מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כן,כן,כן,אתה צודק
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-09-11, 14:41   #1
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
הרכבת המנוע והנעתו.

צהריים טובים
לאחר מחשבה מרובה הגעתי להחלטה שאני מרכיב לבד את הראש מנוע ומכלוליו.
קניתי נייר שיוף 0 לשייף את הבלוק משאריות הגומיות אטם, וכמו כן ספריי לחץ אוויר דחוס גבוה ע״מ לנקות כמו שצריך לאחר השיוף.
אעלה תמונות לאחר סיום הפעולה, העזרה היחידה שאני חושב שאצטרך זה כיוון של רצועת הטיימינג.

אעדכן בהמשך
אלי.
אלי תמם מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 15:15   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
ראש מנוע

קח סרגל מתכת אורך ושים אותו על צידו הדק, על פני ראש המנוע בכמה נקודות לאורכו ולרוחבו והבט מול האור אם משטח ראש המנוע (שאליו מתחבר אטם הראש) ישר.
בהבה מקרים ראש המנוע התעקם עקב חום וכו' ואז יש צורך לשלולחו למכון ראשי מנוע ליישורו ע"י השחזה מבוקרת שלא לרדת מתחת למידת עובי, יותר מדי.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 15:39   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
רפי, הראש שלו משופץ.ניקוי בחומר, בדיקת לחץ, ישור, השחזת שסתומים וזיצים, כיוון שסתומים, גומיות ובדיקת ווקום לשסתומים.
לא זכור לי שנתקלתי בראש עקום לאחר שיפוץ.
אלי, ניר זכוכית 0 לא יבצע את העבודה. יש להיזהר לא להכניס שבבים לחור השמן.
גרד עם שפכטל או סכין, והעיף עד כמה שאפשר את השאריות לכיוון החוצה.
נקה את קדחי ההברגה עם אוויר, לפני שתניח את הראש על הבלוק.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 15:40   #4
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
קח סרגל מתכת אורך ושים אותו על צידו הדק, על פני ראש המנוע בכמה נקודות לאורכו ולרוחבו והבט מול האור אם משטח ראש המנוע (שאליו מתחבר אטם הראש) ישר.
בהבה מקרים ראש המנוע התעקם עקב חום וכו' ואז יש צורך לשלולחו למכון ראשי מנוע ליישורו ע"י השחזה מבוקרת שלא לרדת מתחת למידת עובי, יותר מדי.
בברכה - רפי לין
רפי שלום.
זהו ראש מנוע חדש, עשיתי את הבדיקה בכל אופן והוא אכן ישר.

אלי
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 15:43   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אלי מה אתה עושה ליד המחשב ?. קדימה לעבודה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 15:46   #6
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
***ח אני עם הפלאפון משרשר... עובד לאט לאט עפ״י הוראותכם
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 17:16   #7
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
זהו הראש מורכב.
עכשיו צריך את עזרתכם עם הרכבת רצועת הטיימינג.
על הרצועה החדשה ישנם 2 סימונים + חצים.
איך מרכיבים וכמה מותחים את הרצועה ?

תודה מראש
אלי
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 20:29   #8
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
כפי שהבטחתי, התמונות.
ניקוי בלוק מנוע:

הרכבת ראש המנוע:

הרכבת סעפות יניקה + פליטה:

הרכבת מכסה שסתומים:


נתקלתי בבעיונת בזמן הרכבת רצועת הטיימינג, שאני מקווה שאתגבר עליה.
הבורג שעליו יושב המותחן לא ניתן לחזק בגלל שהבורג הולך על ריק.
יש למישהו הצעות לפיתרון ?

תודה מראש
אלי.
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 23:19   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מצטער שהייתי עסוק מאז שדיברנו בטלפון.
איך להרכיב הסברתי לך. כמה למתוח אסביר.
לאחר שהרכבת את הרצועה ומתחת אותה, כופף/סובב את הרצועה ב-90 מעלות כלפי חוץ.
את הכיפוף יש לבצע מחלקה הרחב. ז,א אומרת לא בצד המותחן.
אם הרצועה לא מגיעה ל-90 מעלות היא מתוחה מידי וההיפך.
בקשר לבורג שעליו יושב המותחן. החליף אותו. זה למעשה בורג בעל שתי הברגות בקצותיו.
הברגה אחת נכנסת לבלוק, והשנייה נועלת את המותחן.
לחץ על הבורג פלייר פטנט וסובב. את החדש תכניס כאשר שני אומים מחוזקים עליו.
בהצלחה דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-11, 23:32   #10
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
מצטער שהייתי עסוק מאז שדיברנו בטלפון.
איך להרכיב הסברתי לך. כמה למתוח אסביר.
לאחר שהרכבת את הרצועה ומתחת אותה, כופף/סובב את הרצועה ב-90 מעלות כלפי חוץ.
את הכיפוף יש לבצע מחלקה הרחב. ז,א אומרת לא בצד המותחן.
אם הרצועה לא מגיעה ל-90 מעלות היא מתוחה מידי וההיפך.
בקשר לבורג שעליו יושב המותחן. החליף אותו. זה למעשה בורג בעל שתי הברגות בקצותיו.
הברגה אחת נכנסת לבלוק, והשנייה נועלת את המותחן.
לחץ על הבורג פלייר פטנט וסובב. את החדש תכניס כאשר שני אומים מחוזקים עליו.
בהצלחה דוד.
דוד ערב טוב
ראשית רציתי להודות לך על הכל, ניסיתי למתוח את הרצועה כ4 פעמים, אני כבר לא יודע מה המצב של הבוכנות, האם אני אכן אצטרך לפתוח את הראש מנוע שוב בשביל לכוון את הבוכנות שיהיו למעלה 2 הצדדיות (השמאלית והימנית ביותר שיהיו כלפי מעלה) או שישנה עוד דרך לדעת שאכן הבוכנות במקום הרצוי ?
לגבי הבורג, אני מקווה שההברגה בראש עצמו לא הלכה.

שוב תודה
אלי
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הרכבת מד סל"ד zevikha200 פונטו - טכני 12 24-07-11 21:00
הרכבת כיסויים לרכב שגיא ישראל שיפורים וקוסמטיקה 2 31-05-09 22:01
פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך) Amit-IL פונטו - טכני 36 26-04-09 18:16
הרכבת קסנונים ומכירה shakedd מכירה 1 26-01-09 06:37
הרכבת פילטר אויר פורום הגראז' 2 20-08-07 22:27


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:33.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד