מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התפנקתי ב500 :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כמה זויות להנצחת תוצאות הפוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-04-11, 18:07   #1
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
טחינה בפקק ומרדיאטור

שלום חברים ,היום בנסיעה קצרה שבה אספתי את הילדים הביתה מהגן שמתי לב שהאוטו מתחמם והמחוג לא יורד נסעיתי כמאה מטר , עצרתי וראיתי שמהמכסה רדיאטור נשפך נוזל סמיך בצבע חום בהיר (שמן + מים) כיביתי את האוטו ולקחתי אותו עם גרר למוסך.
מוסכניק אמר לי שהאטם נפרץ וצריך לעשות ראש מנוע.
כשהאוטו היה קר הוא הניעה אותו ואמר שנשמע בסדר שיש ממצב שהמנוע עצמו לא נפגע .
אוטו נמצא אצלי שבועים עשיתי לו טיפול (פלגים החלפת שמן מסנן מקורי חוטי הצתה + שמנו מים ירוקים שישתפו את הכל מהחלודה אחרי המים שהיו שם קניתי פרפלו לשים אחרי זה)

בפורום לא ראיתי שלמישהו קרה דבר כזה שהשמן יצא דרך רדיאטור?!
מה אתם חושבים מה הנזק ? מה מומלץ לעשות על הדרך? ולמה זה קרה?
mikemozg מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 15-04-11, 18:55   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח)
טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ .
חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K .
על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר.
אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני.
דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים
בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-04-11, 19:23   #3
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
102,000 ק"מ נקנה לפני כשבועיים, אני יד רבעית.
נראה לי משאבת מים צריך להחליף בכל מקרה הרי שמן נכנס לכל מערכת הקרור , דרך אגב זה ניתן לניקוי?
ולמה צריך ליישר ראש ? יש מצב שהוא עבר דיפורמציה?
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-04-11, 19:32   #4
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אם אין חופש או רעש אז אין צורך הבעייה שעושים על הדרך לא יקר 120 ש"ח משאבת מים.
מהחום ראש המנוע מטעוות לכן צריך ליישר שאת זה עושה מכון שמחליף גם את הגומיות.
בהפעלה ראשונית אפשר לעשות ניקוי לכל מערכת המים כדי שכל הליכלוך כולל השמן יצאו
סה"כ עלות של 2000 ש"ח לכל הטיפול במורשה יותר
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-04-11, 01:18   #5
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח)
טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ .
חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K .
על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר.
אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני.
דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים
בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן, (הוספתי מחזירי שמן פולי תחתון ועליון בטיימינג)
תאמין לי יאיר אתה פשוט נכס לפורום הזה, אתה רק שוכח לכתוב בכל תגובה "הוראות אלה נכתבו בדם"
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-04-11, 12:05   #6
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
יש אפשרות שהבעלים הקודמים ידעו על בעיה מסויימת או שאין אפשרות לדעת ?
עד כמה שאני יודע טיפול בראש פוגע בביצועים וצריכת דלק האם נכון? (המרווח מתקצר)
היה לי אונו 95 במשך 6 שנים כמעט הכל עשיתי שם לבד החלפתי אטם ראש שם זה מה זה פשוט
החלפת רדיאטור , כנף מה לא .
לפי מה שהבנתי בספייס ראש סנדוויץ בנוי מכמה חלקים.

נערך לאחרונה על ידי mikemozg : 16-04-11 ב 12:09.
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-04-11, 12:12   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
טחינה עושים באהבה או לא עושים בכלל משפט מתאים בדיוק
בוודאי שידע זהוא תהליך עד שהטחינה עולה
את זה אתה תראה כשתהפוך את ראש המנוע ,ותראה גם את אטם ראש פרווץ
כמה שסתומים יש לרכב אם 16 לך למווסך
אם 8 חובה עליך לעשות לבד לפי קישורך ולפי הנחחיות שתקבל
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-04-11, 14:14   #8
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
16 זהו דגם ELX .
כשעשיתי טיפול לפני שבועיים לא נראה שום דבר בפקק של השמן.
אולי זה קרה בגלל שהוחלפו מים רגילים בירוקים וזה שטף את כל פרצות ?
דגם 16 יותר בעייתי?
mikemozg מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אונו 1.4 - מנוע התחמם + הופעת "טחינה" (כ"ע) solomon yacov 111 אונו - טכני 35 30-12-10 17:14


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד