![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2011
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 1.4
הודעות: 55
|
מספר בעיות שצצו בזמן האחרון באונו שלי :(
הבעיה הראשונה היא כניראה המצבר,אין בקושי סטרטר גם אחרי טעינה בכבלים..
הבעיה השניה היא שהאוטו מיתכבה לי באמצע נסיעה סתם ככה.אני נותן גז ופתאום מרגיש חוסר כוח ומגלה שהאוטו כבה..גם לאחר טעינת מצבר בכבלים אני מניע נותן כמה שניות גז האוטו עושה קצת פק פק ויש ריח חונק מהאגזוז,קצת ריח דלק והאוטו ניכבה,גם בדחיפה הוא לא רוצה להניע הוא נידלק ומיתכבה ישר. יש לציין שאני מפעיל מערכת די כבדה באוטו יכול להיות שהיא גמרה תמצר אבל מה הקשר להיכבות באמצע נסיעה? מתחנן לעזרה לא הצלחתי להנות מהאוטו עדיין מתקלה לתקלה חושב שעשיתי טעות שנגעתי באיטלקית הזאת.. ג'ינו. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
שלום רב !
ראשית שנה את הכותרת, לפי איך שאני שיניתי לך אותה ! כל הסימנים מראים על בעיית אלטרנטור שלא טוען את המצבר, ולא בעיית מצבר ! הרכבת כבלים מרכב אחר אינה טוענת את המצבר שלך, מטרתה לסייע לך להתניע את הרכב שלך במידה והמצבר התרוקן מכל סיבה כלשהי כמו למשל מערכת סטריאו שהופעלה במנוע כבוי. במידה ואלטרנטור לא טוען אין טעם לנסות להתניע בעזרת כבלים, משום שבמצבר ריק ללא טעינה לא ניתן לנסוע עם הרכב ! בברכה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 נערך לאחרונה על ידי צביקה קרבורטור : 06-07-11 ב 21:45. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2011
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 1.4
הודעות: 55
|
אוקיי תודה אקח לתשומת ליבי,אבל איך כל זה בא לידי ביטוי שהאוטו כבה בזמן נסיעה..פתאום אני חש ירידת כוח ומכבה תמערכת והאוטו כבה..תוכל להעיר את עיני בנושא?
ג'ינו. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט טיפו
הודעות: 57
|
האלטרנטור שלך תבדוק אם רב מודד בשביל להיות בטוח כמה טעינה אתה מקבל אם בכלל
אם אין טעינה בזמן נסעיה , האלטרנטור לךא מספק מתח אז האוטו מתחיל לעבוד על המצב במקום האלטרנטור ווככה עד שנגמר המצבר ... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2011
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 1.4
הודעות: 55
|
רגע רגע,למה המנוע צריך חשמל בזמן הנסיעה ***? הרי הוא צריך רק בשביל ההצתה..זה קורה לי שאני שומע שירים בנסיעה עם מערכת כבדה בטח זה גומר תמצבר בגלל זה האוטו שלי ניכבה..אני חשבתי שזה משו במנוע..תרגיעו אותי ותגידו שזה רק בגלל שהמצבר לא ניטען האוטו ניכבה הא.. זה זה?
ולמה המנוע ניכבה גלל חוסר חשמל? |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
צטט:
מה שהוא , ולו משו,המצבר ולא תמצבר. .. שתי נקודות מיותר השתמש בפסיק, נקודה, סימן שאלה, וסימן קריאה ! האם המזגן שלך בבית הטלוויזיה והמקרר יכולים לעבוד בלי מצבר, אם לא אז למה אתה מצפה שהרכב לא יתכבה ברמזור שקיבול המצבר שהוא 12 וולט הופך להיות אפס? למה אתה חושב שמצבר מיועד רק בשביל ההצתה, מה עם אורות, מה עם איתותים, ומה עם מערכת כבדה המחייבת אלטרנטור בל אמפר גבוה יותר, וקיבול מצבר באמפרים גבוה יותר. בכל מקרה כל מצבר לא משנה הקיבול שלו זקוק לטעינה מאלטרנטור, וזה אין לך כעת. סדר את הטעינה אצל חשמלאי, לאחר שת גרור את הרכב לשם, ואז חזור לפורום לעדכון. עד אז לך ללמוד בבית הספר ,ולא בבצפר כיצד לכתוב בפורום ללא שגיאות כתיב, תחביר ופיסוק הולם. בברכה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2011
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 1.4
הודעות: 55
|
אוקיי תודה על ההערות.
פעם אחת הדלקתי את הרכב עם כבלים,וכשהרב היה מונע הוא נישמע לי לא כמו שהוא נישמע בדרך כלל. חנוק כזה לא בריא וחד וחזק כמו בדרך כלל. היה קצת ריח של דלק וריח חונק של אגזוז. מה זה יכול היה להיות? ולמה הוא ניכבה לי כשאני לוחץ גז במקום כדי להטעין אותו הוא נכבה כאילו יורד הכוח ואין לי דלק (ויש דלק). ממש מוזר,מקווה מאוד שזה אכן האלטרנטור. (נו איך הכתיב שלי ? )
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מושב מצליח(רמלה -רחובות)
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 327
|
בדרך כלל אני לא אוהב לעמוד על טעויות של אחרים, כי גם לי יש המון אבל אם כבר שאלת..
צביקה אמר לך בהודעה הקודמת שאומרים כבה ולא ניכבה(ואת המילה לא כותבים באות אלף ולא כמו שצביקה רשם עם וו ) ככה שיש עוד מה ללמוד, אבל יפה על ההשתדלות. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
צטט:
הכתיב שלך השתפר, אם כי עדיין טעון שיפור! קרא את הערותי המודגשות באדום בנושא! בנוגע לריח הדלק כנראה יש הצפה, לא ציינת את סוג הרכב ושנת היצור , לכן לא ברור באם מדובר ברכב מוזרק, או בעל קרבורטור. אם אתה עדיין זקוק לכבלי עזר על מנת להתניע, סביר להניח שעדיין אין לך טעינה, שלא יכולה להבדק דרך מסך המחשב שלי, אלא רק אצל חשמלאי רכב. בברכה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 נערך לאחרונה על ידי צביקה קרבורטור : 09-07-11 ב 01:52. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2011
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 1.4
הודעות: 55
|
צביקה לא באתי באמת לשיעור לשון אז לעיניין.
מה זאת אומרת הצפה? שאני מנסה להניע אני אכן לוחץ הרבה על הגז מפמם בכדי להניע וזה כניראה מה שגרם לכך? אבל שוב,למה כשהנעתי את הרכב המנוע לא נישמע בריא כתמול שילשום? הוא היה נישמע עייף והניב צלילים מחשידים. את הפילתר פתוח למשל לא שמעו בצורה בריאה וחזקה כמו ששמעו מה זה אמור להיות? הדגם של האוטו שלי הוא פיאט אונו 1400 שנת 94 S70. ובמנוע יש קופסא כחלחלה שזה הפילתר בעצם..אשמח אם תגיד לי עם האוטו קרבורטור או הזרקה,למרות שנירא לי שהזרקה. תודה,צביקה אשמח אם תתמקד בהעניין חוסר הכוח שהאוטו הראה כאשר הנעתי לאחר הרבה ניסיונות להניע עם לחיצות גז.. ג'ינו |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| תופעה מוזרה בזמן האחרון,בעיה עם הפיירפוקס? | DAn-BP 1.8 | אוף טופיק | 10 | 01-10-10 19:57 |
| אהלן חברה, מספר שאלות לגבי גרנדה 2009 | dim4ik007 | שיפורים וקוסמטיקה | 0 | 15-04-10 01:23 |
| מספר בעיות באונו פייר | avishai | אונו - טכני | 8 | 28-07-09 09:36 |
| מספר בעיות באונו (ערוך) | asaf123 | אונו - טכני | 11 | 11-06-09 18:57 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד