![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 295
|
פיוזים של המצת נשרפים אחד אחרי השני
היום סימתי מוקדם את העבודה, נסעתי לאוטו דיפו, קניתי חבילת פיוזים ב 9 שקלים.
הלכתי לרכב, פתחתי את הקופסא ולפי התרשים הפיוז של המצת זה F44, בלתי אפשרי היה להוציא אותו עם היד, הבאתי פלייר וממש משכתי חזק עד שהוא נכנע. אכן היה מדובר בפיוז שרוף. הוצאתי חדש מהחבילה והכנסתי במקום השרוף. מתניע, מכניס מצת, עדיין לא חם. מפרק שוב את הקופסה, נשרף הפיוז החדש. החלתטי ללכת שוב לאוטו שחיטה, שוב קופאית ממורמרת, אנשים עצבניים עם הלחץ של שישי, ניגשתי לרכב אותה הפרוצדורה בדיוק לפי הסדר הקודם. מתניעה, מכניס מצת ושוב זה לא חם, פותח את הקופסה וגם הפיוז הזה נשרף. הבנתי שיש בעיה, או שאני מכניס לא נכון, או שיש תקלה כל שהי. אשמח לשמוע מה אתם חושבים. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: שם
הגלגלים שלי: Grande
הודעות: 376
|
אולי לקחת מצת מרכב אחר - אולי זה מקצר
לבדוק ויזואלית שהמגעים בבית המצת (השקע) לא שוכבים או מקצרים יש גם נורות או GPS או דברים אחרים לבדוק את השקע בהצלחה |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 295
|
מז"א לא מתאימים? החלפתי 20MP ב 20 MP צבע צהוב.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
|
פספסתי את החלק הזה בהודעה המקורית
![]() מסקנה: לא להגיב מייד כשאתה מתעורר משינה. הכוונה הייתה שאולי הפיוז שהיה שם, שהחלפת ראש בראש, לא היה מתאים כי מישהו לפנייך החליף לא נכון.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה ![]() נערך לאחרונה על ידי ronesbones : 14-11-09 ב 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
20 אמפר על מעגל זה נשמע לי גבוה מידי, כמדומני צריך להיות שם 10 אמפר מקורי. צריך לבדוק מה כתוב לך על הקופסא שם.
לעינייננו, אם אתה מחליף את הפיוז, ולא נוגע, אני חוזר לא נוגע במצת, אלא להפך מוציא אותה אפילו, אם הפיוז נשאר ואינו נשרף ושאר צרכני הזרם על אותו מעגל מתפקדים יפה כמו נורת פנים רכב, ורדיו דיסק, הריי שבודדת את הבעיה. והקצר נובע מהמצת. ועכשיו זה או להתעסק שם ולפרק ולראות בעין מה מקצר, או להחליף למצת חדשה 25 ש"ח עם בית מצת ביחד ולסגור עיניין. לשיקולך.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
למיטב זכרוני זה 7.5 אמפר. 20 אמפר?? זה יכול להיות קצה חוט...
שריפה מיידית מצביעה על קצר, כנראה קשור למצת עצמו. האם מטען סלולרי עובד לאחר החלפת פיוז? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
טיול מועדון Asport השני, 6-7.11 בצפון | Aditi | תמונות וסרטונים - כללי | 5 | 12-11-09 13:39 |
איפה נמצא נתיך המצת?? | Gingivitis | פונטו - טכני | 14 | 22-05-09 01:25 |
יצרנית המכוניות פיאט הכפילה את רווחיה ברבעון השני | פיאט כללי | 0 | 03-08-07 12:13 | |
אונו 93 - תאורה של הכפתורים של המזגן ושל המצת. | פורום הגראז' | 10 | 08-02-07 18:12 | |
פיוזים סדר בפיאט אונו | פורום הגראז' | 11 | 31-01-07 06:08 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד