מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אוי כמה..שאת יפה..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עוד HGT בשלג
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-11-10, 17:36   #11
borisd
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
ב"פרקינג" או ב"ניוטרל" האוטו לא כבה, רק ב"דרייב" או "רברס"
borisd מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-11-10, 21:34   #12
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
בוריס ערב טוב

צטט:
במקור פורסם על ידי borisd צפה בהודעה
שלום לחברי הפורום, יש לי פיאט בראבה שנת 97, לאחרונה ירדה רצועת טיינמינג והיה צורך בשיפוץ ראש מנוע. מאז אותו שיפוץ האוטו כבה בכל ברקס פתאומי או אפילו לפעמים סתם כשהאוטו עומד ברמזור הוא נכבה.
למישהו יש רעיון מה הבעיה?
יכול להיות שכל הבעיה שלך באוטו זה סל"ד נמוך מידי.
ברכב אוטומטי הסל"ד בניוטרל צריך להיות בסביבות 1000. כשאתה מכניס להילוך הסל"ד אמור ליפול לאזור ה 800. אם הסל"ד שלך בניוטרל נמוך מידי ואתה בדרייב, הסל"ד יפול לאזור 700 סל"ד שזה גבולי. למה גבולי? כי במצב הזה, אם המאוורר נכנס לעבודה, הוא מפיל רגעית את הסל"ד עוד יותר ועלול לכבות את המנוע אם הסל"ד נמוך מידי.

תבדוק את הסל"ד בכל המצבים ותדווח.
תנסה לעמוד ברמזור בניוטרל ולא בדרייב ותגיד לנו אם יש כיבוי של המנוע.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 20:25   #13
borisd
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
צטט:
במקור פורסם על ידי davidka צפה בהודעה
יכול להיות שכל הבעיה שלך באוטו זה סל"ד נמוך מידי.
ברכב אוטומטי הסל"ד בניוטרל צריך להיות בסביבות 1000. כשאתה מכניס להילוך הסל"ד אמור ליפול לאזור ה 800. אם הסל"ד שלך בניוטרל נמוך מידי ואתה בדרייב, הסל"ד יפול לאזור 700 סל"ד שזה גבולי. למה גבולי? כי במצב הזה, אם המאוורר נכנס לעבודה, הוא מפיל רגעית את הסל"ד עוד יותר ועלול לכבות את המנוע אם הסל"ד נמוך מידי.

תבדוק את הסל"ד בכל המצבים ותדווח.
תנסה לעמוד ברמזור בניוטרל ולא בדרייב ותגיד לנו אם יש כיבוי של המנוע.
בעמידה בניוטרל ברמזור או בכל מקום אין שום בעיה, סל"ד אני לא יודע לבדוק.... יש לזה שעון?

תודה על התמיכה.
borisd מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 21:35   #14
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
שעון סל"ד

ליד הספידומטר יש שעון נוסף וזה או מד סל"ד בדגמי הרכבים המפוארים יותר או שעון זמן בדגמים הפשוטים. למרות שמד סל"ד הוא כיום די סטנדרט בכל הרכבים, עדיין יש יצרנים שיוצרים "הבדלי מעמדות"...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-02-11, 21:07   #15
borisd
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
אז ככה

סיכום הדברים:אני מחזיק בראבה 97 שעד לפני חודשיים הייתה נוסעת מצויין, לפני כחודשיים ירדה רצועת טיימינג והיה צורך לשפץ ראש מנוע, עשו לי ראש מנוע וטיימינג בעלות 3,500 ש"ח,הרכב חזר לנסוע אך מאז הטיפול האוטו כבה מספר פעמים בכל נסיעה ( מבמפרים וברקסים) ויש תחושה שהמנוע "חלש", מה אני צריך לדרוש מהמוסך שטיפל באוטו והאם עלי לשלם על התיקון הנוסף שיהיה ?
borisd מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-02-11, 11:58   #16
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נראה שהשסתום החד כיווני של הבוסטר ברקס לא מתפקד.
תפקידו למנוע מעבר אדי דלק ושמן לבוסטר, ולשמור על ווקום קבוע בבוסטר.
כמו כן הוא מאפשר בזמן כיבוי המנוע לתת ברקס פעם או פעמיים ברכות.
כאשר פותחים מצערת או סוגרים, הוואקום בסעפת היניקה יורד לאפס, כתוצאה מכך נוצר הפרש
לחצים בין הבוסטר לסעפת. בשסתום תקול, מתחילה השוואת לחצים ביניהם, הדבר גורם לזרימה מהבוסטר לסעפת, ולשינוי יחס אוויר דלק.
לא בטוח שזאת הבעיה אצלך, אבל שווה לבדוק את השסתום.
פרק את השסתום ובדוק עם הפה. נסה למשוך אויר ולדחוף. וראה אם הוא תקין.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-02-11, 12:26   #17
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
יתכן גם בעיה של מנוע צעדים , בעת בלימה מנוע הצעדים אמור להפתח ולרסן את יציבות המנוע ממעבר נסיעה לסרק . אם המנוע צעדים לא יגיב במהירות הרצויה יכבה המנוע .

בלתי מתופעה זו בעבר , אני לא שולל בעיות נוספות שהוצעו כאן .

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-02-11, 20:57   #18
borisd
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
תודה על הראיונות איך לתקן, אני חוזר על השאלה:

האם אני צריך לשלם על טיימינג נוסף? מה עלי לעשות? לפנות למוסך אחר? לדרוש מהמוסך הקיים לברר מה הבעיה?
borisd מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע נכבה orenshemen פונטו - טכני 4 23-11-09 22:21
עזרה:רעידות סל"ד נמוך פונטוספייס 01 אוטו' נכבה! misteralex150 פונטו - טכני 3 23-10-09 02:49
מנוע נכבה פתאום ללא סיבה snufkin פונטו - טכני 44 31-05-09 23:05
האוטו נכבה מה עושים? שחפיתי פונטו - טכני 5 05-02-09 02:06
ברקס + גז = המנוע נכבה agent54 פונטו - טכני 3 18-10-08 23:46


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד