![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
|
בלי להוציא את הבורג ?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עם להוציא את הבורג.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
|
לא הצלחתי, כנראה אף פעם לא פתחו אותו...
אפילו הצלחתי לעקם 10 אגורות לא חשבתי שזה כזה חזק... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא הבנתי את עניין 10 האגורות.
האם פתחת את הבורג ?.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
|
לא הצלחתי לפתוח את הבורג בגלל שצריך קונטרה שהגלגל שיניים לא יזוז.
ניסיתי לתת קונטרה עם 10 אגורות הגלגל לא זז ברגע שהפעלתי כוח מסיבי ה10 אג׳ פשוט נעקם. יש איזה שיטה לפתוח את הבורג הזה ? אלי |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
יש כמה שיטות לפתוח את הבורג הזה.
פטיש אוויר כמו שפתחנו את הגלגל בראש הישן. פטיש חשמלי כמו בתמונה. היכן שאין קומפרסור. עוד שיטה שמצריכה שני אנשים. מכניסים בוקסה עם ידית ארוכה על הבורג, מכוונים את קצה הידית לגובה כ- 20 ס"מ מהמדרכה. נותנים סטרטר קצר. כאשר הידית פוגעת במדרכה היא נעצרת, אבל הקרנק ממשיך להסתובב, והבורג נפתח. מעט קשה לעשות את זה למי שלא מנוסה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
כנראה שאתה לא משלים את הסיבוב בפועל.
אתן דוגמה, הרכבת את הטיימינג לפי הנקודות (כמו בתמונה הימנית), הכל טוב ויפה, התחלת לסובב, סימון א (בטיימינג) מתחיל לזחול דרך משאבת מים לכיוון הפולי התחתון. ברגע שהסמן א מגיע לנקודה בפולי התחתון, אתה כנראה עוצר ומתחיל לבדוק (כמו בתמונה השמאלית). בפועל צריך לסובב סיבוב מלא (שסימון א, זה שהיה על פולי עליון יעשה את כל הסיבוב דרך משאבת מים ופולי תחתון ויחזור לפולי עליון, כנ"ל סימון ב יעשה את כל הסיבוב דרך פולי עליון ומשאבה ויחזור לפולי תחתון), ורק אז לבדוק האם יש קפיצות. יכול להיות שאני טועה ואתה מבצע סיבוב מלא, אך לפי ההודעות זה נראה כך. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הרכבת מד סל"ד | zevikha200 | פונטו - טכני | 12 | 24-07-11 21:00 |
| הרכבת כיסויים לרכב | שגיא ישראל | שיפורים וקוסמטיקה | 2 | 31-05-09 22:01 |
| פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך) | Amit-IL | פונטו - טכני | 36 | 26-04-09 18:16 |
| הרכבת קסנונים ומכירה | shakedd | מכירה | 1 | 26-01-09 06:37 |
| הרכבת פילטר אויר | פורום הגראז' | 2 | 20-08-07 22:27 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד