מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שיפורים וקוסמטיקה
עקוב אחרינו ב-RSS

שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כמה זויות להנצחת תוצאות הפוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מזל טוב לחיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-07-11, 01:33   #1
danielkochin
חבר מועדון
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט hgt
הודעות: 335
שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה. כח זה לא יוסיף אבל תגובת מצערת טובה בהרבה יוסיף ועוד איך.
danielkochin מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 26-07-11, 02:04   #2
ben_david7
Senior Member
 
האווטאר של ben_david7
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
Question

מנוע בנזין פועל על עקרון של שריפת תערובת אוויר ואדי בנזין.
עם פילטר אוויר פתוח (כמובן במקום שיזרים יותר אוויר ,לדוגמא איפה שנמצא פנס הערפל כך שבזמן נסיעה ייכנס האוויר) זה עדיין לא ייתן כלום.


כיוון שלא הוחלפה משאבת דלק.
לא הורחבו מעברי כניסת האוויר ויציאת הגזים בראש מנוע +לא הוחלפו סעפות.
אין ציפ במחשב\מחשב ניהול שונה.

אך פילטר אוויר פתוח עלול לתרום לרעש כמעט זהה של רכב שהוציאו ממנו את הפילטר.

גם "אגזוז לחץ" לא ייתן כלום לא משנה איזה גודל הוא יהיה, אם לא הורחבו הסעפות נעשה פורטינג, הוחלף מחשב,הוחלפה משאבת דלק .
הדבר הכי קרוב זה אם תוחלף כל הצנרת (וזה כמובן לאחר הרשום (פורטינג וכדומה...).


אז למי שחיי בסרט שהוא שם פילטר אוויר פתוח, מלביש אגזוז זרימה חופשית במקום דוד משתיק והוא חושב שהוא הולך לעוף כמו 2.8 VR6 עם קיט טורבו שיפסיק לחיות בסרט, זה לא ייתן כלום.

אני מעדיף לשפר ולהוסיף דוד....למה למשוך את עיני המשטרה?
זה כמו לשים בקבוק פלסטי בגלגל של אופניים , לא עדיף לקנות אופניים טובות יותר?

לא עדיף לעמוד ברמזור שאנשים יצחקו ואז לתת להם להריח את ריח הצמיגים השרופים?

אולי אני טועה אבל זאת דעתי...

בכל מקרה הכוונה הייתה לעלות את דעתי ולא לפגוע בנאמר מעליי
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
ben_david7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-07-11, 11:27   #3
danielkochin
חבר מועדון
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט hgt
הודעות: 335
אמרתי בדיוק אותו הדבר פשוט בשורה אחת. תקרא: "כח זה לא יוסיף " .
danielkochin מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-07-11, 13:48   #4
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
בן, אני שמח לראות שאתה בקיא בחומר תאורטי.
אבל ויקפדיה לחוד ומציאות לחוד. מנסיעה על קופרה מקורית של חבר עם אינלט ופילטר מקוריים ונסיעה על הגולף GTI שהייתה לי עם הK03S עם קרבוניו בלבד, לפני שהתחלתי לשחק ברכב. ההבדל הורגש ועוד איך הורגש.
גם בHGT עם הGSR היה הבדל בתגובת מצערת והסל''ד היה מטפס הרבה יותר מהר.
אני מדבר מניסיון ולא מקריאה ברשת...
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 26-07-11 ב 13:58.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-07-11, 04:15   #5
ben_david7
Senior Member
 
האווטאר של ben_david7
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
בן, אני שמח לראות שאתה בקיא בחומר תאורטי.
אבל ויקפדיה לחוד ומציאות לחוד. מנסיעה על קופרה מקורית של חבר עם אינלט ופילטר מקוריים ונסיעה על הגולף GTI שהייתה לי עם הK03S עם קרבוניו בלבד, לפני שהתחלתי לשחק ברכב. ההבדל הורגש ועוד איך הורגש.
גם בHGT עם הGSR היה הבדל בתגובת מצערת והסל''ד היה מטפס הרבה יותר מהר.
אני מדבר מניסיון ולא מקריאה ברשת...
לפי דעתי הכל בראש שלך...
הרכבתי פילטר אוויר פתוח ב-106 XSI 1.6 שבלי להתבייש היא עושה כמעט 8 שניות של תאוצה.
גם לפני וגם אחרי הפילטר אוויר.
ולצערי אני לא מאמין בחלק תאורטי ,עד שאני לא רואה בעיניים.
אם היית רואה את הפרויקטים שעשיתי והעליתי היית מבין שאני קודם מנסה מעשי ואחרי מחפש את הטעויות שלי....היו לי הרבה טעויות...אבל מטעויות לומדים,אך ורק בפרויקטים מעשיים.

ברור שפילטר אוויר בסל"ד גבוהה אמור לתת מצב של זרימת אוויר גדולה יותר למערכת (בסל"ד נמוך זה לא משנה כי בכל מקרה אין צורך בכמות אוויר גדולה בתא השרפה)

אולי הפילטר שלי הוא לא טוב? או שמה הוא לא ממוקם במקום טוב...

אשמח לשמוע וללמוד איך אני מוציא עוד כוח מהפגו'...

פילטר של SIMOTA , הפילטר שלי עלה 159 בבת ים למי ששאל...אבל אני לא יודע אם זאת חברה טובה...
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
ben_david7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-07-11, 11:40   #6
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
עכשיו אתה סתם מזלזל...
תוצאות דיינו לא משקרות חביבי.
ועם כל הכבוד ל106, אל תשווה את הצעצוע הזה לרכבים גודשים.
מיקום הפילטר הוא קריטי מאוד, ולרוב המיקום שאנשים בוחרים גורע מהביצועים.
יתרה מכך קרבוניו זה לא פילטר פתוח, תריץ חיפוש ותבין מה זה.
אין לי מושג איפה מצאת סימוטה ב150 ש''ח, הכי זול שמצאתי עלה 300 ש''ח וזאת חברה מוכרת ואיכותית.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-07-11, 11:45   #7
ben_david7
Senior Member
 
האווטאר של ben_david7
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
פילטר פתוח...את הרכב קניתי לא מזמן והפילטר שם היה ממש מלוכלך אז נאלצתי להחליף.

קניתי את זה בבת ים בקאיה מערכות לרכב בעלות 159 שקלים.
פילטר אוויר של SIMOTA.

המיקום נמצא פחות או יותר במיקום המקורי שהגיע המוביל של הפלסטיק המקורי.


אני לא מזלזל אף פעם אני רק אומר את דעתי.
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
ben_david7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-07-11, 16:43   #8
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי ben_david7 צפה בהודעה
מנוע בנזין פועל על עקרון של שריפת תערובת אוויר ואדי בנזין.
עם פילטר אוויר פתוח (כמובן במקום שיזרים יותר אוויר ,לדוגמא איפה שנמצא פנס הערפל כך שבזמן נסיעה ייכנס האוויר) זה עדיין לא ייתן כלום.


כיוון שלא הוחלפה משאבת דלק.
לא הורחבו מעברי כניסת האוויר ויציאת הגזים בראש מנוע +לא הוחלפו סעפות.
אין ציפ במחשב\מחשב ניהול שונה.

אך פילטר אוויר פתוח עלול לתרום לרעש כמעט זהה של רכב שהוציאו ממנו את הפילטר.

גם "אגזוז לחץ" לא ייתן כלום לא משנה איזה גודל הוא יהיה, אם לא הורחבו הסעפות נעשה פורטינג, הוחלף מחשב,הוחלפה משאבת דלק .
הדבר הכי קרוב זה אם תוחלף כל הצנרת (וזה כמובן לאחר הרשום (פורטינג וכדומה...).


אז למי שחיי בסרט שהוא שם פילטר אוויר פתוח, מלביש אגזוז זרימה חופשית במקום דוד משתיק והוא חושב שהוא הולך לעוף כמו 2.8 VR6 עם קיט טורבו שיפסיק לחיות בסרט, זה לא ייתן כלום.

אני מעדיף לשפר ולהוסיף דוד....למה למשוך את עיני המשטרה?
זה כמו לשים בקבוק פלסטי בגלגל של אופניים , לא עדיף לקנות אופניים טובות יותר?

לא עדיף לעמוד ברמזור שאנשים יצחקו ואז לתת להם להריח את ריח הצמיגים השרופים?

אולי אני טועה אבל זאת דעתי...

בכל מקרה הכוונה הייתה לעלות את דעתי ולא לפגוע בנאמר מעליי
להחליף משאבת דלק ?בשביל מה בדיוק ?
פורטינגים ?
החלפת סעפות ?
מחשב ניהול ?
בואנה בן אדם ,הבחור רצה להחליף לפילטר פתוח בסך הכל .לא לבנות דרגסטר.
הכנסת אותו לבניה של 100000 שח
ואתה יודע מה ?לא נראה שעשית משהו מכל מה שהצעת .
ו VR6 טורבו ?מה הקשר שלה בכלל ?המקסימום שהיא יכולה לעוף זה שלוש פעמים
בשבוע למוסך וזה בשבוע טוב ..VR6 טורבו זה לחיות בסרט ידידנו..סרט רע.
נחזור לעיניין .פילטר איכותי שממוקם במקום מאוורר יכניס אוויר בקלות .
אבל אז צריך לדאוג לפליטה טובה .ולשמור על "בק פרישר" תקין.
ברגע שיש יניקה טובה ,ופליטה טובה .זה מתורגם לכוח ..נקודה .הכי בסיסי הכי פשוט .
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-07-11, 19:10   #9
glansfor
Member
 
האווטאר של glansfor
 
תאריך הצטרפות: May 2011
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 1.4
הודעות: 55
היי

היי חברה אני די חדש פה עם האונו 1400 שלי,ראיתי את התרד והייתי חייב להגיב,כשהבאתי את האוטו שלי הוא היה חזק וסבבה לגמרי,בהילוך שני
(שהוא ההילוך שאני הכי אוהב באוטו :P ) האוטו היה מושך יפה והכי טוב מכל הילוכים,ואחרי ששמתי פילתר פתוח באוטו,יש הבדל מורגש ביותר,אני לא
מדבר על הרעש,אלה על איך שהטורים עפים למעלה והמנוע מוציא מעצמו הרבה יותר,האוטו מאיץ יותר טוב והכל טוב יותר,הגובת גז חדה יותר,הראשון של האוטו
בהחלט השתפר,בכללי האוטו מורגש "חזק" יותר בהחלט מורגש. מי שרוצה יכול לקבל סיבוב בכיף.

אז ככה שהפילתר במיקום נכון כמו שמרו יעשה לך רק טוב. אם תשים אותו מעל המנוע כך שיספוג אויר רותח לא עשית בזה כלום והורדת מהביצועים להפך.

ג'ינו.
glansfor מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-07-11, 07:30   #10
dor
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 277
שלח הודעה דרך ICQ ל dor שלח הודעה דרך MSN ל dor
צטט:
במקור פורסם על ידי glansfor צפה בהודעה
היי חברה אני די חדש פה עם האונו 1400 שלי,ראיתי את התרד והייתי חייב להגיב,כשהבאתי את האוטו שלי הוא היה חזק וסבבה לגמרי,בהילוך שני
(שהוא ההילוך שאני הכי אוהב באוטו :P ) האוטו היה מושך יפה והכי טוב מכל הילוכים,ואחרי ששמתי פילתר פתוח באוטו,יש הבדל מורגש ביותר,אני לא
מדבר על הרעש,אלה על איך שהטורים עפים למעלה והמנוע מוציא מעצמו הרבה יותר,האוטו מאיץ יותר טוב והכל טוב יותר,הגובת גז חדה יותר,הראשון של האוטו
בהחלט השתפר,בכללי האוטו מורגש "חזק" יותר בהחלט מורגש. מי שרוצה יכול לקבל סיבוב בכיף.

אז ככה שהפילתר במיקום נכון כמו שמרו יעשה לך רק טוב. אם תשים אותו מעל המנוע כך שיספוג אויר רותח לא עשית בזה כלום והורדת מהביצועים להפך.

ג'ינו.


תודה על תגובה...!
עכשיו השאלה הכי חשובה היא איזה שיונוי יהיה בצריכת הדלק?
__________________

פונטו ספייס 2001 SX 60 כ"ס

קטנה אבל עושה את העבודה

סרטון נדיר!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4TshF...layer_embedded
dor מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פילטר פתוח/ סגור dor פיאט כללי 8 27-12-10 23:33
פילטר פתוח Michael שיפורים וקוסמטיקה 16 01-07-09 23:35
פילטר פתוח, stas שיפורים וקוסמטיקה 19 15-04-09 03:32
הזרקה - פילטר פתוח... עזרה!!! Mezig אונו - טכני 1 23-02-08 17:27
מיקום פילטר פתוח פורום הגראז' 3 17-01-07 21:49


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:28.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד