![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
בעיה חמורה במנוע של פונטו שנת 2000
אני לא יודע מה לעשות כבר ומבקש עצות מכם...
ברשותי פונטו דור1 שנת 2000, לפני כארבעה חודשים הרכב התחיל להוציא עשן חזק מהאגזוז, הרכב עבר בגרירה אחר כבוד למוסך פיאט ושם התברר כי בוכנה מס' 4 הלכה לעולמה. שאלתי איך זה קרה וענו לי שזה כנראה מהתחממות שהיתה למנוע בעבר. הוחלפה הבוכנה, סט רינגים חדש, לאגרים, החליפו משאבת מים וטיימינג כבר באותו הזמן כולל טיפול שהיה צריך והכל היה בסדר. האוטו נסע יפה כארבעה חודשים והיום בצהריים שוב פעם אותו הסיפור ומזל שהייתי 3 דק' מהמוסך. הרכב הוכנס למוסך מיד אחרי שחנק אנשים שעברו בצד הדרך, לאחר כמה שעות התקשר בעל המוסך ואמר שבוכנה מס'2 הלכה לעולמה ויש להחליף אותה עם סט רינגים חדש וטיפול כי מאז הרכב עבר 15 אלף ק"מ (בארבעה חודשים). איך הולכת בוכנה? ממה זה קרה? יש לציין שהאוטו מטופל אך ורק במוסכי פיאט לפי הספר. האם שווה לתקן, האם צריך להחליף מנוע? אני לא יודע מה לעשות ואשמח לתשובות מכם. חתימה טובה וצום קל. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
עבדים עליך במנוע פייר לא הולכות בוכנות ככה סתם עשו פשלה פעם שעברה
ואתא משלם על זה ביוקר עכשיו.
__________________
בעבר: Ford fiesta 957 - 1978 Fiat 127 1050 - 1986 Voltsvagen Jetta 1300 - 1982 Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986 Subaru Jasty 1000 - 1986 Nissana Sunny 1600 - 1993 Daytsu Charade 1300 automatic - 1993 Kia Rio 1500 automatic - 2001 Subaru DL 1800 - 1982 Uaz 31512 2500 - 1990 Lada Niva 1600 - 1995 היום: Fiat Uno 1000 -1993 Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
אם אתה אומר ככה אז...
מזה אומר לגביי, מה אני צריך לדרוש מהמנהל עבודה/מכונאי, להחליף מנוע או את הבוכנה?
נמאס לי שזה מה שקורה כבר פעם שניה ואני לא רוצה שזה יקרה פעם שלישית. איזה פשלה זאת? ולמה זה לא יכול לקרות במנוע פייר? אשמח אם תסביר ואחרים גם יתנו את דעתם. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
לטעמי האישי
קודם כל כמה האוטו עשה ק"מ <??
אם אני במקומך הייתי מחליף מוסך דבר ראשון דבר שני אם התקלה חוזרת על עצמה זאת אומרת שבפעם ראשונה לא עלו על הגורם האמיתי לבעייה וכנראה לא יעלו היום יגידו בוכנה 2 בעוד חצי שנה בוכנה 3 וגם יחליפו את 4 בבת אחת כאילו שחסכו עלייך כסף ואחרי זה שנה יגידו המנוע הלך אני במקומך מחליף מוסך למוסך מכרזי אחר ואחליף מנוע |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
תשובה
האוטו עשה כ157 אלף ק"מ
לאיזה מוסך אני צריך לקחת אותו? אני לא מכיר מוסכים טובים באיזור הצפון שיודעים לעשות את זה. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
ממש לא הגיוני
האוטו שלך לא עשה כלום 157000 זה צחוק ממש שילך לך בוכנות
תפנה לSTIO ועמית והחברה או תריץ חיפוש בפורום אני בטוח שתמצא דברו על מוסך בחיפה טוב רק לא זוכר שמו עדכן אותנו בעתיד מה קרה בסוף? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
שלום!
בהחלט נשמע חריג שבוכנה אחת נהרסה ועכשיו השניה . האם אתה בודק שמן ? בעת שפרקו את המנוע היו צריכים לבדוק חופשים בבוכנות ולראות אם יש שחיקה לא טבעית בצילינדרים המעידים על שחיקת המייסבים או הצילינדרים . או מייסביי קראנק שיוצרים חופש בקראנק . כמו שנאמר קודם לכן הייתי פונה למוסך בטענות עקב אי ביצוע העבודה כהלכה אם ניתן לדרוש מהם תיקון זה על חשבונם . אני ממליץ לך עקב העלות הגבוהה של התיקון לא לקחת סיכון נוסף ולחפש מנוע מפירוק או מיבוא לצורך הרכבתו ברכב אני מניח כי עלות ההחלפה במוסך סביר לא תצא בהרבה יותר יקרה מעלות התיקון . אני קורע את המנוע כבר יותר מ 14 שנים ולא יצא לי לשבור בוכנה עדיין . עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אני לא הייתי מחליף מנוע וזאת בהנחה שהצלינדרים והקרנק תקינים.
עלות מנוע בסביבות 3500 +מע"מ לפני הרכבה ובמינימום במורשה פי 2. לדעתי צריך להחליף 4 בוכנות +רינגים+ומיסבים+אטם מנוע וישור ראש וכל מערכת הקירור גם אם הוחלפה. גם כאן העלויות זהות אבל התוצאה תהייה כפולה ומכופלת. גם אם יוחלף מנוע האם תדע שהמנוע תקין או לכמה זמן יחזיק לך תתעסק עם המכרים. נערך לאחרונה על ידי yair068 : 28-09-09 ב 22:38. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
יאיר, אתה מכיר בתי מלאכה שיודעים לבדוק את תקינות המידות של הצילינדרים והקראנק?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
בראזני ברחוב חננאל תותח על 35 שנה ויותר אנשים נחמדים ויסבירו לך כל פרט וללא תשלום
שם כתובת טלפון ברזני חריטת מנועים ב רבנו חננאל 21 תל אביב - יפו 7830588 - 077 נערך לאחרונה על ידי yair068 : 28-09-09 ב 23:02. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה עם שעון מד דלק - פונטו שנת 2000 דור1 | r.a20 | פונטו - טכני | 2 | 11-08-09 17:34 |
| בעיה בהתנעה פיאט פונטו 2000 | yhoda1234 | פונטו - טכני | 7 | 03-03-09 16:08 |
| בעיה בסרק במנוע קר | Ron_Dadon | אונו - טכני | 3 | 16-05-08 14:56 |
| בעיה במערכת הזרקה פונטו 60 שנת 2000 | stef | פונטו - טכני | 0 | 27-04-08 01:06 |
| [b]בעיה חמורה בספייס עזרה בבקשה[/b] | פורום הגראז' | 7 | 08-08-06 13:24 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד