צפה בהודעה יחידה
ישן 15-11-12, 01:34   #10
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
צטט:
במקור פורסם על ידי omeroz1992 צפה בהודעה
אז אם אני בעלייה עם דוושת גז קבועה מבלי להזיז אותה מילימטר ואני משחק בהילוכים בלי סוף .

אותה כמות דלק תוזרם למנוע תמיד לא משנה באיזה טורים אני, כל עוד לא הזזתי את הרגל כל הנסיעה?

כדרך אגב , מלא אנשים ששאלתי גם אנשי מקצוע פשוט היו המומים כשלא היה להם תשובה בשבילי.

בכל מקרה לא אותה כמות דלק תזרום למנוע בכל רגע נתון לאורך אותה הנסיעה, גם אם המצערת לא תזוז מילימטר ממקומה.

בזמן נסיעה במישור ובסל"ד 2500(לצורך העניין) אם אתה לא מזיז את המצערת כלל, מחשב ניהול המנוע יתן הוראה למערכת ההזרקה להזריק למנוע כמות דלק X בהתאמה לכמות האוויר שנכנס דרך פתח המצערת (מחשב המנוע בעזרת החיישנים שומר על יחס אופטימלי של תערובת אוויר/דלק).

כאשר אתה מגיע לעליה והמצערת עדיין נמצאת באותו המיפתח, כוח המנוע יפחת בהדרגה ואיתו הסל"ד ובזמן זה המנוע יינוק אליו פחות תערובת של דלק.
כעת המחשב (או אתה) יוריד הילוך כדי להתאימו לכוח המנוע והסל"ד שוב יעלה, ברגע נתון זה המנוע יינוק אליו יותר תערובת של דלק.

ובקיצור, כאשר סל"ד המנוע משתנה/ים בזמן הנסיעה, גם אם המצערת נעולה באותו מצב, צריכת הדלק תשתנה גם היא.

נערך לאחרונה על ידי mechtech : 15-11-12 ב 02:04.
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט