מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האוטו החדש שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-03-11, 17:49   #1
punto-mk1
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פונטו דור 1
הודעות: 99
יש לי אחד ספייר של ויקטור ריינץ, קניתי סט שלו והיו שם שניים.
אגב אל תשים סיליקון.

אני בחולון.
punto-mk1 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-03-11, 00:04   #2
ben_david7
Senior Member
 
האווטאר של ben_david7
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
סיליקון לא יכול להזיק.
נזילה זה מחלה של הפונטו מהסיבה שהראש הוא באלכסון,אם תשים לב נוזל רק בצד שקידמי בצד האחורי לא נוזל.
מעט סיליקון אדום יעזור .
תמרח מעט סיליקון תחכה 5 דקות.אחרי 5 דקות שהוא מתחיל להתייבש תסגור את המכסה ,חכה 15 דקות שייתיבש כדי שלא יהיה מצב שתניע ויכנסו חתיכות לבפנים.
אצלי שמתי סיליקון וכבר חודש שום נזילה כמו חדש,אם לא שמים סיליקון זה נוזל אין מה לעשות שום אטם לא יעזור בזה.
לא ייצא לי לראות פיאט שלא שמו בה סיליקון אדום והראש מנוע לא מלוכלך.
הקפד לנקות לפני שאתה שם סיליקון עמיד בחום כדי שלא יתערבב בשמן מקרה כזה ימנע אטימות מוחלטת.
יש אפשרות לשים ברגים עם אום בצד שני וכך תיהיה גם אטימות מוחלטת.

בן.
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
ben_david7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-03-11, 11:08   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נכון סיליקון לא יזיק.
אבל מנסיוני סילקון שמים כאשר מפרקים שוב את המכסה לאחר תקופה, ולא מחליפים לאטם חדש.
מאחר שהחלפת האטם קלה לבעל רכב. אין מייחסים חשיבות לסגירת הברגים לפי הוראות יצרן.
היצרן לקח בחשבון את מידת החיזוק, בהתחשב בשינוי הטמפרטורה של המנוע, קר וחם.
כאשר האתם לחוץ מידי, הוא מתייבש אין לו את האפשרות להתרחב ולהתקבץ, בצורה כזאת שהוא עדיין יאטום. לכן לא צריך להוסיף אומים לברגים.
בעניין הסיליקון, היה לי וויכוח קשה עם חבר הפורום שהביא לי פיאט פונטו , לשיפוץ ראש.
אמר לי שגיא ממוסך ליליין ברחובות, אמר לו שיש לשים סיליקון על אטם הראש.
סירבתי. הבחור צילצל לליליין כדי להשמיע לי שצריך למרוח סיליקון. גיא אישר.
אמרתי לו שיקח את הרכב אליו שהוא יבצע, נגמר בסוף שלא שמתי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 17-03-11 ב 23:46.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מכסה שסתומים - לסגור עם מומנט? chesh פונטו - טכני 3 12-03-10 19:07
שאלה- מכסה תא דלק ספייס06 פונטו - טכני 6 12-03-09 12:43
כיוון שסתומים ב-MK1 yair068 פונטו - טכני 4 01-03-09 21:14
שאלות לפני החלפת מכסה שסתומים ושמן גיר בפונטו פורום הגראז' 2 08-08-07 13:59
כיוון שסתומים פונטו 60 פורום הגראז' 2 21-01-07 22:11


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד