|
שלום יונתן!
זה אכן מצב מבאס ומרתיח (בלשון המעטה), והיה כדאי להימנע ממצב כזה טרם ביצוע העבודה במוסך.
האם קיבלת אחריות בכתב מהמוסך כולל פירוט החלקים והעבודה ומהי תקופת האחריות שקיבלת עבור השיפוץ ומה היא מכסה?
עלות ממוצעת כוללת לשיפוץ ראש מנוע כ-2500ש"ח. וזה אמור לכלול בדיקה מקיפה של מער' הקירור והחלקים הנלווים כמו רדיאטור, תרמוסטט, משאבת מים, צנרת, חיישנים וכו'..
על פניו, נראה שחיפפו בביצוע בדיקה מקיפה של המנוע בעת השיפוץ. ראש מנוע (שבו השסתומים) לאחר שיפוץ איכותי נורמלי לא נגמר תוך חודשיים, אלא אם השיפוץ נעשה שלא כנדרש.
יכולות להיות המון סיבות- אולי החליפו לך רק את אטם ראש המנוע בלי לשפץ כלל, או שהרכיבו ראש מנוע מפירוק שלא שופץ כלל, או פגום ועוד מיליון סיבות אפשריות.
מה בדיוק קרה לבלוק המנוע שדורש החלפה- האם נסדק? נתפס? בוכנות גמורות? מה הם אמרו לך?
בכל מקרה נראה שהיה פה מחדל, קח את זה כהשערה בלבד וזאת עפ"י המידע שהצגת.
אני במקומך הייתי מפסיק את השירות של המוסך והולך לקבל יעוץ מעורך דין, לדעתי יש לך "קייס".
נ.ב. מי משלם 5000ש"ח עבור מנוע מפירוק כשעלות הרכב זהה.
כמה שילמת כבר למוסך עבור השיפוץ? קיבלת חשבונית?
נערך לאחרונה על ידי mechtech : 15-05-12 ב 19:28.
|