מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-11-12, 02:37   #1
omeroz1992
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 68
רעש של מוזר של קצר בנסיעה

פונטו ELX 2001 רציפה ! 131,000

פלאגים וחוטי הצתה חדשים ומקוריים לפני כחודש .

יש לי רעש כאילו כמו של קצר נשמע כמו מערכת הצתה .

שאני נוסע בעיר במהירות מסויימת על הילוך גבוהה בטורים נמוכים ואני מאמץ את המנוע ע"י פתיחת מצערת, (לחיצה על דוושת הגז) יש מין רעשים של תקתוק ,קצר כזה חשמלי .

ממה יכולה לנבוע הבעיה ?
omeroz1992 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 30-11-12, 04:13   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
רעשי תקתוקים

החשד שלי הנו במנוע הגה הכוח החשמלי, אבל הכי טוב שבמוסך שמכיר היטב את מכוניות פיאט יעשו סיבוב עם המכונית וישמעו הרעשים בפועל ואז יוכלו לאתר מקורם.
כאן רק תוכל לקבל השערות.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-12-12, 17:01   #3
omeroz1992
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 68
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
החשד שלי הנו במנוע הגה הכוח החשמלי, אבל הכי טוב שבמוסך שמכיר היטב את מכוניות פיאט יעשו סיבוב עם המכונית וישמעו הרעשים בפועל ואז יוכלו לאתר מקורם.
כאן רק תוכל לקבל השערות.
בברכה - רפי לין

לא זה לא מגיע מההגה החשמלי רפי , אני חושש שזה מכיוון סלילי הצתה .. הגיוני.

אולי אני יעזור לך עם עוד משהו ששמתי לי.
שאני עומד עם הרכב בפארקינג או ניוטרל ,אני נותן מכת גז לשניה אז שומעים מן נקישה.
אין בעיות עם הרכב או משהו ,סחיבה והכל.

מישהו יודע מה מי מו ?

תודה רבה ושבוע טוב !
omeroz1992 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-12-12, 17:58   #4
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
אולי כדאי לפתוח מכסה מנוע ולשמוע מהיכן זה נובע בדיוק?
יכול להיות שיש בריחת ניצוץ מחוטי ההצתה או מהפק סלילים עצמו, גם מצת עם מבודד חרסינה סדוק יכול לגרום לפריצת ניצוץ, למרות שבמקרה כזה זה היה אמור להשפיע על פעולת המנוע.
אם באור יום אתה לא רואה בעיה כלשהי, תפתח מכסה מנוע בלילה במקום חשוך ותנסה לראות אם יש בריחת ניצוץ לגוף המנוע באזור הפק או בחוטי ההצתה.

במידה "והקצר" אכן נשמע מאחד המקומות הללו, רצוי לפרק את בית מסנן האוויר, להשפריץ מעט רסס של מים עם קצת מלח לאורך חוטי ההצתה ולראות אם יש בריחת ניצוץ במקום חשוך.

כל זה כאמור אם אכן מדובר בבריחת ניצוץ ולא בעיה אחרת.
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-12-12, 18:55   #5
omeroz1992
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 68
צטט:
במקור פורסם על ידי mechtech צפה בהודעה
אולי כדאי לפתוח מכסה מנוע ולשמוע מהיכן זה נובע בדיוק?
יכול להיות שיש בריחת ניצוץ מחוטי ההצתה או מהפק סלילים עצמו, גם מצת עם מבודד חרסינה סדוק יכול לגרום לפריצת ניצוץ, למרות שבמקרה כזה זה היה אמור להשפיע על פעולת המנוע.
אם באור יום אתה לא רואה בעיה כלשהי, תפתח מכסה מנוע בלילה במקום חשוך ותנסה לראות אם יש בריחת ניצוץ לגוף המנוע באזור הפק או בחוטי ההצתה.

במידה "והקצר" אכן נשמע מאחד המקומות הללו, רצוי לפרק את בית מסנן האוויר, להשפריץ מעט רסס של מים עם קצת מלח לאורך חוטי ההצתה ולראות אם יש בריחת ניצוץ במקום חשוך.

כל זה כאמור אם אכן מדובר בבריחת ניצוץ ולא בעיה אחרת.

אוקי אני אבדוק זאת ואחזור עם תשובות , תודה.
omeroz1992 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-12-12, 19:32   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי mechtech צפה בהודעה
להשפריץ מעט רסס של מים עם קצת מלח לאורך חוטי ההצתה ולראות אם יש בריחת ניצוץ במקום חשוך.
אני שנים לא מעטות במקצוע. מעולם לא שמעתי או ביצעתי התזת מים עם מלח על כבלי הצתה.
האם אפשר הסבר, מה הקשר למלח ?.
לדעתי הבעיה לא בבריחת ניצוץ משום שעומר כתב "אין בעיות עם הרכב או משהו ,סחיבה והכל".
נראה כמזרק שדולף מעט או כניסת מעט מים לציליצדר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-12-12, 22:05   #7
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אני שנים לא מעטות במקצוע. מעולם לא שמעתי או ביצעתי התזת מים עם מלח על כבלי הצתה.
האם אפשר הסבר, מה הקשר למלח ?.
לדעתי הבעיה לא בבריחת ניצוץ משום שעומר כתב "אין בעיות עם הרכב או משהו ,סחיבה והכל".
נראה כמזרק שדולף מעט או כניסת מעט מים לציליצדר.
דוד.


נכון, גם אני שנים במקצוע ומעולם לא שמעתי על זה שאישה יכולה ל*מור מירבוע, אבל שפרה מהאח הגדול ניסתה ואמרה שהיה סוף הדרך, לכן לפעמים קורה שאני נחשף לדברים חדשים שלא תארתי לעצמי שיכולים להיות..
נחזור לעניין במעט פרופורציה..
לגבי השיטה שהעלתי אני אסביר, כל מי שמבין דבר או שניים בחשמל, יודע כמובן שהמוליכות החשמלית של מים עם ריכוז גבוה של מלח, הינה גבוהה הרבה יותר מהמוליכות של מים צלולים.
לפעמים קורה שיש חורים זעירים או קרעים בבידוד של חוטי ההצתה שקצת קשה לראותם ובזמן פעולת המנוע נוצרת בריחה של ניצוץ (לסירוגין) מהחוט אל גוף המנוע.
לוקחים שפריצר של נוזל חלונות וממלאים אותו במים עם מעט מלח (כ-5%), מכוונים את הפיה לרסס (Spray) ומרססים מעט על חוטי ההצתה.
אם הבידוד של אחד החוטים פגום הרסס של המים ישמש כמוליך מהחוט אל גוף המנוע ותופיע פריצה של ניצוץ. רצוי לבצע את הבדיקה במקום חשוך כדי שיהיה ניתן לראות היכן הניצוץ פורץ.

הבעיה שברכב של עומר יכולה להיות אחרת כמובן, אבל פריצת ניצוץ זאת עוד בדיקה שכדאי לקחת בחשבון.
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-12-12, 02:06   #8
omeroz1992
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 68
תודה לעונים !!
חזרתי עם תשובות ...

בדקתי בריחת ניצוץ, הצלחתי לראות ניצוץ אחד בקושי שיוצא מאזור חיבור בין הבלוק למפלג.
קודם כל חוטי ההצתה הם מקוריים וחדשים . שהתזתי ספרי חלונות על אזור הכבלי הצתה והמפלג(בזמן שהמנוע עובד),
שנגעתי במינוס של המצבר עם יד אחת ועם היד השנייה נגעתי קלות בחוטי ההצתה ,ראיתי ניצוץ בין האצבע שלי לחוט.
בכל חוטי ההצתה יצא ניצוץ שנגעתי . עוד משהו שיכול אולי לעזור , הרכב רועד , אבל שוב אני לא מרגיש גמגומים , בעיות סחיבה או משהו בסגנון.(קפיצות קלות של עד 30 סלד בעמידה) .
עוד משהו קטן , הרעידות מתגברות שאני מדליק אורות או מכשירים ״כבדים״ , גם מזגן . לציין שהסלד יציב +- 850

תודה מקווה לפתרון . לילה טוב
omeroz1992 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
משהו מוזר שקרה לי בנסיעה בHGT מאפיונר פונטו - טכני 6 25-10-12 10:37
דפיקות באוטו בנסיעה גל שאמיס פונטו - טכני 4 27-04-12 09:48
רעש מוזר מכיוון המנוע בנסיעה elor פונטו - טכני 5 20-11-11 20:09
נזק בנסיעה זמנית עם הגה קשה? trian פונטו - טכני 17 12-04-10 10:50
בנסיעה מתקרר המנוע דידו פונטו - טכני 33 10-12-09 09:38


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד