![]() |
|
![]() |
אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אונו נכבת כל 20 דקות
מדובר באונו 93 1.4 קרבורטור הרכב נכבה כל 20 דקות בערך ואני חושד בבעית הצתה
אחרי שהרכב נכבה יש לפעמים צורך להמתין מספר רגעים כדח שהיא תסכים להניע הרכב הוא של חבר שלי אז התאורים הם שלו היתי רוצה לקבל תרשים של מע' ההצתה וערכי היתנגדות של חישן קראנק/ מהירות מנוע שמורכב ליד גלגל התנופה, היתנגדות סליל הצתה ובדיקות למחשב הדיגיפלקס רפי ודוד אשמח לקבל את עזרתכם כל אחד עם מידע מוזמן להגיב תודה יאיר |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
הצתה דיג'יפלקס
האם במכונית יש מזגן מקורי או מזגן ישראלי? (יש הבדלים במע' ההצתה).
התנגדות חיישן נמ"ע וסל"ד (גל ארכובה - קראנק) ב 20 מעלות 600-760 אוהמים. בדוק את הארקת מחשב ההצתה (דיג'יפלקס) ע"י אוהמטר שמחובר בין צלעות המתכת של מחשב ההצתה לקוטב השלילי (מינוס) של המצבר. התנגדות תקינה צ"ל עד 2.5 אוהמים. כשהמנוע כבה יש לבדוק האם יוצא ניצוץ מסליל ההצתה. בדוק ועדכן. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
תודה רפי
ברכב מורכב מזגן מקורי |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
בדקתי היתנגדות בין צלעות המחשב למצבר מראה בין 2.5 -1.9 בחיבור בין האום מטר לחישן בגלגל התנופה היתנגדות 900 אום (ניתוק החישן מהחיבור למחשב )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
סליל ההצתה המורכב הוא בעל 2 חוטים אחד כתום ואחד ירוק מה ההיתנגדות שלו ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
סליל ההצתה
להלן התנגדויות סליל ההצתה:
סליל ראשוני - 0.756-0.924 אוהמים. סליל משני - 2970-3630 אוהמים. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 27-10-12 ב 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
היום בדקתי שוב הסליל תקין
היתנגדות המחשב קוטב השלילי 350 אוהם(אמור להיות עד 2.5 אוהם) היתנגדות חישן מהירות מנוע 900 אוהמים(ב 20 מעלות 600-760 אוהמים) בנוסף יש בריחת ניצוץ בתוך מכסה המפלג החלפתי את המכסה והחוטים לאחרים שיש לי וזה עדין קורה כאשר קורת בריחת הניצוץ הרכב מקטע ואז נכבה אחרי מספר שניות דבר זה קורה רק כאשר הרכב חם כאשר חיברתי את גוף המחשב (צלעות הקירור) למצבר בעזרת כבל התנע לא היה הריחת ניצוץ אני מיתכוון להחליף את החישן באחד משומש תקין שיש לי אבל האם בנוסף לחישן יכול להיות בעיה אחרת ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
הארקת מחשב הצתה
אם חברת האוהמטר בין צלעות קרור המתכת של מחשב ההצתה לבין קוטב שלילי של המצבר וקיבלת 350 אוהמים, אז הארקת מחשב ההצתה פגומה ויתכן שמזה נובעת התקלה.
צריך להוציא את המחבר החשמלי ממחשב ההצתה ולראות שמגע המתכת של החוט השחור ( חוט הארקה) תקין ואני ממליץ אפילו לחבר אל החוט השחור עוד חוט גיבוי מוארק לגוף הרכב כדי להיות בטוח שיש הארקה טובה עד למחשב ההצתה. אם לאחר מכן עדיין תהיה התנגדות גבוהה בין צלעות המתכת של מחשב ההצתה ומינוס המצבר, אז יש נתק הארקה פנימית בתוך מחשב ההצתה. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אחלה תודה רפי זה בודאות רק חוט שחור זה הארקה? ומה לגבי החטאת הניצוץ שניתן לשמוע זה יכול להיות החישן או המחשב אם הארקת המחשב לא תקינה אז מומלץ לחבר חוט מהצלעות לגוף הרכב ? זה יתן פתרון טוב?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
חיבור חוט לשיפור הארקה
לא מהצלעות אלא חוט נוסף שיתחבר על ואל החוט השחור הקיים.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
פונטו HGT נכבת בעצירות | איתי398 | פונטו - טכני | 5 | 05-09-11 14:11 |
בעיה מנורת אמובילייזר לא נכבת | רפאל_גניש | פונטו - טכני | 2 | 15-08-11 01:31 |
פיאט פונטו נכבת במהלך נסיעה | uno1.4 | פונטו - טכני | 1 | 19-07-10 00:26 |
פיאט אונו 94 נכבת במהלך נסיעה ומייד ניתן להתינע שוב | פורום הגראז' | 4 | 27-07-07 20:34 | |
למכירה גיר וצריות של אונו טורבו , וו גרירה של אונו בזול | מכירה | 0 | 08-12-06 15:37 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד