צטט:
במקור פורסם על ידי liranet
תודה לך, מחמיאי לי מאוד,
בדיוק קורץ לי המדריך שלך על הטרמוסטט, אנסה להאציל על ספייס
טמפרטורת המנוע צונחת בכביש מהיר לרבע סקאלה(הוספתי מים ואין בועות )
נראה לי הטרמוסטט...
|
תראה, אני לא חושב שבכל פעם שמד הטמפ' צונח לרבע, אז מכוונים אליו כיתת יורים, חורצים את דינו ומביאים חדש.
יש הרבה גורמים שמשפיעים על טמפ' נוזל הקירור והמנוע.
נסיעה ממוצעת בסל"ד גבוה/ים יחסית, מהירות הנסיעה וכדומה, אך גם מזג האוויר משפיע ולכן צריך לעשות הערכה כללית של הטמפרטורות השונות של המנוע ולא להתייחס למקרה ספציפי.
אם יוצא במס' נסיעות שמד הטמפ' נמצא קרוב לרבע הסקאלה, אז זה עדיין בסדר ועדיף מנוע "פושר" מאשר רותח.
אם ברוב רובן של הנסיעות ובכל מזג אוויר טמפ' המנוע לא עוברת את הרבע בנסיעה בינעירונית ובנסיעה עירונית כמעט ולא קורה שמד הטמפ' מגיע קרוב לחצי הסקאלה ואף בפקקים אינו מכניס את מאוורר הרדיאטור לפעולה, אז כנראה שצריך לבדוק את תקינות התרמוסטט, האם הוא ממאן להסגר בזמן ולהחליפו בחדש אם נדרש.