מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

איפה האונו שלי?
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-05-08, 20:59   #1
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
חום מנוע נמוך- 94 1400

שלום לכולם יש לי שאלה חדשה. המחוג חום מנוע מראה חום נמוך רוב הזמן והסיבות האפשריות למיטב הבנתי הן : יוניט מאוורר תקולה,עובד קבוע או תרמוסטט תפוס פתוח או יוניט המחוג מזייפת. השאלה היא איך בודקים אם התרמוסטט הוא הבעייתי , ואין לי מושג איפה הוא יושב ואיך בודקים אם הוא תקוע פתוח. אשמח לעזרה!
Goodwill מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-05-08, 21:31   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
התרמוסטט נמצא סמוך למכסה המפלג.

לבדיקת תקינותו: התנע את המנוע המכונית והמתן עד כשמחוג חום המנוע יגיע לטמפ' העבודה ושהמאוורר ייכנס לפעולה. גע בזהירות בצינור הרדיאטור העליון והתחתון, האם הם חמים באותה מידה? אם כן- תקין. אחד חם והשני יותר קר? תרמוסטט תפוס במצב פתוח או בוטל לחלוטין.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-08, 21:43   #3
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
הבנתי

אני מקווה שהוא יגיע לטמפ עבודה כי זה מחזה נדיר,בכל מקרה מחר אני אבדוק ואעדכן,תודה לך שוב
Goodwill מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-08, 21:52   #4
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
בדוק גם האם המאוורר פועל עם הפעלת הסוויץ'. אם לא- בדוק מתי הוא בדיוק נכנס לעבודה לפי מד חום המנוע.
המאוורר אמור להיכנס לעבודה ב- 90° או אם נתרגם את זה למד חום המנוע: כשהמחוג על החצי או קו לפני, המאוורר אמור להיכנס לפעולה.
במידה והוא נכנס לעבודה מוקדם ממה שצריך- הרכיבו לך יוניט למאוורר לא מקורית. טווח הטמפ' הוא הפעלה ב- 92° וניתוק ב- 87°. (מקור: רפי לין).
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-08, 21:57   #5
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
כן ירבו כמוך!

אבל אם המאורר נכנס לפעולה לפני הטמפ שציינת,יש מצב שהשעון דפוק לא? או שזה שני חיישנים שונים?
Goodwill מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-08, 22:06   #6
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
יוניט המאוורר ויוניט שעון החום אלו שני חיישנים נפרדים. יוניט המאוורר תפקידה "להרגיש" את טמפ' נוזל הקירור ובכך לקבוע מתי צריך להפעיל את המאוורר ומתי לכבותו, בעוד שיוניט שעון החום תפקידה למדוד את טמפ' נוזל הקירור ולתרגם את זה ע"י הצגת הטמפ' הנכונה.
באונו 45 אין שעון חום מנוע בלוח שעונים אלא נורה התראה בלבד. הרבה אנשים שרוצים להחליף ללוח שעונים של אונו 60 או 70, או לחלופין להתקין מד טמפ' חיצוני- נדרשים להתקין את יוניט שעון חום המנוע.

במקרים נדירים שעון חום המנוע עצמו מתקלקל. יכול להיות שמדובר דווקא על הארקה לקוייה, אבל את האופצייה הזו תשאיר לסוף משום שנראה לי שהרכיבו לך יוניט שלא מתאימה ו/או שהתרמוסטט שלך נתפס או בוטל.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-08, 11:37   #7
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
יוניט המאוורר ויוניט שעון החום אלו שני חיישנים נפרדים. יוניט המאוורר תפקידה "להרגיש" את טמפ' נוזל הקירור ובכך לקבוע מתי צריך להפעיל את המאוורר ומתי לכבותו, בעוד שיוניט שעון החום תפקידה למדוד את טמפ' נוזל הקירור ולתרגם את זה ע"י הצגת הטמפ' הנכונה.
באונו 45 אין שעון חום מנוע בלוח שעונים אלא נורה התראה בלבד. הרבה אנשים שרוצים להחליף ללוח שעונים של אונו 60 או 70, או לחלופין להתקין מד טמפ' חיצוני- נדרשים להתקין את יוניט שעון חום המנוע.

במקרים נדירים שעון חום המנוע עצמו מתקלקל. יכול להיות שמדובר דווקא על הארקה לקוייה, אבל את האופצייה הזו תשאיר לסוף משום שנראה לי שהרכיבו לך יוניט שלא מתאימה ו/או שהתרמוסטט שלך נתפס או בוטל.

ערכתי בדיקה וחיכיתי שהמנוע התחמם,הדבר אכן קרה לאחר כמה דקות
בדקתי את התרמוסטט וזה נראה תקין,שתי הצינורות חמים באותה מידה על פי מגע היד
המאורר נכנס לפעולה סמוך או בקו החצי,נכבה ונדלק נכבה ונדלק.


מה ת'אומר?
Goodwill מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-08, 13:07   #8
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
כדי לבדוק את התרמוסטט, הנע את האוטו כשהוא קר.

כשהאוטו מתחמם אט אט, הצינור התחתון צריך להיות חם, בעוד הצינור העליון נשאר קר.
כאשר הטרמוסטט יפתח, הטמפרטורה בשני הצינורות צריכה להיות אותו הדבר (חם).

המאוורר אמור להיכנס לעבודה קו אחד לפני החצי.

כמה נמוכה הטמפרטורה ששעון החום מראה?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-08, 15:43   #9
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי Goodwill צפה בהודעה

מה ת'אומר?
שהרכב שלך תקין לחלוטין.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-08, 19:39   #10
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
כדי לבדוק את התרמוסטט, הנע את האוטו כשהוא קר.

כשהאוטו מתחמם אט אט, הצינור התחתון צריך להיות חם, בעוד הצינור העליון נשאר קר.
כאשר הטרמוסטט יפתח, הטמפרטורה בשני הצינורות צריכה להיות אותו הדבר (חם).

המאוורר אמור להיכנס לעבודה קו אחד לפני החצי.

כמה נמוכה הטמפרטורה ששעון החום מראה?

אם אני נוסע במהירות קבועה החום עומד על האפס ומטפס לרבע במקסימום.
שהאוטו עומד בסרק לוקח לו לפחות רבע שעה לטפס לאמצע,וזה קרה היום בשיא החום.

לפי הבדיקה שהצעת לי לעשות אני בספק אם הוא תקין או אם יש בכלל תרמוסטט כי באמת תוך זמן קצר (דקה או 2) גם בצינור השני מרגישים את אותו חום.


מישהו פה אמר לי שהתרמוסטט נמצא ליד המפלג ולא הצלחתי לזהות אותו...
תודה
Goodwill מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע לפיאט בראבה 1400 :רכישה! eligas1 בראבה - טכני 7 23-04-09 21:30
בעיית סל"ד נמוך בהנעת בבוקר (מנוע 1600) Amit בראבו - טכני 0 18-03-08 10:57
אלטרנטור - אונו 94 מנוע 1400 הזרקה פורום הגראז' 4 07-08-07 09:26
מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה פורום הגראז' 2 21-04-07 21:29


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד