צטט:
במקור פורסם על ידי opencan
מכטק, אני אעבור על כל זה שאני אחזור בלילה.
הלכתי לקרבורטוריסט שעליו הומלץ קודם ועד שהגעתי כבר הייתה נזילה ברורה מהמשאבת מים. היא הוחלפה והתקלה נראה שנפתרה.
אני עם היד על הדופק ואסתכל מה בדיוק הולך בזמן הקרוב לראות אם הבעיה נפתרה מהשורש ושזו לא רק תקלה כתוצאה ממשהו רציני יותר.
|
ראית מה בדיוק בוצע ברכב? מה מנע מהמאוורר לעבוד?
נכון שמשאבת מים תקולה תביא להתחממות המנוע עקב מאיץ אכול/מחליק וכמובן בגלל נזילה מציר המשאבה וכו'.
אבל מה בנוגע למאוורר שלא עבד כלל גם כאשר מד הטמפ' עבר את חצי הסקאלה?
-האם הרדיאטור היה סתום ולכן החיישן לא הכניס את המאוורר לפעולה, ולאחר שביצעו שטיפה זה הסתדר?
-האם החליפו חיישן טמפ' ברדיאטור כי היה תקול?
בכל מקרה טוב שהחלפת את המשאבה התקולה בזמן וגם התרמוסטט הוחלף לאחרונה.
רק שים לב שהמאוורר נכנס לעבודה בשתי המהירויות ושמד הטמפ' לא יעבור את חצי הסקאלה.
אם המחוג עובר את החצי המאוורר אמור להוריד אותו חזרה לתחום העבודה האופטימלי.
אתה יכול לבדוק את זה בחניה עם מכסה מנוע מורם והמתן לכניסת פעולת המאוורר בהתאמה למד הטמפ'.
בחודש הקרוב בדוק נוזל קירור כל יומיים שלושה ושים לב למד הטמפ' בזמן הנסיעה שלא יהיו "הפתעות".