![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
|
עזרה בחיבור צינורות וואקום מהזרקה והקניסטר.
חיבור שני צינורות וואקום מההזרקה אחד יותר גדול מהשנייה,
וחיבור צינורות הקניסטר בצורה נכונה. וזאת בגלל תופעה של ירידה ועלייה של טורים בסרק ומנוע לא עגול. נערך לאחרונה על ידי uno1.4 : 25-12-11 ב 00:29. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
סובב את המנוע עד שהפינים שעל גל התנופה לא יפריעו לך וקח מאריך DRIVE1/4 ותוכל ליפתוח אותם אין צורך לפרק את הגיר כי אז תיצתרך ליתמוך את המנוע
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
|
מה שקורה שהפחית שבין הגיר למנוע מפריעה לי להגיע לשני הברגים שבצד.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
נכון יש פחית שמגנה על גל התנופה והיא מחוברת לגיר עם 2-3 ברגי 10 ממ אם לא תפרק את הפחית לא תוכל לפרק את הקרטר וגם לא לישלוף את הגיר מחר אני יעלה תמונה של האזור ואסמן בה איפו הברגים אם תרצה
נערך לאחרונה על ידי yair791 : 23-12-11 ב 20:08. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
|
תודהה רבה
הסתכלתי שוב וראיתי את הברגים. טוב שיש מישהו כמוך שמנסה לעזור שתהיה שבת שלום. מחר אני יפרק את הקרטר כי הוא מראה סימני נזילה ורטיבות לעומת המנוע למעלה יבש, הייתי בחנות לחלקי חילוף ואמרו לי שאין אטם לקרטר אלא סילקון יכול להיות? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
יש אטם לקרטר שמן של אונו 1400 אני קניתי 2 כאלה זה אותו אטם כמו של טיפו 1400/1600 אם אני זוכר נכון
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
|
בסדר תודה רבה הסתדרתי.
יש לי בעיה של ירידה ועליה של טורים בסרק ומנוע לא עובד עגול, אך ורק בסרק. בנסיעה הכל בסדר גמור. יש לי 2 כניסות בהזרקה של כניסות ואקום אחד יותר קטנה מהשניה, רציתי לדעת אם תוכל לצלם לי או להסביר לי איך לחבר את הצינורות מההזרקה, ואיך לחבר את צינורות הקניסטר? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
לי יש דגם עם קרבורטור אין לי קניסטר
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פיאט אונו 95 1400 בוסטר ברקס דפוק? | uno1.4 | אונו - טכני | 2 | 06-07-11 06:39 |
| למכירה-פיאט אונו S70 1400 1994 | glansfor | מכירה | 2 | 23-06-11 18:23 |
| [מכירה] פיאט אונו 1400 | corrolatoy | מכירה | 0 | 25-01-10 21:11 |
| פיאט אונו 92 1400 S70 - המלצה לכוהל | uno kashi | אונו - טכני | 5 | 02-10-08 00:52 |
| מזרק - פיאט אונו 1400 הזרקה | פורום הגראז' | 5 | 31-05-07 16:30 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד