "נתקעים" באמצע הדרך ללא פיוז בערך זהה ושמים "מה שיש" במקום מתוך כוונה לטפל בזה מתישהו וזה אף פעם לא קורה באמת. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת יוניט חום | gibson9655 | פונטו - טכני | 26 | 13-04-14 02:27 |
| יוניט שעון לחץ שמן | אלעד ס | 127 - טכני | 17 | 04-08-12 11:28 |
| יוניט מאוור | s_nadav | פונטו - טכני | 18 | 14-06-09 02:50 |
| יוניט שמן מזייפת | פורום הגראז' | 20 | 22-01-07 19:57 | |
| יוניט לחץ שמן | פורום הגראז' | 2 | 15-12-06 12:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד