מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-04-11, 13:35   #21
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
לפי החיכוך בשיניים של גלגל התנופה ... יהיו 4 נקודות שבהם איך חיכוך (כתוצאה מהתנעת הסטרטר )

אני כבר זורק רעיון לאוויר ..

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 14:01   #22
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בינגו, כל הכבוד.
עמית, לא רציתי לכתוב מההתחלה שיש פרס לתשובה הנכונה.
אתה מוזמן לטיול שטח בנחל צין שבערבה, ביחד עם קבוצת ג'יפים.
אתה תהיה הנהג המאסף בג'פ שלי גרנד ויטרה מודל 2006.
יאיר גם מוזמן להצטרף, בכל זאת השקיע מאמץ.
אותי מציבים תמיד בסוף הטור, שמה מישהו יתקע.
כבר הייתי שם פעמיים ולא שבעתי.
בנוסף חזרה במעלה עקרבים, בנופים שהם "חלקת אלוהים ופיסת שמים".
החברה מחכים לסוף עונת ההצפות.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 14:29   #23
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
***.. אחלה מתי זה יוצא ? יש מקום לאישה ?

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 18:03   #24
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אני חושב שמגיע הסבר יותר מפורט
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 18:57   #25
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
כאשר בוכנה נמצאת בנקודה מתה עליונה (הנקודה הכי גבוהה שלה) הקראנק ולכן גם גלגל התנופה חייבים להימצא בזווית מסויימת.
במנוע בעל 4 צילינדרים יש 4 זוויות כאלו (אחת לכל בוכנה מן הסתם). אם המנוע כאשר כיבו אותו, אף אחת מהבוכנות שלו לא הייתה בנקודה מתה עליונה, סימן שכאשר כיבו אותו גלגל התנופה לא סיים בזווית מסויימות.

ואז כאשר הניעו אותו מחדש, באותן נקודות לא תהיה שחיקה של הזר של גלגל התנופה, כי הסטרטר מעולם לא סובב את השיניים האלה.

לא חשבתי על הכיוון הזה. שאלה יפה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 20:04   #26
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי Amit צפה בהודעה
***.. אחלה מתי זה יוצא ? יש מקום לאישה ?

עמית
כן. הנשים ברכב הראשון, כדי שאם הרכב הראשון מתהפך בגלל שיפוע מסוכן, תהייה התראה. אחרת איך נדע לעקוף ?.
גם אצל שכננו הבדואים האישה הולכת לפני החמור, לכל מקרה שיהיה מוקש בשטח, שהחמור לא יפגע.
ועכשיו ברצינות בגיפ' שלי יש 5 מקומות ותא מטען מלא כלים. נראה שנצטרך לנסוע עם שתי מכוניות עד עין יהב, ושם נמצא סידור נוסף באחד הג'יפים. אדאג לזה מראש.
כשאקבל את ההודעה לתאריך היציאה, אחזור אליך שבוע לפני בה"פ.
ארילו ההסבר יפה ולעניין.רק תיקון קטן.
כתבת, " כי הסטרטר מעולם לא סובב את השיניים האלה"
במידה שיש בעיה בהתנעה ז.א סטרטר ארוך, הסטרטר כן יסובב את השינים סביב הזר.
ההוכחה היא, הסימנים של הנקישות של האוטומט על הזר. שלעולם לא יכה על הנקודות שציינת.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 21:43   #27
ben_david7
Senior Member
 
האווטאר של ben_david7
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
לא חשבתי בכלל לכיוון של סטרטר!
שאלה חזקה! ומה זאת אומרת המנוע 4 צילינדרים יש 4 זוויות כאלה? לא שתיים?
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
ben_david7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-11, 23:54   #28
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
למה אתם מדברים על 4 נקודות? כל שני צילינדרים נעים יחד ומגיעים לנ.מ.ע. באותה זוית קראנק.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ovingparts.jpg

לגבי השחיקה - בעת התנעה, הסטרטר מסובב את המנוע יותר מסיבוב אחד ולכן לא חשוב מאיזו נקודה הוא התחיל, כל השיניים ישחקו. ואם כבר, אז השיניים הקרובות לזוית של נ.מ.ע ישחקו מעט יותר כי בנקודה זו מגיעה לשיא הדחיסה בצילינדר (ולכן התנגדות המנוע לסיבוב על ידי הסטרטר ולכן מקסימום חיכוך בין השיניים - שמתבטא גם בזרם ההתנעה המגיע למקסימום).

נערך לאחרונה על ידי yuvk : 21-04-11 ב 00:00.
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-04-11, 08:39   #29
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
למנוע 4 בוכנות יש 4 זויות , לפי מה שאתה אומר אם אני אצליב את חוטי ההצתה בין שני בוכנות עליונות המנוע יעבוד כרגיל ?
אני חושב שלא .

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....

נערך לאחרונה על ידי Amit : 21-04-11 ב 08:42.
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-04-11, 10:44   #30
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי yuvk צפה בהודעה
למה אתם מדברים על 4 נקודות? כל שני צילינדרים נעים יחד ומגיעים לנ.מ.ע. באותה זוית קראנק.

לגבי השחיקה - בעת התנעה, הסטרטר מסובב את המנוע יותר מסיבוב אחד ולכן לא חשוב מאיזו נקודה הוא התחיל, כל השיניים ישחקו.
נכון שכל שני צילינדרים נעים יחד ומגיעים לנ.מ.ע. באותה זווית קראנק.
אבל רק אחד מהם נמצא במצב דחיסה. נניח שברגע כיבוי המנוע, בוכנה מס' אחד במצב דחיסה, הלחץ מונע מהמנוע להמשיך להסתובב ומחזיר מעט את המנוע אחורה עד שהזר עומד באחת מארבעת הנקודות המדוברות.
יש מצב שהמנוע בגלל התנופה, יתגבר על הקומפרסיה, וייעצר בקומפרסיה של הבוכנה הבאה.
סדר הדחיסה של הבוכנות נקבע ע"י הקמשפט או אם תרצה הטיימינג. אם תסובב מנוע ביד, תרגיש שבכול 90 מעלות תהיה התנגדות , והזר תמיד יעמוד בזמן ההתנגדות, באחת מארבעת הנקודות מול הסטרטר.
הסטרטר לא מתחיל את פעולתו בסיבוב, אלא שולח את הבנדיקס קדימה ומשלב אותו עם הזר שעל גלגל התנופה בתנועה אופקית. ורק לאחר השילוב מתחיל הסיבוב. לא תמיד השילוב בין שניהם מושלם,
לכן יש את הפזה על גלגל השיניים, תפקידה לגרום לגלגלים להשתלב. בזמן שהבנדיקס נדחף קדימה
הוא נוקש על הזר ומשאיר סימן על קצה השן.הנקישות הללו הם למעשה ההוכחה עליה אנחנו מדברים.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שאלה| פונטו ספייס 2004 שאלה לגבי דגמים liran315 פונטו - טכני 10 26-04-10 18:30


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד