![]() |
עזרה בחיבור צינורות וואקום מהזרקה והקניסטר.
חיבור שני צינורות וואקום מההזרקה אחד יותר גדול מהשנייה,
וחיבור צינורות הקניסטר בצורה נכונה. וזאת בגלל תופעה של ירידה ועלייה של טורים בסרק ומנוע לא עגול. |
סובב את המנוע עד שהפינים שעל גל התנופה לא יפריעו לך וקח מאריך DRIVE1/4 ותוכל ליפתוח אותם אין צורך לפרק את הגיר כי אז תיצתרך ליתמוך את המנוע
|
מה שקורה שהפחית שבין הגיר למנוע מפריעה לי להגיע לשני הברגים שבצד.
|
נכון יש פחית שמגנה על גל התנופה והיא מחוברת לגיר עם 2-3 ברגי 10 ממ אם לא תפרק את הפחית לא תוכל לפרק את הקרטר וגם לא לישלוף את הגיר מחר אני יעלה תמונה של האזור ואסמן בה איפו הברגים אם תרצה
|
תודהה רבה
הסתכלתי שוב וראיתי את הברגים. טוב שיש מישהו כמוך שמנסה לעזור שתהיה שבת שלום. מחר אני יפרק את הקרטר כי הוא מראה סימני נזילה ורטיבות לעומת המנוע למעלה יבש, הייתי בחנות לחלקי חילוף ואמרו לי שאין אטם לקרטר אלא סילקון יכול להיות? |
יש אטם לקרטר שמן של אונו 1400 אני קניתי 2 כאלה זה אותו אטם כמו של טיפו 1400/1600 אם אני זוכר נכון
|
בסדר תודה רבה הסתדרתי.
יש לי בעיה של ירידה ועליה של טורים בסרק ומנוע לא עובד עגול, אך ורק בסרק. בנסיעה הכל בסדר גמור. יש לי 2 כניסות בהזרקה של כניסות ואקום אחד יותר קטנה מהשניה, רציתי לדעת אם תוכל לצלם לי או להסביר לי איך לחבר את הצינורות מההזרקה, ואיך לחבר את צינורות הקניסטר? |
לי יש דגם עם קרבורטור אין לי קניסטר
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©