16. שחרר את אום המותחן 13מ"מ והחלף את המותחן באחד חדש אם יש צורך, חשוב! יש להעביר את הדיסקה מהמותחן הישן לחדש ולהרכיבה באותו אופן (המדרגה שבדיסקה צריכה להיכנס בתוך הטבעת הקטנה שבמיסב/מותחן).
17. הזז הצידה את רצועת הטיימינג מגלגל המשאבה, פרק את המשאבה ע"י שחרור (בהצלבה) של שלושת ברגי 10מ"מ ואת האום 10מ"מ (נמצא בפינה השמאלית התחתונה) של המשאבה והוצא אותה (אסור להכניס מברג בין המשאבה לבלוק, ע"מ שלא לפצוע את שטח האטימה, פשוט להוציא אותה בנענוע קל ושליפה).
מצב המשאבה הישנה לעומת החדשה.
18. מרח בנדיבות סיליקון אטימה ייעודי למנוע על המשאבה החדשה, סביב אזור האטימה.
19. נקה היטב את שטח האטימה בבלוק המנוע, לפי הצורך בעזרת להב סכין יפני, מברשת פליז ונייר
לטש עדין (בזהירות שלא לפצוע את שטח האטימה).
20. הרכב את המשאבה וסגור (בהצלבה) את שלושת ברגי 10מ"מ ואת האום 10מ"מ (לסגור ברגש שלא נגזור ברגים, מספיק לחזק עם ראצ'ט/מפתח קטן ועם אצבע אחת).
21. ודא שהקאמשפט והקראנקשפט נשארו במצב מתוזמן כפי שכיוונת אותם קודם וודא שהסימונים המוטבעים בהם מיושרים בהתאמה עם הסימונים המוטבעים בראש המנוע ובבלוק.
22. אם אין צורך להחליף רצועת טיימינג, הרכב את רצועת הטיימינג הישנה כך שהסימונים שסימנת על הרצועה יתיישרו עם הסימונים שסימנת בקראנקשפט ובקאמשפט. ודא שהקראנקשפט והקאמשפט לא זזים מהכיוון בזמן הרכבת הרצועה.
העבר את הרצועה סביב הקראנקשפט, לצד המשאבה סביב גלגל הקאמשפט, ולבסוף מעבר למותחן.
למי שמתקשה, אפשר גם להחזיק את הרצועה בעזרת אזיקונים עד החלפת המותחן או המשאבה.
23. החזר את צינור הרדיאטור למקומו וסגור את בנד המתכת. רוקן אל תוך הרדיאטור, תחילה כשני ליטר מים מזוקקים (אסור מי ברז) ואח"כ שתי פחיות של נוזל קירור פאראפלו (1 ליטר בכל פחית).
המשך למלא עד אשר מכל העיבוי יתמלא עד סופו (עד פתח המילוי) ובצע ניקוז אוויר ממערכת הקירור באופן הבא: פתח את בורג ניקוז האוויר בדופן העליונה של הרדיאטור, לחץ את כל צינורות מע' הקירור עד שיצא זרם אחיד של נוזל ללא אוויר ואז סגור את הבורג.
ודא שמכל העיבוי מלא בנוזל (הוסף לפי הצורך) ופתח כעת את בורג ניקוז האוויר הממוקם בצינור שמאחורי בית המצערת, לחץ שוב את כל צינורות מע' הקירור עד שיצא זרם אחיד של נוזל ללא אוויר.
המשך לשחרר נוזל מהמערכת עד שהמפלס במכל העיבוי יהיה בין קו המקסימום למינימום, רק אז סגור את הבורג (
מידע נוסף על ניקוז אוויר בלינק כאן בהודעה מס' 50).