מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו איבו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-06-12, 22:33   #15
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
האם עשית טיימינג במוסך או שבעצמך?
אם החלפת במוסך, לא אמרו לך משהו בעניין המשאבה? פשוט חבל לפתוח טיימינג ולא לבדוק את מצב המשאבה או להחליף (זה פשוט לשלם פעמיים סתם).
אם אתה מטפל במוסך הזה בדרך קבע, גש לשם ושאל האם הם בדקו את המשאבה כשעשו טיימינג ומה מצבה.
אם קיים רישום (אמור להיות), שאל כמה ק"מ היא עברה מאז הוחלפה?

אם אין לך מידע לגבי המשאבה, צריך לקחת בחשבון מס' דברים לגבי מע' הקרור:
האם עפ"י היסטורית הרכב מערכת הקרור טופלה כנדרש?
האם מילאו את הרדיאטור תמיד בנוזל קרור או שהמנוע עבד מתישהו עם מי ברז?
האם כשהחלפת ורוקנת נוזל קרור היו סימנים של משקעים של חלודה אבנית וכו' או שהמערכת נקייה?

אם התשובות לשאלות אלו חיוביות, לא הייתי ממהר להחליפה, אלא מקדיש תשומת-לב יתרה ובודק תכופות את מפלס הנוזל והאם נובע רעש חריג מאזור הטיימינג וכו'.
לחילופין, אם לא ידוע לך מתי הוחלפה ונסעת כבר עם הרכב מעל שנה שנתיים ואתה לא ממש לחוץ בכסף, אז כדאי לשקול החלפת המשאבה.

מלבד ניקוי מע' הקרור במכון רדיאטורים (או במוסך), אתה יכול לפתוח את הצינור העליון והתחתון שברדיאטור, לרוקן את הנוזל למיכל ולנשוף לתוך הצינור העליון (להימנע ממגע עם הנוזל, הוא רעיל. השתמש בכף היד ע"מ לנשוף).

אם מע' הקרור ממש מזוהמת ויש לך גישה לצינור גינה, אתה יכול להוציא את מכלול התרמוסטט, להחזיר את התרמוסטט ללא המכלול ולהכניס מים בלחץ דרך צינור התרמוסטט כדי שכל המשקעים יצאו דרך הצינור התחתון (כל זה כשהמנוע קר בלבד, שלא נסדוק משהו חלילה).

לגבי המים, כמו שציינתי תמיד, יש למלא 50 אחוז פאראפלו עם 50 אחוז מים מזוקקים בלבד.

* לאחר השטיפות ישארו מעט מאד מי ברז במנוע, אבל זה זניח.
אם יש לך גישה לצינור מוסך עם מים מסוננים, מה טוב, דרך אחרת זה פשוט להוסיף לאחר השטיפה מעט מים מזוקקים כשהצינור התחתון עדיין פתוח. אבל זה למהדרין .

נערך לאחרונה על ידי mechtech : 07-06-12 ב 23:24.
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
[פרויקט מצולם] פונטו ELX - ניקוי בית מצערת\החלפת נשם שמן\החלפת חוטי הצתה Tzvika 16V פונטו - טכני 67 05-06-15 17:25
בדיקה והחלפת תרמוסטט עשה זאת בעצמך (מצולם). mechtech פונטו - טכני 21 25-06-12 06:12
[מדריך מצולם] - החלפת המנוע במשאבת הדלק . dekel פונטו - טכני 13 21-06-11 21:11
פרויקט מצולם החלפת ראש מנוע . מודל סי אי פונטו - טכני 7 25-11-10 17:48
[פרויקט מצולם] - החלפת הרמקולים הקידמיים בפונטו ספייס Ron_Dadon אודיו 10 23-04-09 23:53


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד