מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פנדה קרוס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-04-11, 11:37   #1
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אלה אינם השערות, יש משהוא במה שאמרת.
הסיבה לתופעה:
כאשר אתה מכבה את המנוע, נוצרת פעולה הפוכה של מעבר חום מהבלוק למים.
במצב שהמנוע פועל, המים בבלוק קרים יותר מחום הבלוק, משום שהמשאבה מזרימה מים קרים יותר מהחלק התחתון של הרדיאטור. בעת כיבוי המנוע, הבלוק מוסר את חומו למים שמפעילים את החיישנים, עד שמשאבת המים שוב מזרימה ומקררת אותם, או עד שהמים מתקררים מעצמם בעת דימום מנוע יותר ממושך. שעון החום ויונית החום מקבלים יותר חום, עד שמגיעים מים קרים יותר מהמשאבה. אותה תופעה קוראת גם על הרדיאטור כאשר מכבים מנוע ואין זרימה של אוויר וזרימת מים.
לא צריך לכבות את המנוע ולהדליק שוב.
דוד.
davidmzr מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 11:48   #2
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
תודה על ההסבר דוד, ששאלתי במוסך לפשר התופעה הזאת כל שאמרו לי הוא שזה תקין ושאני לא ידאג מזה. אבל הסבר לא נתנו לי
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 12:03   #3
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אלה אינם השערות, יש משהוא במה שאמרת.
הסיבה לתופעה:
כאשר אתה מכבה את המנוע, נוצרת פעולה הפוכה של מעבר חום מהבלוק למים.
במצב שהמנוע פועל, המים בבלוק קרים יותר מחום הבלוק, משום שהמשאבה מזרימה מים קרים יותר מהחלק התחתון של הרדיאטור. בעת כיבוי המנוע, הבלוק מוסר את חומו למים שמפעילים את החיישנים, עד שמשאבת המים שוב מזרימה ומקררת אותם, או עד שהמים מתקררים מעצמם בעת דימום מנוע יותר ממושך. שעון החום ויונית החום מקבלים יותר חום, עד שמגיעים מים קרים יותר מהמשאבה. אותה תופעה קוראת גם על הרדיאטור כאשר מכבים מנוע ואין זרימה של אוויר וזרימת מים.
לא צריך לכבות את המנוע ולהדליק שוב.
דוד.
איזה קטע יא אללה ,
עכשיו דיברתי עם המכונאי שלי וקיבלתי כמעט את אותו הסבר .
פשששש,דוד ,אהבתי את הבקיאות אח שלי ..
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 15:41   #4
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
אכן דוד צדקת לחלוטין.
התופעה תקינה לחלוטין.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ההגה רועד במהירות גבוהה danielamram8 בראבה - טכני 4 01-10-10 15:01
דליפת אוויר במהירות גבוהה aribrukman007 בראבה - טכני 13 27-03-10 17:40
מאוורר רדיאטור לא עובד במהירות נמוכה+ בעיה במהירות שנייה stio אונו - טכני 13 01-08-08 15:34
פונטו ספייס רועדת במהירות גבוהה (ערוך) פורום הגראז' 3 15-06-07 15:02
רעידות בספייס במהירות גבוהה (ערוך מן הסתם) פורום הגראז' 16 21-05-07 06:35


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:33.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד