מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נחבאת אל השיחים?
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עוד HGT בשלג


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-10-09, 21:54   #21
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
מצב של מד חום מנוע שמחוגו נמצא באמצע הנו תקין וזה לא התחממות מנוע.
צטט:
במקור פורסם על ידי mishel27 צפה בהודעה
חץ באמצע הסקאלה מצביע על חום מנוע תקין
צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t צפה בהודעה
טמפרטורת מנוע על קו החצי זה המצב האופטימלי.
צטט:
במקור פורסם על ידי ido צפה בהודעה
חצי זה המצב האידיאלי
צטט:
במקור פורסם על ידי VivaItalia צפה בהודעה
חצי סקאלה בשעון החום (סביבות 90 מעלות) זו טמפרטורת העבודה התקינה של המנוע.
אם יש עוד מישהו שרוצה לרשום שהחצי זהו המצב האידיאלי- זה הזמן.

נ"ב:

צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
אני מסכים עם כולם, חצי זהו המצב האידיאלי. מד החום אמור לרדת עד הרבע רק בנסיעות בין עירוניות.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 00:01   #22
amitbl
Senior Member
 
האווטאר של amitbl
 
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטואל
הודעות: 164
החצי זה המצב האידאלי.
amitbl מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 01:01   #23
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
R20 מה שיכול לגרום למנוע להתחמם, זה אי שימוש במי קירור מתאמים. (למשל מי ברז) ?
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 03:33   #24
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
כן

זה מאוד יכול להיות.
לא אמרתי שזה יקרה מפעם אחת שמילאו בו מי ברז. אלא, כתוצאה מזה שמילאו ברכב מי ברז לאורך זמן, זה גורם לנזק בסופו של דבר אחרי כמה זמן וזה יכול לגרום לבעיות בראש המנוע ואף להביא לשיפוץ/החלפה.

נקודת הרתיחה של מי הברז היא הרבה יותר נמוכה מאשר של מי קירור ייעודיים (להלן, פראפלו) שהטמפרטורת הרתיחה שלהם יותר גבוהה.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 16:17   #25
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
לא הבנתי על מה פתחו שרשור, איך את מסיקה שהמנוע מתחמם אם המחוג מגיע לאמצע הסקאלה ונעצר שם. הריי שבסוף הסקאלה את רואה שיש ציור שם קווים אדומים, משמע זהו האזור שאסור לך להגיע אליו.
אצלך מגיע לאמצע ונעצר. אי לכך - תקין.

עליך לשים לב שאין מצב שהוא עובר את החצי, כי אז יש לבדוק היכן הבעיה.

היום הוא נבלם בחצי, ונשאר שם קבוע. לכן אנו רואים עבודת טרמוסטט תקינה, המביאה את המנוע למצב של טמפ' עבודה אופטימלית. ולכן בפעם המיליון - תקין.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
היום נפרדתי מהפונטו האהובה שלי פיליפ אוף טופיק 35 03-04-09 09:13


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד