מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-12-07, 17:12   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
האם ניתן לנסוע ברכב שבו נוזל הקירור קפוא (טמפ' מתחת לאפס- כפור)

שלום רב

לפי כל הסימנים החל מיום ראשון הבא צפויה הטמפ' בעמק יזרעאל ובאיזורי הצפון העליונים לרדת מתחת לאפס, שזה אומר שנוזל הקירור יהיה במצב של קיפאון ואולי גם שמן המנוע (?).

האם ניתן לנסוע ברכב שבו נוזל הקירור קפוא או להשבית את הרכב? אני זוכר שלכול המכוניות הפרטיות והמשאיות בצבא היו מחליפים את נוזל הקירור לנוזל מיוחד שלא קופא בטמפ' נמוכות, אני לא עשיתי את זה ברכב שלי כי נדיר שיש פה מצב של כפור.

הנוזל קירור זה מים ירוקים ולא פראפלו.

תודה מראש.
stio מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 31-12-07, 18:41   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לכל נוזל קירור יש טמפרטורה אחרת בה הוא קופא. עם פראפלו לא היה לך מה לדאוג בכלל, עם מים ירוקים - אלוהים יודע, אבל אני מניח שגם לא תהיה לך בעיה.

לגבי השמן - אל תדאג, הוא לא יקפא.

אולי זאת ההזדמנות להחליף נוזל קירור?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-12-07, 23:02   #3
Tzvika 16V
Senior Member
 
האווטאר של Tzvika 16V
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice ELX 16V
הודעות: 302
נוזל קירור אמור לקפוא בטמפ' יותר נמוכה ולרתוח גם בטמפ' יותר גבוה. אם יש לך נוזל קירור ולא מי ברז לא חושב שיש לך מה לדאוג. אני ממליץ ומיישם אצלי כשקר תן לרכב איזה דקה שתיים לעבוד בניוטרל כשאתה מניע אותו לפני התחלת נסיעה.
__________________
Fiat Punto Spice ELX 16V - 2001 - Automatic
Tzvika 16V מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-01-08, 00:53   #4
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
אני שואל כך:

נניח ויש מים במערכת והם קופאים (מצב היפותטי)

בעת ההנעה, מה יקרה למשאבת המים המונעת ברצועה? זו תתחיל לנסות להסתובב אך תתקל בהתנגדות של הקרח במערכת, מה שיוביל לאחד מכמה דברים: שבר במשאבה, הרצועה תקרע או תקפוץ שיניים (עד שתקרע) או שאני סתם מעלה השערות לא מבוססות?
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-01-08, 22:47   #5
זאב
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 53
צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t צפה בהודעה
אני שואל כך:

נניח ויש מים במערכת והם קופאים (מצב היפותטי)

בעת ההנעה, מה יקרה למשאבת המים המונעת ברצועה? זו תתחיל לנסות להסתובב אך תתקל בהתנגדות של הקרח במערכת, מה שיוביל לאחד מכמה דברים: שבר במשאבה, הרצועה תקרע או תקפוץ שיניים (עד שתקרע) או שאני סתם מעלה השערות לא מבוססות?
אם לא תשתמש בבפפרלו או מים ירוקים אזי המים יכולים לקפוא במנוע בקירןר הבוכנות לקפוא ולהתפשט ולפוצץ את המנוע
זאב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-01-08, 03:28   #6
ALiK
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: Fiat Tipo Media 1.4ei
הודעות: 50
לפי מה שאני יודע המים לא קופאים בטמפ של 0 מעלות...
(בתור אחד בחי ברוסיה בזמנו,בעיר עם שלג ועם טמפ' הרבה מתחת לאפס)
ALiK מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-01-08, 12:11   #7
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
צטט:
במקור פורסם על ידי זאב צפה בהודעה
אם לא תשתמש בבפפרלו או מים ירוקים אזי המים יכולים לקפוא במנוע בקירןר הבוכנות לקפוא ולהתפשט ולפוצץ את המנוע

שום דבר לא יתפוצץ, בשביל זה נועדו פקקי מים, שאתם מחליפים מדי פעם.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-08, 15:09   #8
/F/I/A/T/
Member
 
האווטאר של /F/I/A/T/
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ראשון לציון מערב, קרוב לים
הגלגלים שלי: minichamp, maisto, burago
הודעות: 68
אז ככה: בהנחה ששמת מים ירוקים, כלומר שמת נוזל אנטי פריז כשמו כן הוא. זהו נוזל אשר נקודת הקפאון שלו נמוכה, ולכן הוא הומצא, כדי שהנוזל לא יקפא.
במקרה שיש לך מים במערכת, אזי הם יקפאו, ייתרחבו, וסביר להניח שצינורות יתפוצצו + רדיאטור מפוצץ. בנוגע לבוכנות אני לא בטוח.

ברוסיה מה שהיו עושים (לפני שהומצא האנטיפריז) היו מרוקנים את כל המים בלילה, ובבוקר הייתה מסכת הפשרת המכונית ומילוי מים. כיום זה לא רלוונטי כיוון שיש נוזל אנטיפריז שתוכנן לקפוא בטמפ' נמוכות. לכן סע לשלום, ואל תדאג.
/F/I/A/T/ מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נוזל קירור - פיאט MK1 פורום הגראז' 2 23-02-07 15:47
איבוד נוזל קירור פורום הגראז' 12 25-01-07 00:48
מתחת לאפס אוף טופיק 2 14-12-06 19:22
איבוד נוזל קירור פורום הגראז' 4 10-11-06 20:25
חסר לי מעט נוזל קירור, האם ניתן להשלים בעזרת מים מזוקקים? פורום הגראז' 19 20-04-06 02:05


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד