![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: נס ציונה
הגלגלים שלי: Fiat Punto Club
הודעות: 21
|
נורת הזרקת דלק
היי,
לפני כמה ימים היתה לי בעיה עם המצבר. אחרי כמה דקות של עמידה בניוטראל עם אורות, הרכב לא נדלק, ניסיתי להצית אותו כנראה יותר מדי פעמים, עד שבסוף עזרו לי עם כבלים. המצבר נבדק ובינתיים הוא בסדר (קצת ישן אבל יש לו כנראה עוד כמה חודשים), אבל מאז נדלקה נורת הזרקת הדלק ולא נכבתה. ניסיתי לנתק את המצבר ולחבר מחדש - לא עזר. מעבר לכך הנסיעה חלקה ולא נראה שיש בעיות נוספות. אני יודע שיש למחשב של הפונטו נטייה להשתגע ולהדליק לפעמים נורות גם כשהכל בסדר. תכננתי ללכת למוסך לטיפול גדול עוד כמה שבועות, השאלה היא אם כדאי להקדים אותו או שאפשר לחכות ולהמשיך לנסוע ככה. מה דעתכם? תודה ושבת נעימה ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
האם קיצרתה בין הקטבים לאחר הניתוק
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: נס ציונה
הגלגלים שלי: Fiat Punto Club
הודעות: 21
|
בינתיים הנורה הספיקה להיכבות. תודה למחשב פיאט המשוגע...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: נס ציונה
הגלגלים שלי: Fiat Punto Club
הודעות: 21
|
היי,
בהמשך לשאלה הקודמת - פעמיים בשבועיים האחרונים הפיאט שלי לא הניעה, והצלחתי להתניע רק עם כבלים. לאחר כל פעם כזו לא היתה בעיה בהנעה במשך תקופה ארוכה. שתי הפעמים קרו בנסיון להניע אחרי נסיעה ארוכה, כאשר האוטו נח במשך כמה דקות בלבד, מבלי ששום צרכן חשמל ברכב נשאר דולק. בדקתי את המצבר בעזרת מד מתח והוא נראה תקין, למרות שהוא כבר בן 4. יכול להיות שיש בעיה אחרת שקשורה במערכת ההנעה, או שמדובר בכל זאת במצבר ופשוט צריך להחליף אותו? תודה, אלעד. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
|
אני מציע לבדוק אם יש טעינה כמו שצריך כשהרכב מונע.
נשמע שהמצבר נפרק לאחר נסיעה ארוכה - משמע, ייתכן שהוא לא נטען כמו שצריך עקב גילו המופלג, או שיש בעיה באלטרנטור.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
מצבר בן 4 דורש בדיקה מעמיקה יותר מבדיקה עם מד מתח. צריך לבדוק את ריכוז החומצה בכל ששת התאים בעזרת הידרומטר. אם תא אחד לפחות יראה רמה נמוכה מהנורמל - אפשר לזרוק את המצבר.
כיום ניתן להשיג הידרומטר במחירים ממש נמוכים בכל חנות לכלים / ציוד למכונאות. תמונה למי שלא יודע על מה אני מדבר... http://www.diy-nos.freeserve.co.uk/i...meter-acid.jpg
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 23-11-10 ב 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
נורת אי בי אס | iz2 | פונטו - טכני | 6 | 09-01-10 22:19 |
נורת מזרקים דולקת | s_nadav | בראבו - טכני | 7 | 29-09-09 10:44 |
נורת הגה כוח נדלקה | BentzZz | פונטו - טכני | 4 | 20-03-09 23:27 |
נורת ABS ... | gil_a | מריאה - טכני | 3 | 20-10-08 08:57 |
נורת הגה נדלקת | פורום הגראז' | 4 | 11-05-06 11:13 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד