כן, יכול מאד להיות שבגלל מגעים/מחברים רופפים הקונקטור התחמם ונמס. בד"כ הבעיה בחוט המינוס. כאשר הדק המחבר פתוח/משוחרר מדי ורופף, המגע לא מלא ונוצרת התחממות (לפעמים גם ניצוצות) בגלל הזרם הגבוה יחסית שהמאוורר צורך.
עם קונקטור חדש זה לא יקרה (לא בטווח הקרוב בכל אופן), זה פשוט עניין של עייפות החומר ואיכות הרכיב.
אתה יכול לקפוץ לת"א ברח' יצחק שדה והסביבה, שם יש הרבה חנויות חלקי חילוף לרכב, ביניהן "גלאור" ברח' שונצינו 3 המתמחים בעיקר בפנסים ורכיבים חשמליים לרכב, "נחום סודאי" ברח' בן אביגדור 3 ועוד מלא חנויות בסביבה.
לפני ה"ריצות" לחנויות. תנסה לבדוק האם יש עוד רכיבים הדורשים החלפה, בדוק האם המאוורר פועל במתח ישיר והמשך בבדיקות נוספות כמו חיישן וכו' כדי לא "לרוץ" פעמיים.
אתה יכול לנסות לנקות את המחברים/המגעים מפיח ופלסטיק שרוף בעזרת נייר זכוכית/פצירה/מברג סכין וכו' ולהדק אותם בעזרת פלייר, ולנסות לבדוק האם המאוורר עובד כאשר מד החום מתחיל לעבור את ה-1/2.
צריך להבדיל בין קצר חשמלי המביא לפיוז שרוף עקב מגע בין חוט פלוס לחוט מינוס או להארקת הרכב, או בגלל מנוע מאוורר תפוס, לבין התכת הקונקטור עקב התחממות בגלל מגעים רופפים. זה שני דברים שונים ולכן בדוק את הפיוזים ובדוק (בזהירות) שהמדחף של המאוורר לא תפוס.
תבדוק את החיבור אל החיישן ותודא שהכל תקין, קח מברג "בריא" ותן מס' מכות (בזהירות) עם ידית המברג על גוף החיישן ע"מ לנסות לשחרר משקעים שאולי עוטפים את החיישן.
לגבי מיקום הפיוזים והממסר אתה יכול למצוא
בקישור הזה.
תמונה של מיקום החיישן